Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgVielsalmHotels VielsalmHotel L' Auberge du notaire

L' Auberge du notaire

BelgiëLuxemburgVielsalm

We hebben de beste aanbieders voor Hotel L' Auberge du notaire voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 197 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 197 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

197 Reviews over L' Auberge du notaire

• 9Chris Van Parys18-09-2020

Culinaire aanrader, vriendelijk, Corona proof.

De ontvangst van Mart is zeer vriendelijk. Hij heeft een zeer goede kennis van wijnen en uitstekend advies met een leuke babbel erbij. Monique brengt een lekkere culinaire keuken waar je voelt dat het met liefde is gebracht. Dit tezamen zorgt ervoor dat je er een verblijf hebt die je niet vlug vergeet. Een zeer groot compliment voor de hygiëne en de manier waarop corona tot in de details wordt aangepakt. Voor mij was het ontbreken van een tv op de kamer een klein minpuntje. Ik had als wielerliefhebber 's avonds nog graag een samenvatting meegepikt van de tour de France. Desondanks dat hebben we toch een zeer mooie herinnering aan ons verblijf in L' Auberge du notaire.

• 9Dirk en Gwendoline08-09-2020

Coronaveilig genieten

De zware voordeur van het vroegere notarishuis aan de zoom van de mooie natuur rond Vielsalm zwaait verrassend vlot open. Daar is Mart. Brede gebaren. Diepe lach van achter het mondmasker. Meteen een rake kwinkslag. De toon is gezet. Mart en Monique leren we kennen als een complementaire tandem. Monique tovert een culinair feest voor al je zintuigen op je bord. Mart slaagt erin om de liefde waarmee Monique kookt, over te brengen aan tafel. In zijn geheel eigen stijl, doorspekt met spitante humor. Mart en Monique hebben beiden gemeen dat ze hun gasten ongedwongen onthalen. Je voelt je onmiddellijk thuis. Hadden we vooraf twijfels om te reserveren in tijden van venijnige virussen, dan werden we meteen gerustgesteld: hier worden coronamaatregelen heel serieus genomen. Jullie mogen jullie tuin gerust nog meer promoten. Niets heerlijker dan lekker luieren in het lommer van die dominante boom, glaasje in de hand (honesty-bar voorzien?).

• 10Familie van Doorn28-08-2020

Wij voelden ons oprecht welkom.

We werden onthaald als welkome vrienden, maar alles geheel gepast. Fijne, welkome sfeer die oprecht aanvoelt. Het was duidelijk dat Mart en Monique met plezier hun gasten verwennen. De kamers zijn prachtig, zonder overdadig te zijn; de bedden uitstekend, het sanitair brandschoon. Heerlijk geslapen met het raam open en het geluid van de ruisende boom. En dan het eten. Een ster waardig, de wijnen pasten er goed bij. Wij hadden het culinaire arrangement, om te vieren dat de kinderen hun studiejaar goed hadden afgerond. Wat een genot. Het is niet goedkoop, maar de prijs zeker waard!

En dan nog een extra opmerking over coronamaatregelen: heel strikt, heel schoon, mondkapjes op, overal ontsmettingsmiddel en uitleg over hoe de ruimtes werden schoon gehouden. Nu, na een paar dagen weer thuis te zijn: geen gezondheidsklachten. Dus ook dat is prima in orde. Als je iets te voeren hebt is dit de plek. Goed bereikbaar met auto en OV.

• 9Caroline25-08-2020

Een echte aanrader voor de levensgenieter!

Kleinschalig, bijzonder sfeervol hotel. Gevestigd in een prachtig pand dat heel smaakvol is ingericht. Leuke kamer, comfortabel bed, houten vloer kraakt wel wat maar dat is nu eenmaal eigen aan dergelijke statige herenhuizen. Alles is er kraaknet en Corona krijgt er geen kans door de discrete maatregelen die genomen worden. We hadden tijdens ons verblijf een zeer veilig en ontspannen gevoel. De joviale manier waarop we door Mart ontvangen en geïnformeerd werden maakte dat we ons echt welkom voelden. Monique kookt met passie en dat merk je bij elk gerecht dat je krijgt. De gerechten zijn zeer smaakvol, verfijnd en worden prachtig geserveerd. Mart bedient iedereen met veel zorg en aandacht. Waar nodig krijg je professioneel advies bij de wijnkeuze. De formule van het ontbijt is uniek. Een assortiment broodjes komt op tafel en verder kan je bestellen vanuit een ruime keuze op de kaart. Iets bijbestellen, een extraatje? Alles kan.

