Vakantiehuis Belles Ardennes

Met vrienden

Leuk mooi huis.

Tom
5-8-2015

het huis zag er goed uit en alles was aanwezig. De kamers waren goed en heel veel kamers met een eigen badkamer. Speelhal was voldoende te doen. een aparte kinderhoek. meerdere plekken om te zitten. het zwembad duurde vrij lang voordat dit warm was in de winter. Wel mooi dat je het terras groter kunt maken door schuifpoorten open te maken. Ik kan dit iedereen aanraden.

Het landhuis 'Champetre' is luxe en van alle gemakken voorzien. Dit huis is alleen geschikt voor erg grote gezelschappen (26 personen). Het beschikt over een zwembad, sauna en een spelhal. Alle slaapkamers zijn voorzien van wasbak en douche. Sommigen met een bad/douche combi. De toiletten zijn voor gemeenschappelijk gebruik. Mooie barbeque in overdekte buitenruimte met groot buitenterras. Top!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Belles Ardennes in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Belles Ardennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.