Vakantiepark Les Doyards

5,5

• Activiteiten4,2
  • Onderkomen4,4

214 reviews over Vakantiepark Les Doyards in het Nederlands

Omgeving ja verblijf nooit meer

Sharon
16-4-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Prachtige locatie al is er op het park weinig te doen. Wij waren er voor een korte MTB-vakantie en waren super routes! Vooral route 4 bracht ons een hoop verassende en uitdagende wegen. Wij zaten in huisje/app C2. Had achterstallig onderhoud, veel schimmel in de douche, afgebladderde keukenkastjes, muffe geur bij binnenkomst. Wel was het schoon in de zin dat er wel gepoetst is voor aankomst. Bedden waren redelijk hard maar het uiterlijk van een gevangenisbedje. Omgeving heeft weinig winkels, echt in the middle of nowhere maar op een positieve manier. Bij het uitchecken werd niet naar verblijf gevraagd alsof ze de reactie al hadden verwacht. Auto kon niet bij accommodatie geparkeerd worden, enkel voor in en uitladen.

Terug fantastisch

De Temmerman - Depraetere -Van De Velde
25-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Het is daar rustig, mooi, veel te doen.

Wij kijken steeds uit naar het moment dat we kunnen vertrekken naar Vielsalm. Ieder jaar ontdekken wij terug nieuwe dingen.

We overwegen om volgend jaar twee weken verblijf te boeken.

Vreselijk/schimmel/vocht

ik zou het niet doen.!
15-8-2017
  • Onderkomen1

- Het huisje zat onder de schimmel.

- De spagtelpoets viel van ellende van de muren.

- De bedden leken wel gevangenis bedden.

- De douche was een camping douche.

- Ze vragen ook nog geld voor de elektra.

- Je moet ook nog borg betalen voor wat je krijgt wat niet veel is. ( wij kregen het terug)

- De omgeving is super mooi.

als ik U was zou ik nog even doorzoeken naar een andere park.!

het is niet goed voor U gezondheid.

Nooit meer!!!

Karin
6-8-2017
  • Onderkomen1

Geen verhuur kanos/waterfietsen, en geen cafetaria zoals wel vermeld was op de website. Oude huisjes, die muf ruiken. Slecht schoongemaakt. Dekens stinken. Keiharde matrassen. Geen privacy op het terras, zoals wel was vermeld op de website.Receptie is de helft van de tijd dicht. Je kunt de buren naar het toilet horen gaan, en de trap op horen lopen, dus erg gehorig. Kortom, niet aan beginnen!!! Wij zijn eerder vertrokken dan gepland, hadden het daar wel gezien. Laat u niet verleiden door de mooie plaatjes en tekst op de website, dit klopt niet met de werkelijkheid.

was goed

sylvia
5-8-2017
  • Onderkomen7

ligging is mooi op het park weinig te doen

prachtig

linda en danny
29-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

wij vissen graag en hadden een prachtig meer op 10 meter van ons appartement; veel forellen gevangen. het appartement was groot,voor 6 personen, en maar 110 euro voor 3 nachten,met 2 balkonnen,grote keuken en propere donsdekens;in september al terug geboekt,de grootste bungalow,die zijn met ligbad en 4 slaapkamers,echt de moeite!

Nooit Meer

Rob van Tol
6-5-2017
  • Onderkomen1

Zeer gedateerd vakantie appartement met veel achterstallig onderhoud .

electra kachels die de ruimtes maar moeizaam warm kregen en zorgden voor een hele hoge electra afrekening , geboekt bij touroperator , in twee woorden , Nooit Meer !

Slecht!

Franca zomerdijk
4-5-2017
  • Onderkomen1

Echt slecht onderhouden bungalowpark. Verouderd en naargeestig huisje. Een kapotte slaapbank dient als tweepersoonsbed en de wc moest worden Door gespoeld met een emmer. De speeltuin was wel leuk en de omgeving mooi.maar het park zou verplicht gesloten moeten worden. Ik ben zeker wel wat gewend met reizen maar dit was te erg!

Gedateerd!!

Annemie
14-4-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen1

Huisje zijn oud, zeer oud. Niet van deze tijd

Te weinig water om te douchen

Geen deuren ad slaapkamers

Bedden in zeer slechte staat

Alles wordt elektrisch verwarmd, moet extra betaald worden

Oude reviews (archief)

Nooit meer!

S. Mellema
22-10-2016

Nooit meer!

Ga Nooit naar het Belgische "Comfortabel vakantiepark "Les Doyards". 300 m van het centrum van Vielsalm, direct aan het meer." Op internet zag het er allemaal prima uit, oké het was klein, ("Type A Mouchette", appartement 2-kamers 28 m2.") maar dat is geen probleem wanneer je maar met 2 personen bent. Bij aankomst viel de buitenkant al heel erg tegen. Een receptie die duidelijk aan vervanging toe was en het gebouw waarin ons appartementje zat had heel duidelijk betere tijden gekend. Maar goed, dat was alleen maar de buitenkant, wie weet viel het binnen enorm mee. Niet dus. Waar wij niet op hadden gerekend was een naar rook stinkend appartementje, met scheuren in het plafond en de muur, twee radiatoren uit het jaar kruik, waarvan er één niet werkte, afgebladderde verf op deuren en kastjes en een dusdanig smerige vloer dat we eerst alles hebben schoongemaakt en vervolgens alsnog op slippers bleven lopen en een kleine televisie zonder afstandsbediening met alleen Belgische en Franse zenders. Het lakenpakket dat we huurden bevatte een dekbedhoes die gelukkig brandschoon was, maar de naden aan beide zijden waren bovenaan stuk. Nee, dit hadden wij niet van touroperator verwacht. Wij hopen dan ook van ganser harte dat touroperator afscheid zal nemen van Les Doyards zodat toekomstige gasten van deze ellende verschoond blijven

We hebben een aantal aanbieders voor Les Doyards voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Doyards in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Doyards zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Les Doyards scoort een 5.46 uit 10 op basis van 221 reviews.