Camping Grand Bru

Contact

90 reviews over Camping Grand Bru

• 9Marijke03-08-2020

Heerlijk

We hebben drie dagen een heerlijk verblijf gehad. Het sanitair is keurig en in de herberg kun je lekker eten voor weinig geld. De camping is goed onderhouden en ziet er sfeervol uit. Complimenten voor de eigenaren! Stan en ik komen zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 4Vincent03-08-2020

Niet meer

De camping is best ok! Alleen staan er teveel mensen in deze periode op elkaar. Te weinig douches en toiletten en als je op het tentenveld staat moet je echt optijd gaan lopen. Je kan de ruimte hebben maar je moet het ook aankunnen. Het meest vervelende is dat deze mensen niet tegen commentaar kunnen en vooral slechte recensies laten verwijderen! Is niet echt eerlijk vind ik zo scoort iedereen goed. Ik ga hier niet meer heen en gelukkig heeft de Ardennen nog 100 van dit soort campings

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 6Erna02-08-2020

Misschien nog eens?

De camping ligt in een mooie omgeving. De nieuwe eigenaars doen hun best. Het sanitair is nieuw maar in het hoogseizoen te weinig douches/toiletten. Het water is er te heet of te koud en de waterdruk te laag. Wifi/4G werkt slecht. Er stonden veel meer tenten/caravans dan de plekken die op de campingplattegrond waren aangegeven.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Cl. St.01-08-2020

Heel fijne mid-week in tent met de kleinkinderen..

Na een vriendelijk en gastvrij onthaal werden we begeleid naar onze plaats (ik reserveerde kampeerplaats en niet de tentweide) die mooi en ruim was zoals de website aangeeft. Sanitair heel proper en verzorgd. De uitbaters hebben al veel werk verzet en er zou tegen volgend jaar nog een sanitair blok bijkomen wat de comping ten goede zal komen. Ideale camping met kleine kinderen want ze kunnen genieten van zand, springtapijt, speeltuigen en de leuke nieuwe vriendjes die ze leren kennen. Mooie wandelingen in de onmiddellijke omgeving - ook kortere afstanden voor kleine kinderen. 1 avond wat last van lawaai door feestvierende kampeerders maar die werden door de nachtwaker aangesproken. Het gaf me een rustgevend gevoel regelmatig de nachtbewaking hun ronde te zien doen. We aten 1 maal in het café en prijs kwaliteit als service dik in orde. Kleinkinderen hadden de tijd van hun leven en ikzelf houd er ook een heel tevreden gevoel aan over.

• 6Anoniem31-07-2020

Nooit meer !

Zeer slechte ervaring gehad. Een week hier in de rioollucht gezeten. Deze camping is niet ingesteld op de hoeveelheid mensen die er staan. Erg dicht op elkaar op het kampeerveld. Ook bij de douches staan wachtenden en als je dan aan de beurt bent, komt er amper een straal uit. Ook de druk bij het afwasplaatsje is laag. Het vissen was wel makkelijk, die dreven namelijk allemaal dood in de vijver. Je mocht dus ook niet kanoen. Waarschijnlijk omdat ook hier een gedeelte van de riolering overstort in kwam. Ook in de naastgelegen beek kwam een pijp uit, je kon de drollen en wc papier zien liggen. Slechts anderhaf uur wachten op friet om bij de tent op te eten. Verder misselijk geweest van de hamburger. Het is zeker niet de moeite waard om hier weer terug te komen. Waarschijnlijk te veel willen in korte tijd. Gemiste kans

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 7Bart T.28-07-2020

Goed maar enkele belangrijke werkpunten

De camping zelf is zeer mooi en leuk voor de kinderen, het onthaal en alle werknemers waren uiterst vriendelijk en behulpzaam en bij vragen of problemen werd er direct gehandeld, het eten in het restaurant was meer en beter dan wat je van camping-resto verwacht. Eén sanitair blok was super in orde, de andere wat verouderd.

Er zijn echter wat minpuntjes die het vermelden waard zijn (hebben we ook gemeld bij checkout):

1. de sanitair is véél te ver van tentweide
    2. bij aankomst was de tentweide zó overvol dat er amper plaats was voor onze gereserveerde 2 plaatsen naast elkaar. We moesten letterlijk naast -bijna op- de tent van anderen gaan staan. Niet OK tijdens Corona. De plaats die we kregen was ook enorm aflopend waardoor slapen echt moeilijk was.
    3. er was veel nachtlawaai op de tentweide (niet hun schuld) maar toen we belden naar de receptie kregen we geen antwoord waardoor ik vermoed dat er geen nachtbewaking of controle is
    • 4Staat v/h sanitair

Grand Bru, directie, 29-07-2020

Bedankt voor uw review, Sanitairgebouw wordt nog aan gewerkt, deze komt naast het tentenveld in 2021. Het was inderdaad erg druk maar wel veilige afstand i.v.m Corona, wij houden hier rekening mee. Wij hebben een nachtwaker welke de hele nacht rond op de camping rijdt, deze kunt u altijd aanspreken en hij lost het dan op. Beter is om in het vervolg te reserveren op de Kampeerplaats in plaats van het tentenveld, daar is het rustig en heeft u 100m2 voor u zelf alleen, dit is wel iets duurder maar daar heb je ook wat voor terug. Wij hopen u nog eens terug te zien.

• 10Wittenbol25-07-2020

Mooie nette camping op mooie locatie

een fijn verblijf gehad met ons gezin en voor de kindjes genoeg speelplezier wat onze vakantie geslaagd maakte. Sanitair erg netjes en wordt goed bijgehouden. ook elke dag vers gebakken broodjes aan de receptie. Vriendelijke Nederlandse eigenaar welke veel geherinvesteerd heeft in de camping restaurant wat kennelijk is uitbesteed, is niet bestand tegen werken op stress momenten.

• 7Eetgelegenheden

Grand Bru, directie, 29-07-2020

Bedankt voor uw review. fijn om te huren dat u het leuk heeft gehad.

• 8Helga22-07-2020

"Super" voor herhaling vatbaar

Zeer verzorgde camping gelegen tussen het groen. Sanitair wordt heel goed onderhouden. Weinig last van lawaai Vriendelijkheid troef Kindvriendelijk

• 8Eetgelegenheden

• 9Tariq20-07-2020

Top camping

Wij stonden 5 dagen op de camping en hebben het ontzettend naar ons zin gehad op de camping. Het personeel van de receptie en het restaurant is vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst heeft de beveiliger ons zelfs geholpen met het opzetten van de tent. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Evert20-07-2020

Grandioos

Top camping. Erik van de security is echt een top kerel net als al het andere personeel. Zeer tevreden. Bedankt!

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair