Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

5 Reviews over Le Petit Baigneur

• 0Harry15-06-2012

Geschikt voor gezinnen

Prima gelegen en uitstekend geschikt voor gezinnen. Echter eigenaresse hield een behoorlijk bedrag in van de borg o.m. voor ontbreken van inventaris. Dit terwijl wij de avond voor vertrek alles hadden gecontroleerd en juist hadden bevonden !

• 7Regina Automobiel Club08-12-2010

misschien volgend jaar weer

Wij zijn er in september geweest met 16 personen. Prima huis, zwembad en sauna ook prima. De vliegen kan je verwachten als je bij een boerenbedrijf boekt. Maar dat viel mee.

Mooie omgeving om er op uit te gaan, lopend of met de auto.

• 1carly sibon07-06-2010

heel leuk huis, maar...

wij zijn eind maart een weekend naar dit huis geweest met een grote groep mensen met kleine kinderen. perfect huis daarvoor. leuk zwembadje (wel wat koud water) en alles eigenlijk prima.

maar... ongeveer 2 weken na terugkomst kregen we bericht dat er dingen kapot aangetroffen waren en dat er dingen weg waren. dit hadden wij blijkbaar gedaan. de 900 euro borg (!!!) kregen we dus niet terug, pas als de schade bekend was, en na aftrek van dit bedrag. aangezien wij er heel zeker van waren dat de schade e.d. niet door ons was aangericht, hebben wij bezwaar gemaakt bij Villa XL. na veel correspondentie is het resultaat nul! vanwegen de betaalde borg heb je dus geen poot om op te staan; je krijgt je geld gewoon niet terug. villa xl heeft ook niets bijgedragen. kortom zijn wij dus beschuldigd van iets wat wij niet hebben gedaan, en dat gaat heel erg tegen mijn gevoel van rechtvaardigheid in.

daarom is onze beoordeling dus zo slecht. niet het huis, maar de afwikkeling. heel jammer.

• 7Nelly16-11-2009

Viel ons mee!

Jammer dat er zoveel chloor in het water zat, dat we het zwembad (bijna) niet hebben gebruikt! Je neemt zo'n huis toch ook voor het zwembad en dan is het er niet in uit te houden. Verder hebben we het prima naar onze zin gehad, mooie omgeving en van vliegen hadden wij geen last, omdat we er in oktober waren

Laurent, Eigenaar, 10-06-2014

De dosering van chloor is autoatisch geregeld in het zwembad, naar aanleiding van uw reactie is de dosering gecontroleerd en die is correct.

• 5Nelly15-08-2009

Spijtig

Bij de voorstelling van het huis leek ons dit een topper maar ter plaatse bleek absoluut niet wat er voorgesteld werd.De zonnebank was stuk; de sauna warmde niet degelijk; de bedden waren slecht enz.Probeer de kamers vooraan niet te gebruiken want tijdens het verblijf werden wij om 2u30 opgeschrikt door een vrachtwagen die de melk komt oppompen. Alle kindjes en volwassenen wakker. Toen wij aangaven dat men ons toch minstens had kunnen verwittigen werden de eigenaars pissig en mevrouw zei dat wij voor haar part mochten vertrekken. Als je meer dan 2.500 euro voor een week betaalt zie ik niet in met welk recht zij zo iets durft te zeggen.Resultaat was dat wij geen opmerkingen hebben durven maken over de slecht functionerende sauna en andere problemen.

Laurent, Eigenaar, 10-06-2014

Er wordt geen melk meer geproduceerd, dus er is geen vrachtwagens meer.

• 4Rene06-07-2009

Dit nooit meer

Hoewel het vakantiehuis in een zeer mooie omgeving ligt, ligt het ook tegen een koeienstal aan. Het gevolg is honderden vliegen in je woonkamer (echt niet overdreven) en 50 vliegen in onze slaapkamer. We zijn er in de zomer geweest en het was daardoor niet uit te houden.

De omgeving is prachtig en de accommodatie is goed voor het geld dat je ervoor betaald; alleen jammer van de vliegen. De bedden zijn slechter dan slecht en het is sterk aan te raden om je eigen dekbed en kussen mee te nemen.

Kortom, je betaald relatief weinig, maar je krijgt ook relatief weinig. Als je er heen gaat, raad ik je af om in de zomer te gaan.

Laurent, Eigenaar, 10-06-2014

Naar aanleiding van uw reactie is Rentokil ingeschakeld.

Vakantiehuis Le Petit Baigneur info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens