Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

7 Reviews over Fort Doyards

• 1Thom Kruimelaar29-05-2018

Niet te beschrijven

Het is hier een schroot hoop Er lekt water op de bedden We hebben geen warm water En alles ligt in puin Echt geen aanrader

• 7Benny06-05-2014

verouderd

ik ben er kort geleden met een muziekkorps geweest op repetitie weekend en op zich is het wel een goede accommodatie maar aan het gebouw is er wel wat opknap werk. In de sportzaal bvb. zijn veel raampjes kapot en werkt er maar 1 van de 3 verwarmingen als men de zaal echt voor sport gebruikt is dit geen ramp maar bij ons stonden hier dure muziek instrumenten opgesteld die daar toch lichte schade aan over houden ook de akoestiek van deze zaal is een echte nachtmerrie. ook in de slaap zalen kan het s'nachts enorm tochten. verder waren wij zeer tevreden

moesten wij de garantie hebben dat de verwarming de volgende keer wel zouden werken en de ramen gemaakt zouden zijn. zouden wij zeker volgend jaar terug komen.

• 5grote groep01-08-2011

groot en oud

fort doyard is voor grote groepen wij waren met 70 man.. het was flink verouderd en het sanitair heeft overduidelijk een opknapbeurt nodig, ook waren er weinig stopcontacten (wat wel handig kan zijn met zoveel personen) ligging is prachtig zo aan het meer je loopt zo naar het dorp toe. Elke ochtend wordt je wakker door de ganzen (daar moet je rekening mee houden). Je bent vaak afhankelijk van hoe de vorige groep het achter heeft gelaten qua schone boel

• 1a kraayeveld18-05-2011

nooit meer

Toen we zaterdagmiddag aankwamen was de receptie dicht, we moesten een code intikken bij het kluisje aan de buitenzijde, daarin lag een welkomstbrief en de sleutel.

Toen we het appartement ingingen schrokken we ontzettend, het was een vieze bende. Er lag allemaal rommel van bomen op de vloer, schimmel in de ijskast, poep zat nog op de WC, er liepen mieren. Op het balkon waren de balkonplaten verwijdert en stuk, er was een ontzettend oude gammele stoel, helemaal kaal met een kapot kussen. Deze stoel zat heel slecht. Ook het nachtkastje was helemaal kaal. Een hele kleine tv met slechte ontvangst, de radio stuk. Deurknop van de voordeur zat helemaal los. We konden het niet melden bij de receptie, want die was dicht. (alleen maandag en vrijdag open).

We hebben er 1 nacht geslapen, omdat het niet te doen was om meteen terug te gaan. We zijn zondag zeer teleurgesteld weggegaan, hebben de sleutel weer in het kluisje gedaan.

• 7Laura23-07-2010

Pffff...

Al heel wat vakantiehuisjes gezien maar dit sloeg alles! We gaven het als bijnaam 'grot' of 'tent met douche'. Dat zegt voldoende. Je betaalt natuurlijk ook niet de hoofdprijs maar dit hadden we niet verwacht. Mooi uitzicht over het meer. Dorpje Vielsalm op loopafstand maar stelt niet veel voor.

• 10de meester02-07-2010

prachtig

ik ben er geweest met een groep en hebben ons echt geamusseerd ga er zeker nog terug

• 7Goedele21-06-2007

Ligging: goed, mooi uitzicht (meer) Bereikbaarheid: goed (gemakkelijk met trein te bereiken, kleine afstand station - Fort Boyards) Service: goed

Vakantiehuis Fort Doyards info

• VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)