Géén boekingskosten

Vakantiepark Les Doyards

BelgiëLuxemburgVielsalm

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Les Doyards voor je op een rij gezet:

3OnvoldoendeScore uit 218 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

218 Reviews over Les Doyards

• 4Petra19-07-2022

Helaas, mooie omgeving maar park is kansloos

Ligging is prachtig, mooie omgeving. 8 pers huisje, maar met 6 pers kun je er net in. 1 kleine badkamer, wel netjes en schoon. Aankleding huisje prima. Gelukkig hadden we mooi weer waardoor we veel buiten konden verblijven. Alhoewel het gras steeds langer werd en er in 1 week niemand is geweest om het te maaien. Er is geen enkele faciliteit op het park, je kunt er nog geen ijsje kopen. Er zal flink wat moeten gebeuren om het park weer aantrekkelijk te maken. Het ziet er nu zeer verlaten uit.

• 5Onderkomen
  • 1Wendy Hoekstra24-08-2021

Verschrikkelijk

Dit was echt het meest verschrikkelijke park waar ik ooit gezeten heb!!Het lijkt wel een oud vervallen spookpark...Het huisje viel van ellende bijna uit elkaar...het meertje mag niet in gezwommen worden.Als je bij de receptie vraagt( waar ze ook erg onvriendelijk zijn)Waar de wc is word je doorverwezen naar een dixie... Op de foto's waar je boekt staat een mooi park.Met leuke faciliteiten.Maar niks maar dan ook niks is hiervwn waar!!Wij zijn uit ellende 11 dagen eerder vertrokken.Konden gelukkig nog wat anders krijgen.En gaan nu verder vakantie vieren.Maar dit park is niet eens een euro waard in onze ogen!!

• 1bea van den besselaar11-08-2018

nooit meer !!

ik sluit me volledig aan bij de vorige klachten. mensen ga hier niet naar toe en geef dan wat meer geld uit voor je vakantie. foto's kloppen helemaal niet met werkelijkheid. niks te doen op park.. geen winkel, kantine, zwembad , geen animatie , cafetaria. zelfs receptie is vaak afwezig.

• 1Delphine Ghesquière10-08-2018

Arnaque

Aucun accueil, la réception était fermée à notre arrivée puis tout le reste du weekend. Lorsque nous avons vu la réceptionniste elle était désagréable et pas du tout professionnelle .... Le chalet était dans un état lamentable (ménage pas fait, douche sentant l'urine...etc...) Le domaine ne propose aucune activité Prix très onéreux pour la qualité de l'endroit (toute taxes déduites sont excessives). Une semaine nous est revenue au prix de 1000euros (soit le meme prix que des vacances a lhotel avec de meilleurs services)

• 4Sharon16-04-2018

Omgeving ja verblijf nooit meer

Prachtige locatie al is er op het park weinig te doen. Wij waren er voor een korte MTB-vakantie en waren super routes! Vooral route 4 bracht ons een hoop verassende en uitdagende wegen. Wij zaten in huisje/app C2. Had achterstallig onderhoud, veel schimmel in de douche, afgebladderde keukenkastjes, muffe geur bij binnenkomst. Wel was het schoon in de zin dat er wel gepoetst is voor aankomst. Bedden waren redelijk hard maar het uiterlijk van een gevangenisbedje. Omgeving heeft weinig winkels, echt in the middle of nowhere maar op een positieve manier. Bij het uitchecken werd niet naar verblijf gevraagd alsof ze de reactie al hadden verwacht. Auto kon niet bij accommodatie geparkeerd worden, enkel voor in en uitladen.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 9De Temmerman - Depraetere -Van De Velde25-08-2017

Terug fantastisch

Het is daar rustig, mooi, veel te doen. Wij kijken steeds uit naar het moment dat we kunnen vertrekken naar Vielsalm. Ieder jaar ontdekken wij terug nieuwe dingen. We overwegen om volgend jaar twee weken verblijf te boeken.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 1ik zou het niet doen.!15-08-2017

Vreselijk/schimmel/vocht

• Het huisje zat onder de schimmel.
    • De spagtelpoets viel van ellende van de muren.
    • De bedden leken wel gevangenis bedden.
    • De douche was een camping douche.
    • Ze vragen ook nog geld voor de elektra.
    • Je moet ook nog borg betalen voor wat je krijgt wat niet veel is. ( wij kregen het terug)

• De omgeving is super mooi.

als ik U was zou ik nog even doorzoeken naar een andere park.! het is niet goed voor U gezondheid.

• 10Eetgelegenheden
  • 1Karin06-08-2017

Nooit meer!!!

Geen verhuur kanos/waterfietsen, en geen cafetaria zoals wel vermeld was op de website. Oude huisjes, die muf ruiken. Slecht schoongemaakt. Dekens stinken. Keiharde matrassen. Geen privacy op het terras, zoals wel was vermeld op de website.Receptie is de helft van de tijd dicht. Je kunt de buren naar het toilet horen gaan, en de trap op horen lopen, dus erg gehorig. Kortom, niet aan beginnen!!! Wij zijn eerder vertrokken dan gepland, hadden het daar wel gezien. Laat u niet verleiden door de mooie plaatjes en tekst op de website, dit klopt niet met de werkelijkheid.

• 7sylvia05-08-2017

was goed

ligging is mooi op het park weinig te doen

• 7Onderkomen
  • 8linda en danny29-07-2017

prachtig

wij vissen graag en hadden een prachtig meer op 10 meter van ons appartement; veel forellen gevangen. het appartement was groot,voor 6 personen, en maar 110 euro voor 3 nachten,met 2 balkonnen,grote keuken en propere donsdekens;in september al terug geboekt,de grootste bungalow,die zijn met ligbad en 4 slaapkamers,echt de moeite!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden