Appartement

12 reviews over Appartement De Markies van Vielsalm(+ B&B) in het Nederlands

Geweldig!

J. Smans
5-6-2018

Een prima B&B met mooie kamers-goede bedden-eigen sanitair-gezellige gezamelijke huiskamer-leuk buitenterras-goede gastheer-uitgebreid ontbijt. Wat misschien handig is om te weten - het ligt in het buitengebied van Winterswijk. Voor ons geen probleem de rust was er heerlijk om de drukte van alledag te vergeten.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Fantastische accomodatie. Zéér warm en huiselijk.

Thomashuis
8-1-2017

Geweldige omgeving in de Ardennen. Het bijbehorend restaurant zal je culinair verwennen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor een familie weekend de boerderij van de "Markies van Vielsalm" met 10 personen en 3 honden geboekt. Perfecte accommodatie. De bedden waren lekker opgemaakt en waren van prima kwaliteit. De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst voelden we direct thuis. Een echt pluspunt is de grote overdekte veranda met buitenkeuken en een perfecte gas BBQ. De tuin de helemaal afgemaakt zodat onze honden lekker vrij konden spelen en rennen. 's Avonds heerlijk in de tuin een vuurtje gestookt. Kortom een fijne plek in de Ardennen om met een groter gezelschap inclusief huisdieren (zelf paarden kunnen mee!) te verblijven.

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Een aanrader!

Ingrid Diepgrond
2-5-2014

Een heerlijke midweek met 2 gezinnen. (4 volwassenen en 6 tieners). We hebben genoten van de heerlijke plek en de buitenkeuken. De ontvangst is zeer vriendelijk en heel gastvrij. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

De meest geweldige plek voor jezelf en je hond.

Ilona Paschedag
28-3-2014

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse, Catherine, op haar landgoed, nu een B&B. Mooie, authentieke gebouwen met stallen, en een grote omheinde tuin, waar de honden veilig konden rennen en snuffelen. We (2 volw. en 2 Engelse setters) hadden reeds voor de tweede keer de Marquise Suite geboekt om voldoende ruimte te hebben voor ons en de honden. Slaapkamer en keuken zijn in stijl én comfortabel ingericht; het ontbreekt werkelijk aan niets. De gezamenlijke woonkamer beneden is gewoon geweldig, we voelden ons meteen thuis en genoten van het vuur in de grote schouw. De eigenaresse Catherine is net zo een juweeltje, heel aardig en hulpvaardig. Het ontbijt dat zij serveert is overheerlijk en we verheugen ons nu al op het volgende bezoek aan de Markies van Vielsalm en op Catherine.

Gereisd Met partner in maart 2014

Schitterend ingericht huis op een mooie plek

Paul Konijnendijk
28-10-2013

We hebben dit weekend zeer genoten in dit schitterende huis in Vielsalm. We werden hartelijk en gastvrij ontvangen door de gastvrouw. De prachtige inrichting en de heerlijke openhaard gaven ons dat echte Ardennen gevoel. Ook de slaapkamers waren allemaal uniek en verzorgd. Dat alles in een prachtige omgeving maakt dat ik het een aanrader vind voor groepen of gezinnen met of zonder huisdieren.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Oct 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige bed en breakfast in de Ardennen

Anja Groeneweg
8-7-2013

Wat een geweldig huis met sfeervolle, ruime gastenkamers/appartementen met veel ruimte buiten. De inrichting, de ambiance en de gastvrijheid van Cathérine en Huib hebben er voor gezorgd dat wij ons snel thuis voelden op deze plek. Niks moet, alles kan. Het ontbijt was perfect verzorgd. Dichtbij in het dorpje zijn mogelijkheden om heerlijk te eten. Wij verbleven er met 2 personen, maar voor grotere gezelschappen is het ook een aanrader. Dankzij Cathérine en Huib hebben wij een weekend gehad om nooit meer te vergeten. Cathérine en Huib, ontzettend bedankt!!!! Lieve groeten Dirk en Anja Groeneweg

Gereisd Met partner in juli 2013

Perfecte locatie voor weekendje weg met honden

Familie Spaan
11-12-2012

Op doorreis naar onze vakantiebestemming, besloten we een nachtje hier door te brengen. Wat een goede beslissing! We hadden de rozenkamer geboekt : een slaapkamer, een aparte badkamer en een kamer met keukenblokje, bedbank, 1-persoonsbed en tafel met 3 stoelen. Het geheel was keurig verzorgd, de handdoeken en keukendoeken lagen al klaar voor ons. De grote tuin is voorzien van verschillende zitjes. Verder is de tuin omheind waardoor de honden gewoon los kunnen lopen en de kinderen heerlijk kunnen spelen. In de gezamenlijke kamer in het huis, staan 2 grote koelkasten waaruit je tegen betaling drankjes kunt pakken. De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Op de dag van ons vertrek maakte ze een fantastisch ontbijt voor ons en bood ze aan onze kinderen (11 en 8) mee naar de paarden te nemen zodat wij onze spullen rustig konden inpakken. Aangezien wij de enige gasten in het huis waren, hadden we het hele huis en de tuin voor onszelf. De kinderen, honden en wij zelf hebben genoten!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

super gezellig!

clayton
5-12-2012

Warme uitbaters, zeer vriendelijk onthaal. Wanneer we hulp nodig hadden kregen we die ook. Leuk voor kinderen, makkelijk bereikbaar, mooi uitzicht. Al bij al de geschikte keuze voor weekendje ardennen!

Gereisd Met vrienden in januari 2012

SUPER SUPER SUPER

Marleen
26-11-2012

Top locatie voor onze honden trainings-groep en erg bijzonder dat we 15 honden (labradors) mee mochten nemen (zonder extra kosten)

Gereisd Met vrienden in november 2012

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Markies van Vielsalm(+ B&B) in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Markies van Vielsalm(+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.