Vakantiepark
7,2

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,4

Geniet van de Ardennen in Vielsalm België op Center Parcs Les Ardennes. Dit park is gerenoveerd sinds het is overgenomen door Center Parcs. Het park is geheel autovrij waardoor kinderen hun gang kunnen gaan en op pad kunnen naar bijvoorbeeld de kinderboerderij. Het landschap is heuvelachtig en buurlanden Duitsland en Luxemburg liggen om de hoek.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Ardennes voor je op een rij gezet:

355 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes in het Nederlands

Super vakantie

Ria van middelkoop,
1-4-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Super park. Mooie huisjes, geen viezigheid en veel activiteiten. In de buurt plopsa wat super was met de kleine.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Damien Wibin, General Manager, 3-4-2019

Beste Ria van Middelkoop,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met de Zoover gebruikers. Fijn te vernemen dat uw verblijf op ons park zo goed is bevallen. U blijft in de toekomst natuurlijk altijd welkom bij Les Ardennes.

Fijne dag gewenst Damien Wibin General Manager Center Parcs Les Ardennes

Nooit meer naar dat park Les Ardennen

Familie Hendriks,
26-3-2019
  • Onderkomen7

Dat de personeel geen moeite om Nederlands te spreken . Het eten was koud en de vlees rauw . Alles was in de plasma was dicht alléén de supermarkt en de grandcafe was open en er liep maar een personeel die alles alléén moest doen .

Gereisd met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Damien Wibin, General Manager van CP Les Ardennes, General Manager, 27-3-2019

Beste Familie Hendriks,

Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet volledig aan uw verwachtingen voldeed Het is waar dat we, in het laagseizoen niet zoveel personeel kunnen hebben als in het hoogseizoen. Echter zullen uw opmerkingen aan de betreffende managers worden doorgegeven zodat ze deze kunnen opvolgen.

Onze medewerkers staan tot uw beschikking en aarzel niet om uw opmerkingen te geven wanneer U op het park bent. Ze kunnen beter voldoen aan uw verwachtingen.

Ons hele team hoopt U echter in ons park te kunnen verwelkomen.

Fijn park!

Bas,
24-3-2019
  • Onderkomen7

Keurig, rustig en kleinschalig park. Huisjes mooi gerenoveerd, wel slordig omgesprongen met voordeur(114'2p premium), tochtig en gammel sluitwerk. badkamer met inloopdouche, helaas douchekop weinig waterdruk.Zwembad bijna voor ons zelf en verrassend aardig voor oud Sunparks park, douches daar veel te heet. Temperatuur van de baden tijdens ons verblijf altijd hoger dan 29,5. Lekker!

Vriendelijk personeel, dichtbij het dorp. Mooie omgeving. 1 restaurant geopend (grand cafe) eten prima, niet mega bijzonder.
Supermarkt redelijke sortering, maar niet goedkoop. Supermarkten in Vielsalm niet tot laat open maar iets goedkoper. Ik Kan me voorstellen dat met een volbezet park de capaciteiten van de faciliteiten niet toerreikend zullen zijn. Buiten het seizoen echter een fijne bestemming!

Gereisd met partner in maart 2019

Beste Bas,

bedankt voor het deling van uw mening met de Zoover gebruikers.

We zijn blij om te lezen dat U een goede tijd hebt gehad in ons park van Les Ardennes.

Uw opmerkingen over de renovatie van de huisjes en het personeel maken ons blij en we hopen U binnenkort te mogen verwelkomen.

Mooi!

Fabienne Goes,
23-3-2019
  • Onderkomen9

Mooi park met mooi uitzicht leuke speeltuin voor kids. in het donker zie je geen hand voor je ogen slecht verlicht. super mooi huisje wij hadden 2 personen vip alleen bij de regen douche stond heel de badkamer blank tot de gang toe bij vip krijg je elke ochtend broodjes maar om de dag het zelfde mag wel wat meer afwisseling zijn. Wi-Fi uitstekend! Je kan je mobiel verbinden met tv dus Netflix kijken. Verder prima huisje. Activiteiten in het park weinig tot bijna niks 1x in de week een DJ en 1x in de week bingo dat was het. Zwembad is leuk met leuke glijbanen water is aan de frisse kant. Omgeving super ninglinspo aan te raden! En de watervallen van coo ook. de grotten van Han is wel uur en 15 min rijden Maar ook de moeite waard!

