Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes

6,9

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen7,1

Omschrijving
Geniet van de Ardennen in Vielsalm België op Center Parcs Les Ardennes. Dit park is gerenoveerd sinds het is overgenomen door Center Parcs. Het park is geheel autovrij waardoor kinderen hun gang kunnen gaan en op pad kunnen naar bijvoorbeeld de kinderboerderij. Het landschap is heuvelachtig en buurlanden Duitsland en Luxemburg liggen om de hoek.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Ardennes voor je op een rij gezet:

1566 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes in het Nederlands

Leuk!!

Rani,
19-11-2018
  • Onderkomen8

Leuk park, de plaza was wel enorm heet. maar leuk, kleinschalig.

Vriendelijk personeel in de plaza als bij de receptie, Iedereen sprak er minstens 2 talen. En dat was top. Dat mag gezegd worden.

Verder was het wandelen buiten het park ook zeker de moeite waard.

Damien Wibin - General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 27-11-2018

Beste Rani,

Hartelijk dank voor het delen van uw reactie op Zoover. Wij stellen het zeer op prijs te lezen dat u en uw familie een fijn verblijf hebben gehad in ons park.

Het is ons een groot genoegen te horen dat u heeft genoten van de accommodatie en de rustgevende omgeving voor buitenactiviteiten.

Wij zien u graag terug in de bosrijke Ardennen !

Discriminatie "ouderen"

Harry,
12-11-2018
  • Onderkomen7

Wij komen al meer dan 10 jaar in dit mooi gelegen park. Na de overname van Sunparks door Centerparcs is er van de gezelligheid/sfeer niet veel meer over.

Het park is omgetoverd tot een soort strafkamp. Het staat vol met slagbomen. U wordt, als "oudere" niet geacht met de auto door het park te rijden.

Als u de euvele moed hebt om uw boodschappen even uit te laden of te lang bij het huisje parkeert krijgt u een bon/waarschuwing. Er staan borden op het park dat ze ook uw auto kunnen wegslepen!

Let op...De afstanden die u verplicht moet klimmen zijn erg groot.

Het park was de afgelopen week matig bezet. Ik zou dan juist in deze rustige periode de "ouderen" tegemoet komen en een minder streng en ongastvrij beleid voeren.

Als u wandelt kijk dan goed uit dat u niet ondersteboven wordt gereden door mountainbikes die met 60km p/u de hellingen af komen racen. Dat mag dan weer wel ...

Bij andere keten bent u wel welkom!

Damien WIBIN - General Manager - CP Les Ardennes, General Manager, 20-11-2018

Beste gasten,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Zoover-gebruikers.

We zijn enigszins verrast door uw opmerkingen over de "ouderen". Inderdaad, het is absoluut niet in de standaard van Center Parcs om een ​​categorie mensen te discrimineren. Ons doel is om iedereen zich goed te laten voelen en te genieten van hun verblijf. Het is waar dat er slagboom zijn, maar deze zijn er voor de veiligheid van iedereen. Ons doel is dat ons park vrij is van voertuigen zodat iedereen veilig kan bewegen en kinderen zich geen zorgen hoeven te maken over auto's. Het park ligt midden in de natuur en we willen deelnemen aan het onderhoud van deze. Voor de minder geldige is er de optie van de elektrische auto verhuur of als u een PMR-kaart heeft, wordt een speciale verklaring van afstand verleend.

Met vriendelijke groeten

Nooit meer !

Familie Hepsakker,
6-11-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Hebben nog nooit een Bungalowpark meegemaakt waar je honderden meters je auto moet parkeren( staat ook niet op de website) en dan stijgen/dalen naar je bungalow lopen. Hebben last van onze knien en als we dit vantevoren wisten dan hadden we hier nooit geboekt.

Dus dit wordt de eerste en ook de laatste keer bij Center Parcs

Damien WIBIN - General Manager - CP Les Ardennes, General Manager, 20-11-2018

Geachte gasten,

wij danken u voor uw opmerkingen op de site Zoover.

We nemen goede nota van uw opmerkingen en bespreken deze intern.

Inderdaad, ons park heeft twee parking om auto's achter te laten omdat we geen park willen waar voertuigen de hele dag circuleren en de rust van onze bezoekers groot en klein in gevaar brengen.

Als onze gasten gezondheidsproblemen hebben, is er altijd een mogelijkheid om een ​​uitzonderlijke oplossing of afwijking te vinden.

Voor het laden en lossen van spullen, zijn de tijdelijke toegangskaart (geldig 1 uur en beschikbaar bij de receptie) beschikbaar.

