Hotel L' Auberge du notaire

Hotel L' Auberge du notairestersterster

9.8Fenomenaal

België, Luxemburg, Vielsalm

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor L' Auberge du notaire voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

183 reviews over Hotel L' Auberge du notaire

• 2018
    10Peggy Timmermans10-06-2018

Meer dan uitstekend, culinair hoogstaand

Gekozen voor het culinaire wandelweekend. Een echte aanrader! Warm onthaal , supervriendelijk. Een ruime kamer helemaal netjes , zelfs bijzonder onderhouden en met uitzicht op de tuin. Zeer goed geslapen. Mart en Monique hebben beiden oog voor hun cliënteel. Wat Monique tovert op de borden is niet alleen een streling voor het oog maar vooral voor de smaakpapillen. O-V-E-R heerlijk ! En het ontbijt à la carte was compleet. Mart bediende ons zeer goed in het restaurant en we hebben een hele lekkere wijn gedronken. Mooie wandelingen in de omgeving kunnen maken in alle rust. Zeker voor herhaling vatbaar. Mart en Monique bedankt voor dit super weekend.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9Marrhein12-11-2017

Een verrassend concept

Monique en Mart ontvangen je warm en hartelijk. Ze verwennen je op een manier, dat je je bIjzonder voelt. Dat in combinatie met een buitengewoon goede keuken en een voortreffelijke wijnkaart maakt je verblijf hier in deze Auberge onvergetelijk!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Nadine en Eddy /- Oost-Vlaanderen12-11-2017

Een sublieme ervaring om ons te blijven herinneren

Laat je aan de verrassen door de troeven van het huis, prima ontvangst, heerlijk eten, je wordt op al je wenken bediend met de glimlach.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Rudy Bogaert12-11-2017

Zeker voor herhaling vatbaar !

Zeer hartelijk onthaal in stijlvol en mooi gerestaureerd hotel. Overal kraaknet en originele inrichting van de kamers. Het wildmenu was zeer gevarieerd en lekker, soms gewaagde combinaties maar heerlijk van smaak...Proficiat voor keukenchef Monique ! Ook de bediening verliep zeer rustig en sereen. Het ontbijt à la carte is een echte aanrader, geen geloop naar een buffet maar elk volgens eigen smaak bediend aan tafel. Het enige nadeel zou kunnen zijn dat oudere hotelgasten het lastig vinden om trappen te moeten nemen maar voor 9 kamers kan je ook niet verwachten dat dit familiair hotel een lift installeert. De notariële stijl werd behouden en daar hoort nu eenmaal een originele houten trap bij .... Ook mooie wandelroutes in de buurt van Vielsalm.... kortom een oase van rust om eens lekker te onthaasten... Bedankt Mart en Monique !

Gereisd met partner in november 2017

• 9Jan en Sonja29-10-2017

Gastronomisch genieten

Prettige ontvangst door Mart en Monique. We waren er reeds drie maal en keren zeker nog terug : lekker eten met mooie wijnkaart. Eenvoudige kamers maar wel kraaknet en degelijke bedden (en als rugpatiënt kan ik het wel weten).
    Prachtige omgeving om te wandelen en te ontstressen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10De Knop Hugo28-10-2017

Voor de 3de keer was het gewoon fantastisch lekker

We vonden het gewoon heel lekker en aangename warme ontvangst. Gaan zeker nog es terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Jeroen Lemaitre08-06-2017

genieten in een uitstekende gastronomische setting

De gastheer en gastvrouw zijn gemaakt voor deze job. Oprecht hartelijk en gastvrij, stijlvol maar niet stijf, vakkennis in de keuken en in de zaal. Het was dus voluit genieten in L' Auberge du notaire. Het eten dat Monique op tafel toverde was uitstekend, fijn en authentiek. Kwaliteitsproducten klaargemaakt door deskundige handen. In zaal zorgde Mart voor een gezellige sfeer in stijl en met een prima bediening. Zijn kennis van de wijn is top. We hebben echte feestwijnen gedronken. De kamer was groot, vol licht en had een kwalitatief bed. We hebben er rustig geslapen. Samenvattend: dit hotel is echt een aanrader en heeft bijzonder sympathieke uitbaters.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Mario Devloo05-06-2017

Om nooit te vergeten !

Mooie ligging , zeer mooie en authentieke kamer en wat een genoegen om daar te mogen dineren ... Monique slaagde er wonderwel in om onze culinaire smaakpapillen te verwennen , njam...

Gereisd met partner in april 2017

• 10Lien en Paul28-05-2017

Aanrader: hartelijke ontvangst, super-eten!

Heel lieve gastheer en gastvrouw zorgden voor een zeer welkom gevoel. Eten super lekker zonder nadien 'overeten' te zijn. Kamer netjes in orde, erg goede bedden. Mooie streek om te wandelen! Kortom heel ontspannend verblijf (waarvoor dank!)

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Dimitri Joosten20-05-2017

Zalig culinair verblijf in L'Auberge du notoire

Mijn vrouw en ik werden heel vriendelijk onthaald in L'Auberge du notoire in hartje Vielsalm. Wij werden ontvangen door Mart, een heerlijke man die zijn wijnen kent! Dat werd al meteen duidelijk. We kregen de kamer van de Notaris toegewezen met uitzicht op de prachtige tuin. Een grote ruime kamer die uiterst goed onderhouden is en rust uitstraalt: totale ontspanning!! We mochten 2 x genieten van een 5 gangen diner. De heerlijke Ardense hapjes waren geweldig lekker! Verdere culinaire 'uit het oog springers' waren het heerlijke lamsvlees en de coquilles, subliem en met zorg klaargemaakt door Monique. Daarbij serveerde Mart zijn heerlijke wijn, rekening houdend met een goede balans tussen de prijs en de kwaliteit. Ook het ontbijt was super! Een ruime keuze uit plaatselijke specialiteiten. Monique en Mart, wij hadden een top 2 daagse bij jullie! Mensen die van een hoogstaande culinaire keuken houden en willen genieten, dit is een absolute aanrader!!

Gereisd met partner in mei 2017

24 tips over Hotel L' Auberge du notaire

• HDBA, 01-12-2013

Een aanrader in de omgeving: Chocolaterie Defroidmont in Erezée. Een ambachtelijke chocolatier gesitueerd in een klein dorpje. Je kan het museum bezoeken, interessant en afwisselend en nadien de chocolatier aan het werk zien.

• K.Scheepers, 13-01-2014

als je in het tweede weekend van januari komt zie je blauwe tulpen.

• Christiane van Dael, 20-08-2013

Mooie wandelwegen vertrekkend vanaf VVV Met de auto of moto, de Ourthe route aanbevolen.

0 vragen over Hotel L' Auberge du notaire

Hotel L' Auberge du notaire info