Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes

6,9

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen7,0

Omschrijving
Geniet van de Ardennen in Vielsalm België op Center Parcs Les Ardennes. Dit park is gerenoveerd sinds het is overgenomen door Center Parcs. Het park is geheel autovrij waardoor kinderen hun gang kunnen gaan en op pad kunnen naar bijvoorbeeld de kinderboerderij. Het landschap is heuvelachtig en buurlanden Duitsland en Luxemburg liggen om de hoek.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Ardennes voor je op een rij gezet:

1564 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes in het Nederlands

We komen zeker nog eens terug

Hans,
2-9-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Mooi gerenoveerde cottages. Van alle gemakken voorzien en netjes gepoetst. Wat meer stopcontacten in de woonkamer zou wel handig zijn. Vriendelijk personeel en een prachtige omgeving. De service in het buffettestaurant (de gerechten waren prima) was beetje rommelig. Al met al toch n heerlijke week gehad en we komen hier vast en zeker nog eens terug!

Beste Hans,

Hartelijk dank voor uw mooie reactie die u met ons heeft willen delen.

Wij zijn uitermate blij om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in onze parc.

Met vriendelijke groet

Mooi park maar niet voor herhaling vatbaar.

Jacqueline Timmers,
31-8-2018
  • Activiteiten7

Het park is mooi gelegen. Echter tegen een behoorlijke heuvel aan waardoor je behoorlijk moet klimmen en dalen om van en naar je huisje te gaan. Het autovrijhouden vind ik wat onvriendelijk. Je kunt een electrisch "golf"karretje huren (€140,00 per week). Niet erg klantvriendelijk. Je hoort er veel mensen over klagen. Advies; reserveer een huisje wat heel dicht bij het centrum van het park ligt, tenzij je een electrisch karretje huurt. Wij zaten in 159 en vonden de klim naar de parkeerplaats niet prettig. Je zag regelmatig tieners voorbij scheuren in de elektrische karretjes die niet altijd even voorzichtig waren. Het huisje was leuk opgeknapt maar deed kleiner aan dan de foto's deden vermoeden. Met name de slaapkamer was erg klein en nauwelijks kastruimte. Wel een heerlijke badkamer en prima keuken. Ik miste vooral de privacy op het terras. Vanwege de steile ligging en autovrije zone zullen wij er niet meer heen gaan. Jammer!

Beste Mevrouw Timmers,

Dank u wel voor het delen van uw beoordeling met de Zoover gebruikers. Wij betreuren dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen en vinden dat zeer spijtig. Het is waar dat ons park, gelegen in het heuvelachtige gebied van de Ardennen, steil is, maar de veiligheid van onze gasten is erg belangrijk en daarom is het park autovrij. Wij appreciëren uw feedback over de accommodatie. Wij waarderen het zeer nog een keer de gelegenheid te krijgen u te verwelkomen voor een volgend verblijf. Prettige dag gewenst.

Mooie rustgevende plek

Nervin,
30-8-2018

Mooi en rustig park.

Huisje was tip top in orde: schoon, ruimte genoeg, luxe.

Kinderboerderij en speeltuintje eromheen is leuk.

Bowling en speelhal is ook leuk.

Erg weinig/geen georganiseerde activiteiten voor kinderen.

Zwembad was wel teleurstellend als je andere aqua mundo gewend bent. Het was koud, klein en niet goed onderhouden.

Een grote pro van dit park is de vriendelijkheid van het personeel.

Voldoende activiteiten te ondernemen in de omgeving (waterval, coo adventure, Plopsa coo, Luxemburg dichtbij etc).

Beste Nervin,

Vriendelijk dank voor het delen van uw ervaring met de gebruikers van Zoover. Wij zijn blij te lezen dat u heeft kunnen genieten van uw accommodatie en andere faciliteiten.

Spijtig dat jullie bezoek bij het Aqua Mundo niet naar wens is verlopen.

Dit staaft uiteraard niet onze standaarden en we zullen dit intern opnemen voor verbetering van onze processen.

