Géén boekingskosten

Hotel Les Myrtilles

BelgiëLuxemburgVielsalm

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Les Myrtilles voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 35 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 35 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

35 Reviews over Les Myrtilles

• 2Caelen erik04-03-2018

Goed gewandeld

Les mirthilles is heel vuil en slecht ontbijt,kamers niet gepoetst.Jammer is iets moois van te maken mits een beetje inspanning.Uitbater kon zogezegd geen Nederlands,maar hij vertikte het.

• 10Leo R. Uit Roosendaal06-06-2017

Motorweekend met 4 personen(twee stellen)

Het hotel, de kamers, het geheel eigenlijk en dan het restaurant. Fantastisch eten daar voor een eerlijke prijs.

• 7Wendy09-10-2016

Goed voor 1 maal

Niet echt vriendelijk Kamers waren wel proper welness is enkel sauna en fitness maar enkele toestellen Ontbijt was standaard

• 7Dennis16-01-2016

Net hotel maar geen hoogvlieger.

Wat je van een best western gewoon bent. Functioneel en net. De verwarming stond niet aan en was zelfs met radiator vollebak moeilijk op te warmen. De douche was wat krakkemikkig maar ok. Parking was niet zo gemakkelijk te vinden in de straten rondom. Gewoon goed hotel dus en een ideal uitvalsbasis om de streek te ontdekken of zoals wij te skiën in baraque de fraiture. Boek via de site zelf voor kortingen en goedkoper dan via touroperator.

• 7Jeanine Haans07-07-2013

prima hotel voor een weekend-verblijf

kamers (208) was prima in orde, alles was schoon en netjes verzorgd, lamp in badkamer was kapot, werd meteen opgelost. Ontbijt was ruim voldoende en alles was lekker vers en werd steeds goed aangevuld. Nederlands sprekende eigenaar was zeer vriendelijk en correct. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Ligt midden in het dorp aan doorgaande weg,hierdoor wel wat geluidsoverlast als je met het raam open wilt slapen.

• 5Mandy25-06-2013

let op de datums & orde en netheid

veel vervallen producten bij het ontbijt, het ontbijt was niet zo goed, brood van de dag van tevoren, vervallen melk cups op de kamer van 5/13 koffie poeder op de kamer dat vervallen was. onthaal was niet er vriendelijk plateau met drinken van de dag van tevoren stond nog in het salon. asbak buiten op het terras werd nooit leeggemaakt, gras was niet afgedaan stond hoog dus tuin was niet onderhouden .....

• 9Engelinus24-01-2013

super

a refaire, les gérants font tout pour vous plaire

• 6Elke17-12-2012

kleine verbeteringen voor een beter thuisgevoel

Op het eerste zicht waren we aangenaam verrast, heel mooi een modern ingericht. De uitbaters heel vriendelijk. Nu in deze koude tijd zou het wel fijn geweest zijn als er de chauffage zou opgestaan hebben, de kamer was dus ijskoud. Even aan het thermostaat draaien en het werd warm. Op dat ogenblik zagen we zweetdruppels een een beetje schimmel aant plafond. Mijn vriend heeft het wel kunnen afvegen, maar het is geen aangenaam gevoel. Het ontbijt was lekker maar net iets te weinig aanbod. sAnderendaags viel er de chauffage uit en er werd alles gedaan om ze weer in gang te krijgen. Een lekker warme douche stond s´morgens dus niets meer in de weg.

• 8Kris Vercauteren05-11-2012

Aangenaam verrast

Aan de buitenkant ziet het er niet uit. De ligging is OK , vlak in het centrum. Eens binnen waren we aangenaam verrast. De inkom is zeer smaakvol ingericht door iemand die paars als lievelingskleur heeft. Ook de kamer kon ons bekoren. Zeer stil 's nachts. Een extra hoofdkussen was welkom geweest. Ontbijt en avondmaal vonden wij zeer goed. En...eerlijke drankenprijzen. De uitbater spreekt perfect nederlands. Mevrouw niet. So what we zijn toch in Wallonië. Dit hotel heeft ons samen met het mooie weer en de prachtige omgeving in herfstkleuren een fantastisch verlengd weekend bezorgd.

• 1mathijs22-08-2012

'Dit nooit meer'

1. Geen parking 2.Alles Franstalig 3.Onvriendelijk personeel 4.sleutelkaart gekregen bij aankomst van verkeerde bewoonde kamer !!! 5.onbijt heel weinig keuze 6.balkon kan je met 1 been buiten 7.cadeaubox onvriendelijk wilde hem maar na aandringen aanvaarden staan nogtans geregistreerd bij cadeaubox Kortom in dit afschuwelijk klant onvriendelijk hotel gaan wij nooit meer terug dit hebben wij nog nooit meegemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!

Hotel Les Myrtilles info

Het complex