Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes

6,9

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen7,1

Omschrijving
Geniet van de Ardennen in Vielsalm België op Center Parcs Les Ardennes. Dit park is gerenoveerd sinds het is overgenomen door Center Parcs. Het park is geheel autovrij waardoor kinderen hun gang kunnen gaan en op pad kunnen naar bijvoorbeeld de kinderboerderij. Het landschap is heuvelachtig en buurlanden Duitsland en Luxemburg liggen om de hoek.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Ardennes voor je op een rij gezet:

1565 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes in het Nederlands

• Activiteiten6
  • Activiteiten6

Het park is enorm heuvelachtig, echt enorm!

Let op: dit is geen origineel Center Parcs park, het is een Sunparks park uit 1992, dat is opgeknapt. Maar de faciliteiten zijn wel allemaal prachtig geworden. Leuk zwembad met warm water, veelal mooie aankleding en leuke glijbanen, stroomversnelling en golfslagbad. De Market Dome is erg mooi, maar ook klein: bestaat uit 3 kleine verdiepingen. Toen wij er waren, was veel van de horeca dicht en het eten was beneden peil (tip: ga in het dorp eten). Personeel super vriendelijk op het hele park en veelal Nederlands sprekend, iedereen doet enorm zijn best.

Natuur op en rondom (mooie boswandelingen) het park heel erg mooi. Huisje aan de krappe kant en sanitaire voorzieningen minimaal (in 6 persoons huisje: 1 toilet en 1 douche). Lantaarnpalen in halve park kapot, het was pikkedonker! Ondanks autoverbod, toch veel auto's op het park, jammer. Heel mooi opgeknapt, maar wij gaan niet meer terug.

Beste Tom,

Allereerst hartelijk dank voor het delen van uw feedback met de zoover gebruikers.

Wij zullen dit intern opnemen, daar wij zo in staat gesteld worden onze diensten te optimaliseren en beter aan uw verwachtingen tegemoet te komen.

Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen in ons park. Nog een prettige dag gewenst.

Prima vakatie gehad

21-9-2018
  • Activiteiten7

Ik wist niet goed wat ik moest verwachten, omdat sommige recensies niet positief waren. Gelukkig is het ons erg meegevallen en we hebben een mooie vakantie gehad. We zaten in een VIP huisje. Omgeving is mooi. Elke dag was het een flinke klim.. maarja dat weet je als je naar de Ardennen gaat. Personeel was vriendelijk en deed hun best om je helpen in NL of engels. Onze dochter had ‘s avonds overgegeven in bed, we hebben gelijk schone dekens gekregen. Tuurlijk ook wat minpuntjes, we misten kastruimte om de boodschappen in op te bergen. Een matje bij de achterdeur was ook wel handig geweest. Als we buiten op het terras hadden gezeten, werd de vloer binnen helemaal vies doordat er buiten gele vezelbeton lag. Ondanks dat, komen we zeker nog eens terug.

Beste Gast,

Allereerst hartelijk dank voor uw mooie reactie die u met ons heeft willen delen. Wij zijn uitermate blij om te lezen dat u over de renovatie tevreden bent.

Graag willen wij u danken voor uw opmerkingen. Dankzij zulke opmerkingen zijn wij in staat, ons product te verbeteren, daar waar nodig.

Wij hopen u wederom te kunnen verwelkomen in ons park in de Ardennen.

gemengd

Jef,
17-9-2018
  • Activiteiten7

Wij zijn er vroeger geweest toen het nog sunparks was.Wel een jaar of 20 geleden Toen reed er een treintje om de mensen aan hun huisje af te zetten. Nu kun je een golfkar huren tegen dure prijzen. Ik heb een longziekte en had serieuze problemen met de hellingen. Daags na aankomst naar de receptie gegaan en dat uitgelegd. De juffrouw achter het loket heeft direct mijn pasje geprogrammeerd voor alle slagbomen en een kaart gegeven om de auto voor het huisje te parkeren. Dat is service, supervriendelijk. Het huisje was netjes en gezellig. We hadden ook voor de broodjes service betaald en was perfect op tijd geleverd. natuurlijk is er nog veel werk aan het park, het was door sunparks totaal niet onderhouden en niets werkte nog. Wij gaan zeker terug al was het voor de Ardennen zijn prachtige natuur zelf. Van de dome zelfs hebben we weinig gezien daar we een hondje bij hadden en niet binnen mocht. Raar, wel voor betalen maar nergens binnen. Het zal wel iets hygiënisch zijn denk ik dan. Volgende keer zonder hond.

