Hotel L' Auberge du notaire

Kleine hotelsWeer vandaag14°7°
Hotel L' Auberge du notaire
9,4

174 reviews over Hotel L' Auberge du notaire in het Nederlands

Meer dan uitstekend, culinair hoogstaand

Peggy Timmermans
10-6-2018

Gekozen voor het culinaire wandelweekend. Een echte aanrader! Warm onthaal , supervriendelijk. Een ruime kamer helemaal netjes , zelfs bijzonder onderhouden en met uitzicht op de tuin. Zeer goed geslapen. Mart en Monique hebben beiden oog voor hun cliënteel. Wat Monique tovert op de borden is niet alleen een streling voor het oog maar vooral voor de smaakpapillen. O-V-E-R heerlijk ! En het ontbijt à la carte was compleet. Mart bediende ons zeer goed in het restaurant en we hebben een hele lekkere wijn gedronken. Mooie wandelingen in de omgeving kunnen maken in alle rust. Zeker voor herhaling vatbaar. Mart en Monique bedankt voor dit super weekend.

Een verrassend concept

Marrhein
12-11-2017

Monique en Mart ontvangen je warm en hartelijk. Ze verwennen je op een manier, dat je je bIjzonder voelt. Dat in combinatie met een buitengewoon goede keuken en een voortreffelijke wijnkaart maakt je verblijf hier in deze Auberge onvergetelijk!

Een sublieme ervaring om ons te blijven herinneren

Nadine en Eddy /- Oost-Vlaanderen
12-11-2017

Laat je aan de verrassen door de troeven van het huis, prima ontvangst, heerlijk eten, je wordt op al je wenken bediend met de glimlach.

Zeker voor herhaling vatbaar !

Rudy Bogaert
12-11-2017

Zeer hartelijk onthaal in stijlvol en mooi gerestaureerd hotel. Overal kraaknet en originele inrichting van de kamers. Het wildmenu was zeer gevarieerd en lekker, soms gewaagde combinaties maar heerlijk van smaak...Proficiat voor keukenchef Monique ! Ook de bediening verliep zeer rustig en sereen.

Het ontbijt à la carte is een echte aanrader, geen geloop naar een buffet maar elk volgens eigen smaak bediend aan tafel.

Het enige nadeel zou kunnen zijn dat oudere hotelgasten het lastig vinden om trappen te moeten nemen maar voor 9 kamers kan je ook niet verwachten dat dit familiair hotel een lift installeert. De notariële stijl werd behouden en daar hoort nu eenmaal een originele houten trap bij ....

Ook mooie wandelroutes in de buurt van Vielsalm.... kortom een oase van rust om eens lekker te onthaasten...

Bedankt Mart en Monique !

Gastronomisch genieten

Jan en Sonja
29-10-2017

Prettige ontvangst door Mart en Monique.

We waren er reeds drie maal en keren zeker nog terug : lekker eten met mooie wijnkaart.

Eenvoudige kamers maar wel kraaknet en degelijke bedden (en als rugpatiënt kan ik het wel weten).

Prachtige omgeving om te wandelen en te ontstressen.

Voor de 3de keer was het gewoon fantastisch lekker

De Knop Hugo
28-10-2017

We vonden het gewoon heel lekker en aangename warme ontvangst. Gaan zeker nog es terug.

genieten in een uitstekende gastronomische setting

Jeroen Lemaitre
8-6-2017

De gastheer en gastvrouw zijn gemaakt voor deze job. Oprecht hartelijk en gastvrij, stijlvol maar niet stijf, vakkennis in de keuken en in de zaal. Het was dus voluit genieten in L' Auberge du notaire. Het eten dat Monique op tafel toverde was uitstekend, fijn en authentiek. Kwaliteitsproducten klaargemaakt door deskundige handen. In zaal zorgde Mart voor een gezellige sfeer in stijl en met een prima bediening. Zijn kennis van de wijn is top. We hebben echte feestwijnen gedronken.

De kamer was groot, vol licht en had een kwalitatief bed. We hebben er rustig geslapen. Samenvattend: dit hotel is echt een aanrader en heeft bijzonder sympathieke uitbaters.

Om nooit te vergeten !

Mario Devloo
5-6-2017

Mooie ligging , zeer mooie en authentieke kamer en wat een genoegen om daar te mogen dineren ... Monique slaagde er wonderwel in om onze culinaire smaakpapillen te verwennen , njam...

Aanrader: hartelijke ontvangst, super-eten!

Lien en Paul
28-5-2017

Heel lieve gastheer en gastvrouw zorgden voor een zeer welkom gevoel. Eten super lekker zonder nadien 'overeten' te zijn. Kamer netjes in orde, erg goede bedden. Mooie streek om te wandelen! Kortom heel ontspannend verblijf (waarvoor dank!)

Zalig culinair verblijf in L'Auberge du notoire

Dimitri Joosten
20-5-2017

Mijn vrouw en ik werden heel vriendelijk onthaald in L'Auberge du notoire in hartje Vielsalm. Wij werden ontvangen door Mart, een heerlijke man die zijn wijnen kent! Dat werd al meteen duidelijk. We kregen de kamer van de Notaris toegewezen met uitzicht op de prachtige tuin. Een grote ruime kamer die uiterst goed onderhouden is en rust uitstraalt: totale ontspanning!! We mochten 2 x genieten van een 5 gangen diner. De heerlijke Ardense hapjes waren geweldig lekker! Verdere culinaire 'uit het oog springers' waren het heerlijke lamsvlees en de coquilles, subliem en met zorg klaargemaakt door Monique. Daarbij serveerde Mart zijn heerlijke wijn, rekening houdend met een goede balans tussen de prijs en de kwaliteit. Ook het ontbijt was super! Een ruime keuze uit plaatselijke specialiteiten. Monique en Mart, wij hadden een top 2 daagse bij jullie! Mensen die van een hoogstaande culinaire keuken houden en willen genieten, dit is een absolute aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L' Auberge du notaire in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L' Auberge du notaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.