Bed and Breakfast Au Coeur de Villers

4 reviews over Bed and Breakfast Au Coeur de Villers in het Nederlands

Geweldige ervaring!

Robin
17-8-2014

in een woord: GEWELDIG, ik had zelf alleen maar ervaring met diverse hotels, als ik nu zou moeten kiezen zou ik weer kiezen voor een B&B.

aantal steekwoorden: super mooie omgeving, leuk ingericht, alles is netjes en verzorgt, goede bedden, goed ontbijt.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Rust, ruimte en goed gastheerschap

jan
16-9-2013

Erg mooie locatie, je kunt zien dat de oude boerderij met zorg en oog voor detail verbouwd is tot B&B. Het geheel straalt een huiselijke sfeer uit, wij hadden kamer "Venus" smaakvol ingericht met eigen badkamer voorzien van douche en toilet. Kamer was schoon en fris met een goed bed.

Ontvangst door Frederik was warm en gastvrij , ontbijt met verse producten goed verzorgt in een sfeervolle eetzaal. Diner kan in de B&B genuttigd worden ,wil je buiten de deur eten moet je naar een van de nabijgelegen dorpjes of stad.

Al met al een aanrader! Frederik bedankt voor de goede zorgen en wellicht tot ziens.

Gereisd Met partner in september 2013

Mooie BB, mooie omgeving, vriendelijke gastheer

M. Prosec
13-8-2013

Prima alternatief voor een Hotel. De B&B is redelijk groot, en de kamers zijn schoon, en het appartement beneden zeker ook ruim. Frederik kan lekker koken, dus als je even geen zin hebt om het allemaal zelf te regelen, of uit eten te gaan, is het diner van hem een aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Bijzondere lokaliteit

Rick
30-11-2012

Zeer charmante B&B dat nog niet lang geleden haar deuren heeft geopend. Prachtig gelegen aan het dorpspleintje met kasteel en kerkje in een Middeleeuws dorpje in de Gemeente Durbuy. Alles is prachtig gerenoveerd en met smaak ingericht. Alle kamers zijn bijzonder maar de mooiste zijn aan de achterkant met balkon en uitzicht op de velden en de bossen.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Au Coeur de Villers in Villers Sainte Gertrude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Au Coeur de Villers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.