Met vriendelijke groeten,

• Onderkomen3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3

Zeer weinig waar voor je geld. Verplicht bedlinnen afnemen, ok... Maar! Zorg dan ook voor propere dekbedden en kussens en geen muffe zooi die al in geen jaren gewassen noch vervangen is (en dus geel en grijs uitslaat). Het huisje was al net zo muf. Het is gerenoveerd, maar wel met de Franse slag. De renovatie is zichtbaar erg low budget geweest, niet wat je verwacht als dit door CP als sterk promotiepunt wordt ingezet. Dat je verder overal op het park (behalve het zwembad dat prima is) voor moet betalen viel ons erg tegen. Een potje lasergamen met je gezin en je bent 44 euro verder! De gamehal vol met betaalde gokautomaten voor kinderen was ons een doorn in het oog. Speelgelegenheid voor 8-12 jarigen is er nagenoeg niet. De speeltuin buiten is voorbehouden aan kinderen jonger dan 6. Jammer dat het park niet meer te bieden heeft, want in de omgeving is behalve wandelen eveneens weinig te beleven. En het personeel...? Ach laat maar :-(

Damien Wibin - General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 30-10-2018

Beste Gasten,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen tijdens uw verblijf bij Center Parcs Les Ardennes.

Helaas is het verblijf niet helemaal verlopen zoals gepland waarvor onze oprechte excuses.

Het is wel de bedoeling voor ons om alle problemen op het park te regelen. Hier is het blijkbaar niet het geval en daarom kunt u altijd contact met onze collega's van de afdeling Guest Relations nemen.

Inmiddels werden uw opmerkingen opgenomen met de betreffende afdeling en Manager.

Wij hopen U toch nog eens te mogen verwelkomen op on park zodat u toch een prettige vakantie op ons park kan beleven

Top vakantie!

Marieke Windsma,
19-10-2018
  • Activiteiten9

Ben zeer verbaasd over de slechte ervaringen met dit park. Wij hebben een top week gehad hier. Het park is idd met steile hellingen, maar ik vraag mij af wat mensen dan verwachten in de Ardennen. Wij hebben deze week flink aan onze conditie kunnen werken;)

Heel vriendelijk personeel wat meestal 3 talig was, zowel aan de receptie als de market dome. Market dome niet supergroot, maar van alle gemakken voorzien. Lekker buffet restaurant en lunchen in het grand café was ook prima.

Het zwembad vonden wij geweldig!! Al heel wat centerparks zwembaden gezien, maar deze was veruit de mooiste. Heel veel toezicht ook door de lifeguards.

Super omgeving natuurlijk en ook genoeg te zien en te doen. Kinderen vonden de speeltuin en de kinderboerderij ook erg leuk, en de disco met Orry natuurlijk.

Huisje vonden wij erg mooi en vooral heel schoon en fris. Alleen de douche liep niet helemaal lekker weg.

Damien Wibin General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 24-10-2018

Wij zien u graag terug in de bosrijke Ardennen !

Heerlijke vakantie!

Tuerlings,
18-10-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Vielsalm. Prima park, wij hebben niet de slechte resecties ervaren zoals omschreven.

Prima huisje: premium 6 pers. Zwembad is prima. Het park heeft ook minder vogels, dus niet geheel te vergelijken met sommige andere parken van Center Parcs. We hebben lekker gegeten in het Grand Café.

Magnifieke omgevevig; leuke wandelroutes. Grotten van Han+Wildpark zeker de moeite waard, wel een uurtje rijden.

Het park wordt echt opgeknapt.

Vele slechte recensies wbt de verlichting: dit hebben wij niet zo ervaren. Prima verlichting.

Aanrader dus!!

Damien Wibin General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 24-10-2018

Beste Gasten,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen tijdens uw verblijf bij Center Parcs les Ardennes.

Wij hopen U nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

Met vriendelijke Groet

Voor Herhaling vatbaar

Danny Luitgaarden,
15-10-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Lang weekend geweest van vrijdag tot maandag.

Perfecte ligging, mooie omgeving.

Mooi dorpje ook, waar je genoeg barretjes en eetgelegenheden hebt.

Het is er wat heuvelig, maarja dat weet je als je naar de ardennen gaat.

Velen mooie plekken vrij dichtbij om vanuit hieruit te bezoeken , zoals luxemburg (vianden) (echternach).

Het park zelf ziet er mooi en verzorgd uit.

Enige echte minpunt vond ik toch wel het ontbijt arrangement!! waarvoor ik 2 stuks had gekozen. Dus 2 dagen in de ochtend 2 arrangementen te laten bezorgen voor dus 20euro per keer. 40 euro totaal. Als je dan 4 keijzerbroodjes krijg met 2 croissants en 2 peren, verder niets te drinken geen beleg erbij etc. Dan vind ik dat toch wel belachelijk slecht!!