Gereisd met partner in maart 2019

Beste Fabienne Goes,

Bedankt voor het delen van uw mening met Zoover-gebruikers.

We zijn verheugd om te horen dat U genoten hebt van ons park en van de activiteiten in de buurt. Het is waar dat ons park, in het midden van een regio met veel activiteiten voor alle leeftijden ligt.

Wat onze activiteiten betreft, bevinden we ons in het laagseizoen en kunnen we helaas niet elke dag activiteiten aanbieden.

We hopen U in het hoogseizoen weer te mogen verwelkomen, waar het aanbod van activiteiten uitgebreider zal zijn.

Met Vriendelijke Groet

ga er niet speciaal heen voor het VIP huisje

C de Bruin Franken,
21-3-2019
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Het is een kleinschalig park, wij waren er tijdens de sneeuw periode en dat werd heel goed onderhouden. Het enige wat ik mee wil geven is neem geen VIP huisje voor de mooie regendouche die op de site staat. Deze werkt gewoon niet, je hele badkamer staat onder water en dit loopt door naar de hal en woonkamer!! Wij hadden dit huisje speciaal genomen voor de twee persoons regendouche, deze hebben we niet kunnen gebruiken, althans niet met zn tweetjes waarvoor het toch bedoeld is. Heb dit gemeld bij de receptie, die zouden komen kijken. Na een bezoek van de technische dienst was het nog niet opgelost, dit weer gemeld, maar toen is er niets meer aan gedaan. Later de enquete ingevuld en een mail gedicht over dit probleem, krijg ik deze week een bericht terug dat ze het nagegaan zijn en er geen probleem is. Tevens hebben ze nog nooit klachten van andere bewoners gehad. Heel raar.... zie in deze reviews de klacht wel terug komen!!

Gereisd met partner in februari 2019

Beste C de Bruin Franken,

Bedankt voor het delen van U mening met de Zoover-gebruikers.

Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet verliep zoals u had gehoopt. Het is waar dat een defecte douche een probleem is dat irritatie kan veroorzaken. We vinden het jammer dat de technische dienst U niet kon helpen en we zullen de betrokken managers informeren.

We hopen U nog steeds te mogen verwelkomen in ons park van Les Ardennes.

Zeer ontspannen boven onze verwachtingen verblijf

Fam. Immers,
19-3-2019
  • Onderkomen9

Gezellig park . Mooi gerenoveerde cottages, de indeling in niet altijd logisch, maar gezien dit een aanpassing is van de oude sun park gebouwen , toch net uitgevoerd. Voor personen die slecht te been zijn beter een cottage dicht bij dome boeken. Er zijn stevige hoogtes te overbruggen in het park. Personeel was zeer vriendelijk en spraken goed nederlands. Ongeacht de slechte reviews op een aantal sites over de restaurants was dit tijdens ons verblijf zeer goed en lekker.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Familie Immers,

Wij danken u voor het delen van uw mening met de Zoover-community.

Uw opmerkingen over de renovatie van ons park en over het personeel zijn zeer belangrijk en we zullen ze zeker aan onze teams overdragen. We zijn ook erg blij om te lezen dat U en uw familie een fijne tijd hebt gehad in ons restaurant.

Tot snel in ons park. Met Vriendelijke Groet

kan beter

d,
19-3-2019
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

geen goede Nederlandse taal beheersing en Engels trouwens ook. ziek geworden van het eten. huisje was erg krap voor 6pers. weinig keus uit de activiteiten. zoek de volgende keer een ander park uit

Gereisd met vrienden in maart 2019
Damien WIBIN - General Manager C P Les Ardennes, General Manager, 19-3-2019

Beste Gasten,

Allereerst hartelijk dank voor het delen van uw feedback met de Zoover gebruikers. Het is altijd onze intentie om een positieve ervaring te creëren voor onze gasten.

