Hotel Park Villa des Effats

Hotel Park Villa des Effatsstersterster

8Fantastisch

België, Luxemburg, Vielsalm

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Park Villa des Effats voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

19 reviews over Hotel Park Villa des Effats

• 10Miek naessens30-12-2017

Goed geleg charmehotelletje met prima restaurant

Onze kamer is relatief klein maar alles is er. De badkamer is dan weer enorm groot. Verwacht geen moderne afgelikte cleanheid, maar wel eerlijke, correcte, menselijke service. Met lekker eten in het restaurant (ook hier: ietwat ouderwetse, lees: typische charme v d streek). Ik at een superlekkere forel. Heerlijk.

Gereisd in december 2017

• 10Rob en Marjet11-09-2016

Geniaal!

Service is heel erg vriendelijk en zeer gastvrij. Eten eerlijk en goed. Alles is mogelijk zonder frons of zucht. Heerlijk in de tuin gezeten met een glaasje wijn. We hebben snel een nacht bijgeboekt. Wat ons betreft een aanrader voor een ontspannen weekend met lekker eten.

Gereisd met partner in september 2016

• 2Melissa30-08-2016

barslecht, zeker niet aan te raden

Ronduit barslecht. Hygiëne: Laat te wensen over. Kamers werden niet gepoetst, stof overal (onder bed, spinnenwebben aan de muren met veel spinnen, radiatoren vol met stof), badkamer en douche niet genoeg gepoetst , matrassen met vuile plekken op, plafond met vochtplekken, vogelpoep op de vensterbanken, ramen heel vuil. Kinderstoelen niet gepoetst, eetruimte ook erg onproper. Kamer: inrichting erg gedateerd, veel kapotte materialen (lampen die niet werken, lampen uit de plafond, haakjes aan muren kapot. Personeel: onbeleefde reacties bij aankomst omdat we iets vroeger waren als voorzien. We waren ook maar een touroperator-arrangementje. Personeel is is ook heel erg onvriendelijk tegenover bezoekers. Ook moeilijk wegens taalgebrek van personeel. Totaal geen hotelkennis en voorkomen. Eten: Menu stond vast , er was geen keuze aanbod. Doordat we meerdere nachten verbleven, kregen we uiteindelijk 2x dezelfde menu voorgeschoteld. Het ontbijt was ook maar minim. Op foto's ziet het er veel uitgebreider uit. Heel weinig keuze. Kindvriendelijk: totaal niet. Speeltuigen zijn kapot. Kinderen worden over het hoofd gezien. Wij hadden geboekt voor 2volw en 1 kind, maar voor ons kind werd nooit eten voorzien.

We hadden onze slaapzak van dochter vergeten. We belden voor op te sturen, en we zouden een postpakket betalen. Hun reactie was dat ze dit zeker niet doen, want ze zouden voor al hun klanten iets moeten opsturen die ze vergeten. We moeten maar zelf zoeken voor een oplossing;

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Wilfred18-01-2016

Geweldig hotel

Leuk hotel met mooi bijgebouw uitzicht op park vriendelijke gastheer en vrouw geWelding eten leuke kamers aanrader voor weekend weg wilfred en irma

Gereisd met partner in januari 2015

• 4Evert09-10-2015

Zeker geen aanrader

Zeer gedateerd hotel, kleine kamer (no1) aan de straatzijde. Scheven vloer waardoor de kast niet kon worden geopend. Badkamer met rotte plinten en het weer op de douche schermen. Na reclameren bij eigenaar geen inspanning om het probleem op te lossen.

Zitruimte niet schoon schoen afdrukken op tafeltje.

Bijzonder karig ontbijt.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Henk Spitz04-08-2015

Leuk Hotel

Het verblijf in het hotel was prettig, goed ontbijt, zeer vriendelijke mensen, goede bedden, schoon, al met al een leuke week gehad.

Gereisd met partner in juli 2015

• 5Elke01-06-2015

Niet voor herhaling vatbaar

De fotos zijn niet hoe het in werkelijkheid is. helemaal geen mooie tuin!! Wij hadden de kamer met bubbelbad, toen we deze aanzette kwam er heel veel vuiligheid uit de sproeiers ( walgelijk! ). De volgende dag werd alleen het bed opgemaakt, het bad was dus nog even vies! Het eten was ook niet geweldig, de eerste avond hadden we everzwijnstoofvlees, we kregen maar 2 stukjes vlees , de rest was enkel saus. en Bij het ontbijt lagen er nog maar 3 harde broodjes in de mand. Hygiëne is ook geen pluspunt. Toen we in het bed lagen savonds , hoorden we hun tv vanonder , deze stond kei hard. de volgende avond weer opnieuw. Wij komen hier niet meer naar toe.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9anton van den berg06-01-2013

Zeer gastvrije mensen

Van het begin tot het einde van ons 4-daags verblijf werden we omringd door vriendelijkheid. Heel uitgebreid ontbijtbuffet, uitstekende diners. Dagelijkse schoonmaak van de kamers. Ruime studio's in het park. Wandelmogelijkheden alom.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Peter & Petra08-07-2011

Vlaamse gastvrijheid in de Ardennen....

Een mooi hotel met een vlaamse eigenaar, die weet wat gastvrijheid is ! We sliepen in een prachtige studio met bubbelbad heerlijke boxsprings, alle comfort aanwezig. Je kunt er ook lekker eten in het restaurant of de serre, er heerst een prettige sfeer! Het is voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Isabelle05-01-2011

de moeite waard, wij gaan zeker terug

verblijf in een park studio is een must: privacy, gratis privéparking naast de studio, zicht op het park met vijver, geen lawaai van aanpalende hotelgasten, microgolf, flatscreen tv, dvd-speler, koelkast, zitruimte, goeie bedden, donsdekens, goeie kussens, lekker warm in de studio, aparte badkamer met goede, warme douche. eten in het hotel is zeer lekker en grote porties. ontbijt is gevarieerd. uitbaters zijn zeer vriendelijk (west-vlaming hé). voor herhaling vatbaar. ligging nabij stavelot, coo & baraque de fraiture dus ideaal voor uitstapjes en skitrip.

Gereisd met partner in december 2010

0 tips over Hotel Park Villa des Effats

0 vragen over Hotel Park Villa des Effats

Hotel Park Villa des Effats info

• Aantal sterrenstersterster

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Stomerij

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats