Géén boekingskosten

Villa info

7 Reviews over La Renardière

• 10katja26-01-2010

super!!

"la renardiere" is een zalig ,luxueuse villa!!! ideaal om met een groep vrienden een fantastisch weekend doo te brengen

• 10Serge Lingier26-01-2010

Superlocatie !!!

Prachtig huis en prima gelegen !! Huis ver vernieuwd. en helemaal opgefrisd. Grote tuin en ideaal voor de kids.

• 9E. Cleyndert23-12-2009

Prima huis voor gezinnen met jonge kinderen

Wij hadden een heerlijk lang weekend in dit ruime huis dat zeer geschrikt is voor gezinnen met kinderen. Veel speelruimte, goede keuken, genoeg badkamers, grote speelkelder, grote tuin, aparte televisiekamer. De slechte beoordeling die wij ergens lazen is o.i. een grote vergissing!

• 8J.R.19-12-2009

Mooi groot pand met schitterend uitzicht.

Mooi groot pand met schitterend uitzicht en grote tuin. Ook fijn dat er zoveel slaapkamers zijn. Sommige kamers zelfs met badkamer en toilet. Energiekosten in koud en regenachtig weekend in november rond € 160,00. Gezien voorgaande verhalen, viel ons dat mee. We hebben wel zo veel mogelijk de ramen en deuren gesloten gehouden en lekker de open haard laten branden. Heel gezellig.

• 5Rene16-10-2009

Oplichters

Achteraf komen ze met schade die wij aangericht zouden hebben waar niets van waar is. touroperator waar wij de woning gehuurd hadden bemiddeld niet trek zich direct terug. Energie kosten naar verbruik, koste ons in een weekend bijna 300 euro, belachelijk veel. Rest borg hebben we niet terug gekregen vanwege schade aan het huisje wat we niet veroorzaakt hebben. Er is maar 1 woord voor "oplichters".

• 2Bruce16-10-2009

Never again!

This was my worst holiday ever! The house was dirty, it looked nothing like the pictures. After the holiday i was confronted with a claim of defects in the house! Holes in the wall and a defect fireplace! They claimed me for 600 euro. So VillaXL, think again about this house!

• 1Bert van de Wetering31-12-2008

La Renardiere NOOIT MEER!

Huisje gehuurd via een org.. Energie kosten zouden aan de hand van verbruik in rekening gebracht worden, na 1 weekend moesten we bijna 300 euro betalen voor gas, licht en water. Belachelijk veel vonden we zelf. Na het weekend met eigenaar het huis doorgelopen en opleveringsformulier opgesteld. Was 1 lamp kapot gegaan dus die genoteerd op het opleveringsrapport, zou volgens eigenaar ca 40 euro kosten en verrekend worden met de borg. Na 2 weken nog geen borg terug ontvangen dus de eigenaar gemaild waar borg bleef. Krijgen we 2 dagen later een email van de org. dat we een naheffing krijgen voor een gat in de muur dat wij niet veroorzaakt hebben kosten 450 EURO, de kachel zouden wij kapot gemaakt hebben kosten 350 EURO, extra schoonmaak kosten omdat het huisje erg smerig was, terwijl de eindschoonmaak inclusief is 100 EURO en de lamp die ca 40 euro zou kosten was nu ineens 140 EURO. Alleen de lamp was geconstateerd met de oplevering een gat in muur, kachel kapot en smerig huis. nooit meer

Villa La Renardière info

• Adresgegevens