Het is dan ook jammer te vernemen dat u bezoek bij onze restaurants niet zaan alle verwachtingen heeft voldaan.

Inmiddels werden uw opmerkingen opgenomen met de betreffende afdeling en Manager.

We zijn enigszins verrast om uw opmerking over de beheersing van het Nederlands van onze werknemers te lezen.

Inderdaad, de twee mensen die met U aan de telefoon gesproken hebben, zijn Nederlandstalig.

Van harte hopen wij u nog een keer te mogen verwelkomen in het domein van Center Parcs les Ardennes.

Een fijne dag gewenst,

• Onderkomen8
  • Onderkomen8

Prima comfort bungalow. Fijne bedden. Mooi sanitair. Wel wat kleinigheden. Glijstang handdouche zit los. Gebruikssporen op kookplaat, combi magnetron, tafels. Ramen keurig. Elektrische verwarming niet van centrale kamerthermostaat voorzien. Afzonderlijke bediening van verwarmingssystemen is lastig. Werkt niet energiebesparend. TV kijken is gelijk aan omhoog kijken. In de cottage gescheiden afvalsysteem. Dit systeem correspondeert niet met de afvalcontainers aan het pad. Geen gebruiksaanwijzing voor combi magnetron. Aangetroffen in kinderbeveiligingsstand. Niet op te lossen. Google geraadpleegd. Bij binnenkomst rook de cottage sterk naar de open haard. Wanneer je minder mobiel bent, houd rekening met slaapkamer op zolder. Omgeving is prachtig en rustig, Voelbare en zichtbare herinneringen aan Ardennen offensief 1944/45

Gereisd met partner in januari 2019
Damien WIBIN - General Manager C P Les Ardennes, General Manager, 19-3-2019

Beste family Smit,

Bedankt voor uw reactie en het delen van uw post op Zoover. Wij zijn blij te lezen dat u en uw familie een prettige tijd hebben gehad in ons park.

Het is ons een groot genoegen te horen dat u heeft genoten van de accommodatie en de rustgevende omgeving.

Wij zien U graag terug in de bosrijke Ardennen !

Vriendelijke groet,

Even weg

D Van Aalst,
11-3-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Mooie omgeving wel stijl lopen op het park .huisje was netjes hadden wel pech met kapot raam dat werd overigens netjes gemaakt . Drone is klein maar gezellig .je kan wel zien dat dit van origine geen CenterParcs is geweest daarvoor mis je de kenmerkende koepel . Zwembad leuk erg warm maar water best koud .

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Damien WIBIN - General Manager C P Les Ardennes, General Manager, 12-3-2019

Beste familie Van Aalst,

Dank u wel voor het delen van uw ervaring.

Het spijt ons heel erg te vernemen dat uw verblijf op een aantal punten is tegengevallen.

Met vriendelijke groeten,

Mooie omgeving.. wij hadden er meer van verwach

Desiree Snelders,
22-2-2019
  • Onderkomen7

Mooi heuvelachtig park. Prachtige omgeving. 2 per bungalow slaapkamer erg klein voor de rest prima schoon bungalow. Eten op park plaza erg duur. Zwembad echt koud water niet fijn. Niets in de avond te doen op de plaza alleen op zaterdag. Dat was een domper voor ons. Zijn dit niet gewend. Dus wij zijn dag eerder naar huis gegaan. Jammer wij zwemmen ook graag maar water was echt niet warm.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Damien WIBIN - General Manager C P Les Ardennes, General Manager, 26-2-2019

Beste Gast,

Dank U wel voor het delen van uw ervaring.

Het spijt ons heel erg te vernemen dat uw verblijf op een heel aantal punten is tegengevallen.

Wij hopen U nog eens te mogen verwelkomen op ons park voor een volgende verblijf in de bosrijke Ardennen !

Met vriendelijke groet,

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinTerras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service)

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBadminton, Squash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.