Géén boekingskosten

Meer camping info

98 Reviews over Grand Bru

• 9Ivo Van den Berg20-09-2020

Top camping

Vriendelijke mensen rustige camping.Kokkin één van de betere goed gegeten mooie plaatsen alleen water in douche mocht iets warmer zijn

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Gaby de Zwart26-08-2020

Super gezellige geweldige camping

Het verblijf was super we stonden op het allermooiste plekje van de mooiste camping en er is een geweldige security die je echt een super veilig gevoel geeft,en pas gaat slapen als alles rustig en stil is op de camping,een heerlijk gevoel van veiligheid. Grand Bru is de mooiste camping ooit...

• 10Thierry van Ling25-08-2020

Super vakantie op een geweldige gezellige camping!

Week 34, 17 aug - 23 aug

Door de corona een alternatief moeten zoeken en die hebben we zeker gevonden in Grand Bru. Regels met betrekking tot de corona zijn duidelijk en worden goed gehandhaafd. Bij aankomst is er vriendelijk ontvangst en wordt je door de sympathieke Erik begeleid naar je tent. Erik houd ook in de avond en nacht een oogje in het zeil. Er heerst na 23uur complete rust op de camping. Sanitair is meer dan perfect. Het ziet er erg mooi en netjes uit, 3x per dag wordt het schoongemaakt. Je kan iedere dag de broodbestelling doorgeven en deze wordt iedere dag vers afgebakken en je kan ze om 9uur halen bij het lieve en vrolijke bakkersvrouwtje. Wanneer je ergens mee zit en hulp nodig hebt dan staat de eigenaar voor je klaar! De visvijver was voor ons helemaal geweldig! Onze vakantie op Grand Bru krijgt een 10+ en komen zeker terug! Top camping en geweldig vriendelijk personeel!

• 10Aerts-Gadeyne20-08-2020

Een topper!

We zijn hier terecht gekomen omdat onze andere vaste camping volzet was. Wat een aanrader! Hele fijne uitbaters, super mooie en nette camping, rustig en zalig genieten. Leuke vijver om te vissen en we zijn helemaal fan van Niels de gans en Erik de security guy🤩 zo leuk dat we net een dagje bij hebben geboekt. Hier komen we zeker terug!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Jules Vieberink17-08-2020

Super leuke week gehad op een fantastische plek!

Ben je opzoek naar een mooie camping de n het hartje van de Ardenne zoek dan niet verder. Van vrije plaatsen tot aan Safari tenten alles staat er. Pluspunten zijn het sanitair dit is nieuw en zeer modern. Tenten zijn gloednieuw en staan om een mooie vis vijver heen. De camping ligt in het hartje van de Ardenne en op korte afstand van alle denkbare activiteiten.

Mijn 2 jongens van 8 en 5 hebben zicht goed vermaakt in en rondom de camping.

Het personeel spreekt er Nederlands en is zeer gastvrij.

Met iedere dag vers gebakken brood en het fijne gezellige restaurant Brutus hoef je er geen honger te lijden.

Kortom een top vakantie en wij gaan hier zeker vaker naar toe!

• 9Corine16-08-2020

Relaxte sfeer. Mooie natuur.

In de natuur ligt de camping. Bossen. Weides. Veel mogelijkheden tot wandelen en mountainbike. Het was erg warm toen we er waren, maar voldoende mogelijkheid om in de schaduw te zitten. Sfeer is erg relaxt, mede door de crew. Er wordt goed gekeken hoe het gaat op de camping. Zeer goed en veel schoongemaakt van sanitair. Plek waar we stonden was redelijk ruim. Caravan geen mover maar we konden m makkelijk neerzetten.

• 9Eetgelegenheden
  • 9ineke11-08-2020

mooie camping

een hele fijne (rustige) camping. De eigenaren zijn supervriendelijk en beantwoorden je vragen met alle liefde. Het nieuwe sanitair gebouw was erg mooi (klein minpuntje waterdruk in de douche was erg laag maakt het wassen van langer haar iets lastiger). Fijn dat er warm water voor af te wassen was en het gasfornuis was erg handig. Savonds werd het heerlijk rustig waardoor we goed hebben kunnen slapen. Mooie ruime plekken.

Wij komen zeker nogmaals terug!!!

• 8Luc11-08-2020

Klein, fijn en volop on ontwikkeling

Aangenaam verrast! Het was gezellig op de camping. Leuke mensen ontmoet! Je merkt dat de camping nog ontwikkeld wordt maar ook nu al harstikke fijne tijd gehad, mede door de attente eigenaren/weknemers van de camping. Helaas moesten we vanwege werk vroegtijdig naar huis en heeft de eigenaar een tractor voor de steile heuvel ;)

• 7Eetgelegenheden
  • 10Gerard en Gaby10-08-2020

Super blij met onze stacaravan

Heerlijk vertoeven hier, super lieve uitbaters, mooie omgeving, kindvriendelijk, winkeltje erbij en smorgens heerlijke verse broodjes gebakken door shirley, echte aanrader

• 7Eetgelegenheden
  • 10Lonis09-08-2020

GEWELDIG

Super!!!! Prachtige camping, geweldige omgeving! Lieve eigenaren die het iedereen maar de zin willen maken ( iets wat natuurlijk nooit lukt) top! Ga zo door! Tot volgende keer!

Camping Grand Bru info

• CafeBeschikbaar (1)