Vakantiehuis Blanche

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Blanche

• 10de Hartenaasjes08-01-2011

Een aanrader deze ruime vakantiewoning

Afgelopen maand met ons kaartclubje naar de Ardennen geweest in vakantiehuis Blanche in Vielsalm We waren met 8 koppels dus totaal met 16 personen nou dan is er ruimte genoeg.

de Dames wilden een paar kerstmarkten bezoeken en dat was vanuit Blanche112 geen probleem want de steden Aaken, Sankt Vith, Trier, en zelfs Maastricht liggen op nog geen uurtje rijden van deze woning. Zoals andere ook al schrijven de ontvangst is hartelijk Geraldine de hostess maakt je wegwijs in dit grote huis. Wat ook wel even nodig is, want er is veel ruimte en de woning is splitlevel dus dat is even wennen zo van waar ben ik nu weer?? . de woning is super schoon en erg ruim en de keuken is zeer zeker geweldig dit is ook wel het centrum van dit huis bij de balkons en de terassen en dicht bij de koelkast voor onze wijn en de streek biertjes. En ook van de Sauna en de Wii hebben we gretig gebruik gemaakt. De omgeving is ronduit prachtig en heel rustig. Kortom zoals U aan deze reaktie wel kunt lezen wij hebben

Gereisd met vrienden in december 2010

• 10H. Slotboom30-12-2010

Prachtig Huis met heel gunstige ligging

Ondanks dat we met een groep van 18 vrienden waren, zijn we in het huis heerlijk tot rust gekomen. De ligging klem tegen de bossen is geweldig. Heerlijk gewandeld in de bossen, waar volop sneeuw lag. Veel wild gezien, zowel reeen als zwijnen. Het huis was geweldig mooi en wat heel belangrijk is, het was super schoon. Dit waren we wel anders gewend. De keuken, waar we een groot deel van ons verblijf hebben doorgebracht, was prachtig. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. De bedden sliepen prima. In het woongedeelte hebben we relaxed televisie kunnen kijken. Kortom het huis voldeed geweldig en wanneer we weer een weekend of een midweek naar de Ardennen gaan, staat dit huis boven aan onze lijst. Dit was ook de mening van onze vrienden.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 9Cynthia Fransen11-10-2010

Heerlijk onthaasten!

In September eindelijk weer eens met de héle familie bij elkaar gekomen om gezellig bij te praten, heerlijk te eten en een goed glas te drinken! Voor deze gelegenheid hadden we gekozen voor vakantiehuis Blanche, de verwachtingen die we hadden waren hoog en werden zeker waar gemaakt. Een fantastisch familiehuis, heerlijk rustig gelegen in een gehuchtje aan de rand van een prachtig bos waar we uren hebben gewandeld. Vooral in de heerlijke leefkeuken zijn heel wat gezellige uurtjes doorgebracht en de kinderen hebben genoten van de Nintendo Wii die in de woonkamer stond. We waren ook aangenaam verrast door het 'thuis'-gevoel wat het huis uitstraalt, dit komt zeker ook door de onwijs gezellige inrichting. Met andere woorden een toppertje en wij gaan volgend jaar zeker weer terug met de hele family!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 9R.c.t.Rath14-09-2010

Fantastische plek en omgeving.

Vakantiehuis blanche is een heerlijk huis,wij zijn met de hele familie geweest,de kinderen hebben erg genoten van de wi en de groten hebben heerlijk in de prachtige keuken gezeten aan de grote tafel met een prachtig uitzicht.De slaapkamers zijn lekker ruim en de bedden zijn heerlijk prachtige douche met een sauna. Er is een mooi bos aangelegen waar je heerlijk kunt wandelen en er zijn genoeg gelegenheden war je naar toe kan gaan zoals de watervallen van coo en een prachtig stuwmeer in de la gilepp.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10anja de man23-08-2010

een echte aanrader. Echt waard voor je geld

Wij zijn met 17 personen (inclusief kleine kinderen) in dit heerlijke vakantiehuis geweest. Dit is werkelijk een supercompleet huis. Een professionele keuken, barbeque, prachtige slaapkamers en zó schoon!!!!. De omgeving is heerlijk. Veel bossen. Je waant je in een heel andere wereld. Wij gaan in ieder geval weer terug. Het is echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9edith kroese06-01-2010

Prachtige plek

We hebben hier oud en nieuw gevierd met een groep vrienden en kinderen. We waren onder de indruk van het prachtige authentieke plekje. Vooral de inrichting was smaakvol en sfeervol, de kamers ruim en van alle gemakken voorzien. Heerlijk gewandeld in de omgeving en genoten van de oliebollen service van de eigenaren. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2009

Vakantiehuis Blanche info