Vakantiehuis Vakantieboerderij La Fontaine

9Fenomenaal

Score uit 1 review

België, Luxemburg, Vielsalm

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Vakantieboerderij La Fontaine?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Vakantieboerderij La Fontaine

• 9Van den Bergh Johan24-07-2008

gewoon goed, fantastisch initiatief

Kom al 10j in La Fontaine. Geef hoge qoutering, anderen zullen dat niet doen. Maar men moet er rekening mee houden dat het centrum bedoelt is om mensen met een laag inkomen ook de kans te geven een goede vakantie door te maken, die betaalbaar is. De laatste jaren komen er mensen op vakantie die eigenlijk een grotere geldbeurs hebben. Zij zijn waarschijnlijk gewoon om in betere accomodatie's op verlof te gaan, verwachten luxe en dat is er niet. Mensen die geen hoge eisen stellen zijn daar goed gesteld. Enkel kan je wel het eten wat minder vinden maar dit is ook persoonsgebonden. Voor het overige vind ik het goed om er telkens op verlof te gaan. Ik zal het dit jaar missen daar ik om gezondheidsredenen niet kan of mag gaan. Als ik terug beter ben ga ik zeker terug voor een dag of tien.

Alleen gereisd in juli 2007

0 tips over Vakantiehuis Vakantieboerderij La Fontaine

1 vraag over Vakantiehuis Vakantieboerderij La Fontaine

• Ria Mesker, 09-12-2014

aktieve vakantie met groep

Ik ga elk jaar met een groep op pad. Vanuit 1 accommodatie. Nu had ik al een tijd het stukje info over vakantieboerderij La Fontaine in Belgie bewaard en wilde daar contact mee opnemen.Over wanneer er plaats is en hoeveel gasten zij kunnen hebben e.d. Maar het lukt me niet. Mail krijg ik retour. Telefoon een voicemail dat dat nr. niet in gebruik is. Hoe zit het??? Kunt u me op weg helpen.

vast bedankt Ria Mesker begeleidster van de groep

Vakantiehuis info