Géén boekingskosten

Le Tapis Rouge

BelgiëLuxemburgVielsalm

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Tapis Rouge voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 18 reviews

9.1FenomenaalScore uit 18 reviews

• Sportfaciliteiten

18 Reviews over Le Tapis Rouge

• 9verpoucke19-06-2017

Tevreden op alle gebied

Men komt er volledige tot rust - het drankje dat men gratis aangeboden krijgt bij de aankomst is aangenaam - standplaats op de binnen koer voor de wagen - alles is netjes onder houden - erg rustig - geslapen als een marmot - Eten: geen grote keuze maar ok - indien nodig maakt de chef iets anders klaar. Is misschien voor enkele mensen te ver van alles af gelegen

• 10Peggy05-06-2017

Super ontspannen

Als je wil ontspannen, is dit de plaats om het te doen. De omgeving en het hotel stralen ontspanning uit. De omgeving is super met lekker veel bossen en leuke dorpjes.

• 10Tania Callaert22-01-2017

Zeer mooie B&B - lekker rustig - zeer gezellig

We hebben hier een super weekend achter de rug. Zowel qua accomodatie als de maaltijden en ook de gastvrijheid van de nieuwe eigenaars. Wij kwamen met 2 tieners, waarvan 1 vegetarisch eet en eentje glutenvrij moet eten. Dit was voor de zeer gastvrije eigenaars geen probleem. Ook voor het diner werd er prima gezorgd. Wij waren zeer aangenaam verrast. Zeer mooi en uitgebreid ontbijt en zeer lekker diner gemaakt door de eigenaar. Een pluspunt zijn de overdekte staanplaatsen voor de auto. Wij komen hier zeker terug! Echt een aanrader. In de winter (met véél sneeuw) zeer gezellig, maar ook in de zomer moet het hier heerlijk vertoeven zijn!

• 10Remco21-11-2016

Geweldige kamer met uitstekende service

Wij hadden de suite met prive tuin en prive sauna. Wij vonden de locatie zeer fraai en de ontvangst en service heel erg hartelijk en persoonlijk. Een kleine tip; let op de instelling van je navigatie want wij hadden wat wij noemden de toeristische route waarbij we ook door het bos reden.

• 10Geert Sonck26-07-2016

Gastvrij en vriendelijk. Zeer goede verzorging.

Uitstekende keuken. Zeer vriendelijk en gastvrij. Prima kamers. Heerlijk geslapen in hemelbed. Uitgebreid ontbijt.Mooie omgeving. Rustig veel natuur.

• 10Lisa19-06-2016

Een pareltje!

Mooie authentieke kamer met privé tuintje, rustige omgeving en een heel vriendelijke gastvrouw, echt een aanradertje!!!

• 10Brian27-07-2014

Geweldige B&B

Afgelopen weekend hier geweest met z'n 2'en. Erg leuk ontvangst met een kopje koffie/thee van Sylvia. Is heel vriendelijk. Kamer Henri.. (Kamer 12) was erg mooi. Mooie stijl. Ontbijt erg lekker. Schijf van 5 was aanwezig. Ook persoonlijk een eitje met Ardense spek gekregen. De ligging is prima, alle leuke plekjes op een half uur rijden van het huisje. Wij gaan zeker nog een keer terug!! Kijk ook eens op hun site voor meer info!

• 10Ermgodts m21-04-2014

Onvoorstelbaar zulk een service Super.

De ligging is zeer landelijk,heel hartelijke ontvangst met tas koffie of thee,de kamer is formidabel en het bed ook.met zulk een lekker en zeer ruim ontbijt kan de dag gewoonweg niet meer stuk.top B&B

• 9Frank van Soomeren11-02-2012

Quality Time met hoofdletters

De vrouw des huizes onthaalde ons supervriendelijk, we werden verwent met koffie/thee én chocolade. De kamer was klein, het bed geweldig. De badkamer was ook super. Voor 's avonds een zalig bad, voor 's morgens snel een verkwikkende regendouche. Het ontbijt was uitgebreid en heel gevarieerd. De tip om gaan te eten met wegbeschrijving, was top. Kortom, we hebben echt genoten!

• 10Thomas09-05-2011

Heerlijk een weekend tot rust komen

Het waren fantastische dagen, we hebben erg genoten. Als je een weekend lekker de batterij wil opladen is dit een absolute aanrader! De kamer was erg mooi en het bed was fantastisch. De omgeving is erg rustgevend, je bent zo in het bos en daar hebben we heerlijk gewandeld. We komen zeker terug!

Hotel Le Tapis Rouge info

Het complex