Beste Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw reactie op Zoover. Wij stellen het zeer op prijs te lezen dat u een fijn verblijf hebben gehad in ons park.

Wat betreft de schoonmaak van uw huis, nemen we intern op om onze diensten te optimaliseren.

Ons personeel verwelkomt u graag terug voor een volgende verblijf in de bosrijke Ardennen!

Voor herhaling vatbaar.

J Posthumus,
16-9-2018
  • Activiteiten8

Klein maar net huisje (premium) voor 4 personen. Noet echt schoon. 2 haarelastiekjes van vorige huurders/huursters gevonden. Afplaktape zat nog om een lampje (kennelijk net geschilderd) huisje 451. Wel net park met prima voorzieningen en leuk zwembad. Ardennen waren redelijk prijzig qua boodschappen en uiteten gaan op het park zelf. Je hebt niet het gevoel op een park te zitten. Mooi gelegen en ruim opgezet.

Damien Wibin, General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 19-9-2018

Beste j Posthumus,

hartelijk dank voor het delen van uw reactie op Zoover. Wij stellen het zeer op prijs te lezen dat u een fijn verblijf hebben gehad in ons park.

nooit meer les ardennes

Johan Groothuis,
15-9-2018
  • Activiteiten8

deze ruimte is te klein om alles te verwoorden.

wil toch wat punten op noemen.

1 klant vriendelijkheid is heel ver te zoeken je krijg het gevoel om niet welkom te zijn en dat begon al bij het in boeken , ook in het grandcafe hield niet over en tot overmaat van ramp het zelfde in het zwembad.

daarbij is het park heel stijl zeker 8 % en voor mensen die een handicap hebben of toch op leeftijd zijn is het heel zwaar vooral als je in de 300 of 220 zit .

de avond verlichting is een ramp we hadden een huisje in de 200 waar we ook nog twee trappen af moesten maar 22.00 uur was het donker en gevaarlijk om de trap af te gaan.

je gaat van die kant niet gauw twee of drie keer na de plaza voor boodschappen of drankje .

het was voor ons meer een woodcamp , ik vind dat ze dat hadden moeten vermelden voordat je boekt, heb veel mensen gesproken die ook veel problemen hadden met het park.

maar vooral de klant vriendelijkheid was ver te zoeken.

Damien Wibin, General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 19-9-2018

Beste Johan Groothuis,

allereerst hartelijk dank voor het delen van uw feedback met de zoover gebruikers. Het is altijd onze intentie om een positieve ervaring te creëren voor onze gasten. Het is dan ook jammer te vernemen dat u verblijf niet aan alle verwachtingen heeft voldaan.

Wat de locatie van het park betreft, kunnen we helaas niets doen. Inderdaad, zijn we in de Ardennen die een extreem heuvelachtig deel van België zijn.

De buitenverlichting is nog in aanbouw en we proberen om alles zo snel mogelijk optelossen.

Met vriendelijke groeten

Het was een prima weekend, alleen de minpunten .

Mevrouw Delsing,
11-9-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten8

wij waren heel sceptisch, want de recensies waren soms niet al te best.

Wij hebben n VIP cottage gehuurd.

Het park vonden wij prima. De ligging ook heel mooi. Je weet als je de ardennen gaat bezoeken dat het heuvelachtig is en je moet klimmen.

Het huisje is prima. De bedden waren goed, de slaapkamers n beetje klein. Komt ook door het schuine dak.

De badkamers waren ook goed, alleen n tip n badmatje zou geen overbodige luxe zijn.

Voorzieningen voor babys te verzorgen zou ook standaard aanwezig mogen zijn.

Het park wordt toch merendeel bezocht door mensen met kinderen.

Heel positief was, wij constateerden een slaapkamerraam die stuk was ,nog die zelfde avond kwam er iemand om het te repareren.

Een groot minpunt is de verlichting op het park.De toegangsweg naar ons huisje was savonds totaal niet verlicht. Niet prettig.

Ondanks de soms slechte recensies, hebben wij wel genoten.

Wel de minpunten meenemen graag.

Beste Mevrouw Delsing,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback met de zoover gebruikers. Het doet ons bijzonder goed te vernemen dat u een ontspannen verblijf hebben genoten in onze park.

Met betrekking tot uw opmerking voor de verlichting, zal dit ongemak zo snel mogelijk worden opgelost

Heel graag verwelkomen we u nog een keer om te genieten van de bosrijke Ardennen.