Met vriendelijke groet

redelijk

saskiawerkhoven,
30-8-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

Tsja...het was niet slecht maar ook niet goed. Huisje niet echt schoon en vooral lastig dat er geen opbergruimte was en erg gehorig. Zwembad was prima voor 3 sterren park. De buitenspeeltuin stelde niet veel voor en er was er maar 1. Verder nog niet veel te doen voor kinderen, gaat wellicht wel komen. Personeel spreekt best aardig nl. Veel te doen in omgeving, plopsa coo, grotten van Han, Monde sauvage dierentuin of uitstapje naar kasteel Vianden.

De lidl in sankt vith is heel goed!

Al met al vind ik de meeste landal parken beter dan dit park.

Beste Saskia,

Hartelijk dank voor het delen van uw reactie op Zoover. Wij vinden het jammer dat u gemengde gevoelens aan uw verblijf heeft overgehouden. Wel zijn wij blij te lezen dat u heeft kunnen genieten van de prachtige omgeving en de Aqua Mundo. Wij appreciëren uw feedback over het personeel. Wij zullen het waarderen de gelegenheid te krijgen u nogmaals te verwelkomen voor een beter verblijf in de bosrijke Ardennen. Een fijne dag gewenst.

Met verbeterpunten voor herhaling vatbaar.

Mevr. Kaan,
27-8-2018
  • Activiteiten6

Huisje was goed bedden was goed. Vloeren kon je niet oplopen zonder schoenen . Je had anders vieze voeten. Er was geen braadpan wat jammer was. Theepot ontbrak maar die kwamen ze gelijk brengen. Service voor handdoeken e.d. was goed. Wat ik wel een minpunt vond was geen trapleuning in de huisjes. En op het park bij de trappen geen leuning. En s.avonds en snachts totaal geen verlichting op het park. Wat niet bevorderlijk is als je nacht blind bent. Wij zijn 14 dagen geweest hebben het er naar ons zin gehad was ook autovrij. Alleen het weekend van de formule 1 waren er auto,s bij de huisjes en zelfs motoren en dat was wel hinderlijk. Verder zou een aandachtspunt kunnen zijn meer toeristische tips. Want het vvv kantoortje in vielsalm stelt niks voor was dicht. Maar al met al hebben we genoten en het naar onze zin gehad.

Klein, mooi & leuk maar duur!

Romy,
25-8-2018
  • Activiteiten6

Het park ligt mooi op een heuvel. De wandelpaden zijn behoorlijk steil dus niet geschikt voor mindervalide. Je kunt een golfkarretje huren voor €130 per midweek. Het park is nog volop in ontwikkeling dus daar moet je rekening mee houden. Een betere indoor speelgelegenheid voor kinderen moet nog gebouwd worden. De sport&fun stelt niet veel voor. Er is een leuke speeltuin, kinderboederijtje en ponyweide. Andere faciliteiten moeten her en der nog wat opgeknapt worden. Het is allemaal minder/kleiner als een ander park van hetzelfde concern, maar dat is logisch want het is een 3 birdie-park.

Ik herken de (zwaar) negatieve opmerkingen van andere bezoekers niet.

Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Wel spreken ze voornamelijk Frans dus begin niet meteen in het Nederlands te ratelen, verwachtend dat ze je wel verstaan.

De prijs/kwaliteit vind ik wel slecht. Het is een 3 birdie-park maar er zijn 5 birdie-prijzen! Alles is erg duur!!

Mooi park in een unieke setting.

