Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

3 Reviews over Lungta

• 9jan maes20-10-2011

fijn weekend

We hebben een fijn weekend achter de rug met een groepje vrienden in deze gezellige bed & breakfast helemaal ingericht in een Nepalees- Tibetaans kader. Je wordt er hartelijk verwelkomd door de gastvrouw die indien je wenst heel wat weet te vertellen over deze landen. Prima ontbijt. In Vielsalm zijn er heel wat goed uitgestippelde wandelwegen waar je lekker kan genieten van de natuur.

• 8Anja02-09-2011

Heerlijk ontspanne

Door de prettige atmosfeer en de gastvrijheid kwamen we heerlijk tot rust in dit gezellige bed and breakfast. Onze kinderen van 8 en 10 genoten en de familiekamer was prima, met lekkere bedden. Het heerlijke ontbijt iedere ochtend was een waar feestje. Een aanrader!

• 9Peter21-03-2011

Het gevoel écht welkom te zijn!

Een Bed & Breakfast, uitgebaat door 2 vriendinnen, die duidelijk houden van verre reizen! In de kamer vinden wij veel boeken over verre landen, en de aankleding geeft ook het gevoel in een ander land te zijn. Er is geen sanitair op de kamer, maar we kunnen wel beschikken over 2 gemeenschappelijke badkamers. 's Morgens worden we ontvangen op een goed verzorgd ontbijt, met een rustgevend achtergrondmuziekje! De 2 dames zijn uitermate vriendelijk. Ze geven je het gevoel echt welkom te zijn! Als we ooit nog eens in die streek zouden verblijven, zal het zeker en vast weer hier zijn!

Bed & Breakfast Lungta info