Verder goed park en zeker voor herhaling vatbaar.

D.WIBIN - General manager Center Parcs les Ardenne, General Manager, 17-10-2018

Beste Danny,

Het spijt ons heel erg te vernemen dat uw verblijf op een aantal punten is tegengevallen.

Wij hopen U nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

Met vriendelijke Groet

tegenvaller

joke,
14-10-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

park is niet geschikt voor mensen die wat slechter lopen te steil of je moet een duur golfkarretje huren slecht verlicht geheel gerenoveerd stond er op de site maar de schimmel stond op de muur in badkamer. het water liep de gang in tijdens het douchen open haard is stelt niets voor de blokken die je koopt op het park koopt zijn niet geschikt want er kan geen lucht van onder bij wat volgens de verpakking wel moest dus ging hij steeds uit op de slaapkamer zit alleen een dakraampje vroeg me af hoe kom je er uit als je niet meer naar beneden kan. nee voor ons geen les ardennes meer.

D.WIBIN General Manager Center Parcs les Ardennes, General Manager, 17-10-2018

Beste Joke,

Dank u wel voor het delen van uw review.

Het spijt ons te vernemen, dat uw verblijf niet helemaal verlopen zoals gepland waarvoor onze oprechte excuses.

Zeker heeft U de optie om uw aanmerkingen te sturen naar onze afdeling Guest Relations.

Het is wel de bedoeling voor ons om alle problemen op het park te regelen. Hier is het blijkbaar niet het geval en daarom kunt u altijd contact met onze collega's nemen.

Beter dan verwacht

Luyten T,
8-10-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Het park en zwembad was goed en proper, de huisjes zijn wel zeer ruw afgewerkt, je ziet dat de renovatie niet de duur mocht zijn...alsook geen verlichting s'avonds je kan maar beter een lamp meenemen. Het eten was echt slecht... Sinds Albron de horeca doet bij Centerparcs trekt het echt op niks meer... volgens mij proeven die niet van hun eten kwa smaak en kwaliteit veel te duur voor wat je krijgt echt niet te doen, je kan beter in een wegrestaurant gaan eten veel goedkoper en beter. Ligging is top, wel veel klimmen met de bergen, maar daar voor zit je dan ook in de Ardenne. De minigolf is niet aan te raden het parcour ligt er nogal slecht bij...

D.WIBIN General Manager Center Parcs les Ardennes, General Manager, 17-10-2018

Beste familie Luyten,

Hartelijke dank u voor het delen van u ervaringen met de Zoover gebruikers.

Het spijt ons ten zeerste te moeten vernemen dat de kwaliteit van de service en het eten in het restaurant u niet volledig zijn bevallen. Er wordt steeds gewerkt met zorgvuldig gekozen producten om onze gasten een zo waardevol mogelijke maaltijd aan te bieden, met een uitgebreid aanbod aan dagverse producten.

Met vriendelijke groeten,

Verrassend mooi en gezellig

Fam. De Clercq,
29-9-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

+ Heel mooie ligging, ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen en mooie dorpjes.

+Heel mooi opgeknapt park, van het Sunparks-verleden (lees: verloedering) is niets meer te zien.

+Alles goed bewegwijzerd.

+ Lekker gegeten op het park, heel gevarieerde menukaart.

+ Mooi opgeknapt huisje.

+ Super gastvrije ontvangst gekregen

+ Veel Nederlandstalig personeel

Kan beter:

- Heel koud in de omkleedhokjes van zwembad (in zwembad zelf wel mooi warm).

- Blinkende plafondtegels in de omkleedhokjes in het zwembad zorgen voor inkijk bij de buren (en de hokjes daarnaast).

- Straatverlichting werkt niet of amper, heel donker park en beetje gevaarlijk met alle trapjes en heuveltjes.

- Horecagelegenheden zijn gesloten, terwijl openingsuren aangeven dat ze wel open moeten zijn. Hierdoor beperkt horeca-aanbod.

Damien WIBIN - General Manager CP Les Ardennes, General Manager, 2-10-2018

Hartelijk dank voor het delen van uw reactie op Zoover. Wij stele het zeer op prijs te lezen dat u en uw familie genoten hebben van uw verblijf op ons park.

Wij zijn blij dat uw vakantie bij ons in de Ardennen boven verwachting is.

Fijn ook de uw vriendelijke woorden over het personeel te vernemen.

Vriendelijke groet,

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.