Met vriendelijke groet.

Super vakantie gehad

Jordy,
11-9-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Super vakantie gehad. Centerparcs heeft dit park mooi gerenoveerd. Het blijft een 3 vogeltjespark omdat de market dome simpel is. Toch is deze van alle luxe voorzien alleen soms wat kleiner. Het zwembad is mooi aangekleed en er is veel meer ruimte voor de kleintjes dan voorheen. Ook aqua café is leuk gemaakt alleen wel wat aan de dure kant. Helaas is het park autovrij gemaakt wat ons een aantal keer heeft tegen gehouden de market dome te bezoeken. Met de auto hadden we dit vaker gedaan. de huisjes zijn leuk opgeknapt echter boven is het krap. Vooral de ouder slaapkamer is veel kleiner dan zonder de Schotten. Onze zoon kon hierdoor niet op op onze kamer slapen. De schoonmaak was redelijk. Eigenlijk hebben we over alles nog een doek moeten halen om het echt schoon te hebben. Huisje is wel goed gerenoveerd maar erg slordig afgewerkt. Veel improvisatie en vooral in de wc overal verstrepen waar ze niet horen. Wij komen ooit nog eens terug

Beste Jordy,

Wij hopen u wederom te kunnen verwelkomen in ons parc in de Ardennen.

Fijne week met aandachtspunten.

Nol Wimmers,
10-9-2018
  • Onderkomen7

Heerlijke week gehad maar.................openbare verlichting moet toch super snel wat aan gedaan worden. In deze tijd kan het echt niet meer dat de gasten met 'n lampje of iets dergelijks hun bungalow moeten opzoeken. Bovendien is dit beslist onveilig. O ja, en de kapstok in de bungalow.............wie heeft er jassen met hele wel enorme grote lussen ?

Beste M. Wimmers,

Wij danken u hartelijk voor het delen van uw ervaring op de Zoover website. Het doet ons bijzonder veel plezier te lezen dat u het goed naar uw zin heeft gehad in onze park. Bedankt voor uw opmerking over het verlichting. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost

We nodigen u zeker uit om nog een keer terug te komen naar onze park om te genieten van uw welverdiende rust! Een fijne dag gewenst.

Heerlijke week gehad

Maarten Groot,
8-9-2018
  • Activiteiten7

Leuk park! Huisje was top (546) market dome viel tegen.zwembad niet groot, wel goed te doen.

Springkussen en grote lego blokken veruit favoriet bij kleinzoon (bijna 3 jaar).

Als je slecht ter been bent kun je beter een e-car huren alles is erg steil. Speeltuin en kinderboerderij mogen nog wel wat uitgebreid worden.personeel vriendelijk en spraken over het algemeen ook nederlands.

Dorpje vielsalm is saai , omgeving erg mooi.

Beste Meneer Groot,

Wij willen u graag bedanken voor het delen van uw reactie op Zoover. Verder doet het ons bijzonder goed te lezen dat de vakantie met uw gezin in ons park geslaagd was. Het is altijd onze intentie om een leuke en positieve ervaring te creëren voor onze gasten, uw opmerkingen zijn dan ook waardevol. Wij hopen u en uw familie een volgende keer weer te mogen verwelkomen in ons park in de Ardennen.

nooit meer

g&g,
7-9-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

Huisje was niet schoon, er lag een vies stuk kleed op de grond vol met grote vlekken in de woonkamer, etenswaar lag in de tv kast van vorige gasten. Het bankstel zit werkelijk nergens naar, waardeloos. Terras te klein, zelfs met zijn twee. Staat een onwijs grote tafel buiten waar je met zijn 6en aan kunt zitten, stom. Bijna geen stopcontacten. Internet kaart gekocht voor 25 euro, die deed het niet. Moest je zelf maar zien of je internet kreeg. Geen koekenpan. Die inrichting was heel gedateerd uit het jaar kruik. Je kon ook niet naast je bed lopen of staan, aan het voeteneind moest je het bed in. Zijn eerder naar huis gegaan.

J.KRUITER - General Manager - CP les Ardennes, General Manager, 8-9-2018

Beste Gast,

Uw heeft de optie de opmerkingen aan de guest relations te sturen. De collega zulle met u contact nemen.

Inmiddels worden de opmerkingen intern opgenomen en met de afdelingen besproken (manager).

Van harte hopen wij jullie nog een keer te mogen verwelkomen in Center Parcs.

Met vriendelijke groet,

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.