Appartement Villa Belle Vue

Appartement Villa Belle Vue

Appartement
Weer vandaag17°

1 review over Appartement Villa Belle Vue in het Nederlands

Ideaal voor groep volwassenen met grotere kinderen

MATONGE
19-8-2009

Pas terug met groep vrienden met kinderen. Voormalig hotel met goede indeling (bar met toog, hall, grote eetruimte met salon en goed uitgeruste keuken, kelder als wellness ingericht met zonnebank, jacuzzi, zwembad en sauna, boven op 2 verdiepingen kamers met al dan niet eigen badkamer en bovenverdieping speelruimte voor grotere kinderen)Goed gelegen vlakbij winkeltjes voor boodschappen en met prachtig uitzicht op meer. Kamers boven wel hier en daar wat verouderd, maar renovatie al begonnen.. Wel niet echt kindvriendelijk gezien tuin en speeltuig redelijk wat trappen naar beneden zijn en tuin ook niet echt goed was onderhouden toen wij er logeerden. Door ligging en uitzicht op meer + indeling wel aanrader, prijs/kwaliteit ok afh. van periode

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Villa Belle Vue

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Belle Vue in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Belle Vue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.