Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes ***

• Onderkomen6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

park is niet geschikt voor mensen die wat slechter lopen te steil of je moet een duur golfkarretje huren slecht verlicht geheel gerenoveerd stond er op de site maar de schimmel stond op de muur in badkamer. het water liep de gang in tijdens het douchen open haard is stelt niets voor de blokken die je koopt op het park koopt zijn niet geschikt want er kan geen lucht van onder bij wat volgens de verpakking wel moest dus ging hij steeds uit op de slaapkamer zit alleen een dakraampje vroeg me af hoe kom je er uit als je niet meer naar beneden kan. nee voor ons geen les ardennes meer.