Hotel L' Auberge du notaire

Hotel L' Auberge du notaire
9,4

24 tips over Hotel L' Auberge du notaire

Hugo, 31-5-2015
Vraag achter hun lekkere ham bij het ontbijt. Zo vind je ze niet meer
Francis, 28-4-2015
Nog heerlijk gewandeld in de prachtige omgeving. Vanuit Vielsalm staan verschillende wandelroutes goed aangegeven.
danielleinholland, 23-4-2015
Het gastronomisch nachtje kunnen wij iedereen aanraden. Wij hebben dit gecombineerd met (vooraf aan) een weekend Parijs.

Michel Lauwens, 26-1-2015
Een aparte bar met salon om de heerlijke maaltijd af te sluiten
Trees Rammant, 5-1-2015
Wie dit schitterende hotel wil proberen, doet er goed aan tijdig te reserveren want 'plaats' is één van de grootste problemen bij Monique en Mart (weten wij uit ondervinding)
Hilde Courte, 2-1-2015

De omgeving van Vielsalm heeft heelwat mooie wandelroutes in de omgeving.

Chris, 27-12-2014
Prachtige omgeving om te wandelen, vlakbij het hotel vertrekken 4 wandelingen, tussen 11 en 13 km, maar je kan ook gewoon langs het meer wandelen.
Mirjam, 17-8-2014
Watervallen van Co, gezellige terrasjes en voor de kinderen Plopsaco.
K.Scheepers, 13-1-2014
als je in het tweede weekend van januari komt zie je blauwe tulpen.
HDBA, 1-12-2013
Een aanrader in de omgeving: Chocolaterie Defroidmont in Erezée. Een ambachtelijke chocolatier gesitueerd in een klein dorpje. Je kan het museum bezoeken, interessant en afwisselend en nadien de chocolatier aan het werk zien.