Vakantiehuis
Weer vandaag12°

1 review over Vakantiehuis Au Petit Pierre in het Nederlands

Een authentiek verbouwd huis in de Ardennen.

John
13-7-2011

Dit huis is ideaal voor meerdere gezinnen met kleine kinderen. Wel veel op- en afstapjes en kruip- en sluipdoor gangetjes. Grote BBQ, speeltuintje en omheind speelveld. Een aantal 2/3 persoons slaapkamers, maar ook 2x een 6 persoons en 1x een 10 persoons slaapzaal (was erg gezellig). Keuken is wat krap.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Au Petit Pierre

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Petit Pierre in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Petit Pierre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.