Bernard Derycke,
22-8-2018
  • Activiteiten7

Pas terug van een weekverblijf op centerparcs Ardennen. Na de kritieken te hebben gelezen wel een beetje met een dubbel gevoel vertrokken richting Vielsalm. Vooral ook omdat alles zo lang heeft geduurd. Tussen aankondiging en effectieve opening is toch wel wat tijd verlopen zodat we soms wel eens durfden vermoeden dat één en ander in de uitwerking van het concept is mislopen. Waar blijft trouwens dat aangekondigde binnenspeelplein? Ook nu nog zijn er werken in uitvoering, zoals de restauratie van het kasteeltje en leuningen die worden aangebracht aan de centrale trappen naar het centrum. Maar achteraf gezien, moeten we vaststellen dat het niet nodig was om ons zorgen te maken. Misschien was de negatieve kritiek een beetje onterecht of misschien heeft men op het park geleerd van de beginnersfouten. Zo viel het mee wat betreft het verkeer op het park, was het personeel wel vriendelijk en deed moeite om Nederlands te praten, al was dit niet strikt noodzakelijk voor ons. We hadden een VIP met broodjes geleverd aan de cottage. Iets na 8 konden we ontbijten. Stipte service dus! De wifi-inclusief is een voorbeeld voor veel parken, geen loginproblemen of traag verloop. Prima dus. Het eten op het park is misschien wel geen echte referentie, maar er zijn genoeg betaalbare en goede restaurants buiten het park. De ligging is natuurlijk de grootste troef van het park, middenin de prachtige natuur van de Hautes-Ardennes. De druk op de kuitspieren moet je er dan wel bij nemen. Geen noemenswaardige klachten over het zwembad ook. Ik las op dit forum dat er sprake was van een haastige renovatie van de huisjes en misschien is dat wel zo. Waarom de trap bijvoorbeeld geen likje verf geven? En misschien nu we toch bezig zijn waarom de huisjes niet eens van een wasmachine voorzien, zoals met dat bij de concurrentie wel doet. Verbeterpunten: extra leuningen en verlichting aan de trappen naar de huisjes of bij de centrale as naast het speelplein. In het donker aartsgevaarlijk! Maar zoals reeds gezegd, viel alles al bij al heel goed mee. We onthouden vooral dat het een mooi park is met mensen die hun best doen om het de klanten naar de zin te maken.

• Activiteiten10
  • Activiteiten10

Aankomst met E-ticket ging soepel en het huisje was makkelijk te vinden. We verbleven in een 4-pers premium cottage. Het was wat klein maar verder prima, vooral de keuken inventaris was erg compleet. Het zwembad was klein maar voldeed aan de verwachtingen. We hebben ons prima vermaakt met de vele glijbanen, de banden, ballen en het golfslagbad. Het zwembad personeel kon weinig Nederlands, maar in het Engels kwam je ook een heel eind en ze waren zeer hulpvaardig. Verder waren we vooral heel blij met de kinderanimatie. De kinderen vonden aan het eind van de vakantie Orry het allerleukst wat we gedaan hebben, vooral de kinderdisco. Het park ligt heel mooi centraal in de natuur, vanaf het park wandel je zo de bossen in. De natuur is echt super mooi en indrukwekkend. Voor mensen die van rust houden, natuur en kleinschaligheid is dit een zeer aantrekkelijk park.

Te duur, weinig te doen.

Matsje,
21-8-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Huisje was heel netjes, park was niet CenterParcs waardig, was te duur.. viel ons tegen was weinig te beleven.action factory was gesloten, op website stond toen wij het boekten dat het eind juni zou open gaan.. gemaild met CenterParcs maar hier konden ze niks aan doen.. hebben ook nog zoontje van 8... Was echt niet veel te beleven daar, 1 grote berg.. ons huisje aan de top.. voor ons nooit weer.. zijn trouwe CenterParcs hangers, nog nooit wat op Zoover gezet.. maar vond zonde van ons geld en die ene week vakantie per jaar...

Ardennen was verder mooie omgeving.

Nooit meer

Sandy,
21-8-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1

Is absoluut geen rustig park. Er is gewoon 12 uur lang herrie. Verbouwing aan huis bij plazza. Ligging, nabij huisje 122, is aan de weg waar continu hard wordt gereden. Nee dit park is een dikke onvoldoende wat betreft rust.

J.KRUITER - General Manager - CP Les Ardennes, General Manager, 21-8-2018

Beste Sandy,

Hartelijk dank voor het delen van uw reactie op Zoover.

Wij beteuren dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen.

U heeft de optie om uw aanmerkingen te sturen naar onze afdeling Guest Relations. Zij zijn te bereiken : guestrelations@groupepvcp.com

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.