• 10Danny en Linda25-08-2020

Culinair verwen weekend

Zelfs in deze bizarre coronatijden kan je best verwend worden. Eerst word je door Mart hartelijk welkom geheten en krijg je de nodige uitleg om veilig je tijd in het charme hotel door te brengen. 's Avonds zorgt de gastheer voor al het nodige (vooral de dorstige laven) en is Monique in de keuken bezig om het beste uit de potten en pannen te halen. Weinig of veel volk in de zaal maakt niet uit iedereen krijgt dezelfde goede service.

• 10Alex & Marina21-08-2020

Aangenaam verblijf en pure culinaire verwennerij!

Wij werden, bij aankomst, hartelijk ontvangen door Mart en meteen ingelicht over de maatregelen die zij genomen hebben om alles, tijdens ons verblijf, coronaproof te laten verlopen. Er ontbrak zeker niets aan de gezelligheid in het hotel. Héél nette en ruime kamers. Gezellig restaurant waar de authenticiteit van het 'notarishuis' werd behouden vermengd met een persoonlijke 'touch' van Monique en Marit. Het concept van 'ontbijt à la carte' is super bedacht en de gerechtjes die tijdens het diner op tafel kwamen waren een lust voor het oog en tong ;-) Pure culinaire verwennerij! Monique is een parel in de keuken en Mart floreert, duidelijk in zijn nopjes, door het restaurant voor een vlotte service. Hij heeft oog voor alles! Kortom, ons verblijf was een zéér aangename ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Een échte aanrader!

• 10De Knop Hugo11-08-2020

Een echte aanrader.....

We hebben deze keer, de 4de keer trouwens, enorm genoten van ons verblijf te Vielsalm. Zeker in deze bizarre coronatijd hadden we geen schrik om alsnog op het laatste moment bij Mart en Monique te reserveren. Qua opvolging van de coronaregels zijn we zeker bij hen op het juiste adres. Het is zowat thuis komen.... hartelijk dank voor deze mooie tijd bij jullie.

• 9Natalie & Hans11-08-2020

Culinaire verwennerij in huiselijke, veilige sfeer

We hebben enorm genoten van ons verblijf bij Monique en Mart ! Vanaf de aankomst ging alles er heel gemoedelijk en huiselijk aan toe, maar met het hoogste respect voor alle Covid-voorzorgsmaatregelen. De kookkunsten van Monique in combinatie met Mart als attente gastheer zorgen voor een totaalbeleving waarin het voelt als thuiskomen. De kamer was sober maar erg smaakvol ingericht, kraaknet en met heel goede bedden. De à la carte formule geeft ook het ontbijt een verrassende en persoonlijke touch. Monique & Mart, bedankt voor jullie ontvangst, het was top !

• 9Bill en Jeanine09-08-2020

Verrukkelijk adresje in de Ardennen

We hebben genoten van een heerlijk weekendje in een prachtig notarishuis, bij super vriendelijke en gastvrije mensen. Met als kers op de taart de overheerlijke gerechten die Mart bij Monique uit de keuken haalt en met veel smaak presenteert aan tafel. Het was een heerlijke culinaire ervaring. Alles is heel schoon, daar let je in deze Coronatijd toch extra op. Mart let er ook op dat de gasten zich aan de regels houden en dat deed iedereen prima. Het charmante hotel ligt in Vielsalm zelf, maar je bent zo in de natuur. En het feit dat het hotelletje in het centrum ligt, betekent ook dat je te voet naar het terras met uitzicht op het meer kunt wandelen. De omgeving is een waar wandelparadijs! De kunst van het ‘herbergen’… Mart en Monique doen het met passie en liefde! Doe zo verder! Groetjes van Jeanine en Bill

• 10Eddy en Hilde08-08-2020

Gastronomische verwennerij in een gezellig kader!

TOP adresje! Wij zijn gastronomische levensgenieters, maar wat je hier op je bord krijgt, is quasi het beste wat we ooit konden proeven. Dit was niet onze eerste keer, en toch werden we weer verrast door de culinaire kunsten van Monique en de vlotte bediening van Mart, én zijn kennis van de wijn die hij zorgvuldig uitkiest. Bovendien maakt Monique dat alles super proper en ontsmet is in deze Corona tijd en zorgt Mart ook voor de komische noot! Ook het lekker vers en uitgebreid ontbijt à la carte is een pluspunt!

Hotel L' Auberge du notaire info

Het complex