Vakantiehuis A Glain

Tonen op kaart

32 reviews over Vakantiehuis A Glain

• 9Groeneschoen04-01-2016

Topkerst

We kunnen dit huis aanbevelen, ik heb nog nooit zo'n goed geoutilleerde keuken gezien. Aan alles is gedacht. We hebben (overdekt) gebarbecued op Tweede Kerstdag. Gewoon omdat het kon. Andere pluspunten: Lekkere bedden, fijne douches, mooi ingericht, handig dat er twee grote leefruimtes zijn (woonkeuken en woonkamer) en het is er snel lekker warm dankzij het driedubbele glas. Daardoor is er dus van de weg aan de voorkant van het huis weinig te horen. In de buurt mooie wandelingen te maken (moet je wel even voor in de auto maar dan heb je ook wat). Mooie uitzichten, bospaadjes en uitkijkhutjes.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 10anne en philippe07-10-2015

excellent

Net als in Le Pommier was ook hier alles in orde; een volledig uitgeruste grote, gezellige keuken, een grote volledig omheinde tuin (met meubilair) zodat kinderen en honden ongestoord kunnen ravotten, goed ingerichte living,slaapkamers en badkamers. Op wandelafstand van het centrum; slechts 7 korte minuten.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 10Lisa C29-04-2015

Zalig Weekend

Heel mooi huisje, prachtig uitzicht, geweldige ligging, kortom alles wat je nodig hebt voor een ontspannend weekendje Ardennen. De eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen en als er zich een probleem voordoet, is de hulp er heel snel. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 9Lodewyckx Sophie14-03-2015

Zeer mooie en aangename gite

De gite is gezellig ingericht, er is voldoende ruimte (alleen beperkt in kastruimte maar voor een weekend voldoende). Ruime, gezellige keuken om te koken en te eten, cosy salon met de cassettehaard. Alles van winkels (Hubo, bakker, carrefour, ..) is vlak bij. Enige nadeel van ligging is dat de gite aan een drukke doorgangsweg ligt. Te voet kan je niet aan de gite vertrekken. Maar dat is dan ook het enige kleine minpuntje. We namen gewoon de wagen tot aan de kerk om vandaar uit onze wandelingen te starten.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 9stefan14-12-2014

eerste sneeuw in de ardennen !

een weekend met de ganse familie ( 6 volwassen en 3 kinderen ) was het fijn vertoeven in a glain vielsalm. diverse kerstmarkten gedaan en juist over de luxemburgse grens (20 km) gaan shoppen. mooi verzorgd vakantiehuis en fijne all in formule.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 8Dirk27-10-2014

Heerlijk huis(je)!

Fijne week gehad met 6 volwassenen 3 kinderen en een hond. Van binnen is het een mooi, goed onderhouden comfortabel huis. Voor de kook/eet-liefhebber is de keuken een genot! Alles is voorhanden en in de (woon)keuken is een lekker grote eettafel. Verder nog een fijne zitkamer met open haard en een spelletjes/tv kamer voor de kleintjes. Er zijn 2 badkamers (alleen douches) en 2x WC maar dit voldoende voor max. 9 man. Er is een groot balkon/terras waar je met lekker weer buiten kunt eten. Via een paar treden naar beneden kom je in de grote tuin met vele hoekjes, bosjes en een grasveld. Door de vele regenval was deze echter wel wat drassig. Ook was het houten terras daardoor wat glad. Verder gunstig gelegen op met op loopafstand een Spar en 100m verder het dorpscentrum. Het huis ligt wel aan een doorgaande weg dus met kinderen en honden moet de voordeur wel gesloten blijven. De tuin is goed afgesloten dmv hek dus veilig voor kind en hond. Kortom; een prettig huis voor iedereen. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 10fam bleeker24-09-2014

prachtig mooie vakantie gehad

het huis en tuin zijn perfect de omgeving is mooi . we hebben vreselijk genoten, winkels en trein dichtbij dit is echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9A. Machielse09-08-2014

Super warm vakantiehuis A Glain in Vielsalm!

Super mooie en warm ingerichte woning. Zeer goede ontvangst. De keuken is van alle gemakken voorzien. Je pakte nooit op een leeg plek als je iets nodig had voor de bereiding van je eten. Samen koken in de keuken was een genot. En buiten op het mooi gelegen balkon, kon je genieten van een heerlijke barbeque. Zelfs aan de viervoeters is gedacht. Boven waren de slaapkamers groot en sfeervol ingericht. Ook het feit dat er 2 badkamers zijn op de bovenverdieping is zeer positief. Zeker als je met een groot gezelschap bent. Alles was netjes en goed schoongemaakt toen we binnen kwamen. Kortom een heel mooi en fijne vakantiewoning, waar we graag nog eens naar toe willen gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10Lien Notermans01-06-2014

Fantastisch huis!

Geweldig goed ingerichte vakantiewoning! Alles is aanwezig om in dit huis met maximaal 10 personen een geweldig verblijf te hebben. Verhuurder is zeer vriendelijk, beantwoordt zijn mail heel snel en is telefonisch goed bereikbaar. Je krijgt alle ruimte om er naar eigen inzicht een prettig verblijf te hebben. Geweldige tuin voor kinderen en huisdieren. Supermarkt op loopafstand. Het huis ligt aan een redelijk drukke weg, maar binnen en aan de achterkant van het huis merk je hier weinig van. 's Nachts is er beduidend minder verkeer. Zeer goede prijs-kwaliteit!! Top locatie!! Super verhuurder!!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9Hetty24-05-2014

Ik ga zeker terug! Helemaal top.

Mooie accommodatie op een geweldige plaats. Mooi uitzicht over de enorme achtertuin. Handig aan de weg gelegen (geen lawaai !)) zeker als je gaat wielrennen heel praktisch. Winkels, restaurants en subtropisch zwembad op loopafstand. Heerlijk geslapen op comfortabele bedden. Compleet ingerichte keuken van alle gemakken voorzien,

Gereisd met vrienden in mei 2014

3 tips over Vakantiehuis A Glain

• H vd Berg, 16-08-2013

Er is genoeg te doen in de omgeving. In het plaatjes Coo is genoeg te doen wat nog geen 10/15 kwartiertje rijden is. paintballen, quad rijden noem het maar op!

• C.v.Schoten, 22-07-2013

openlucht zwembad 3 km verderop,leuk speeltuintje voor de kleintjes en pierenbadje en verwarmd buitenbad op camping "les Neufs Prés" aantrekkelijk entreeprijs!

• A. Machielse, 09-08-2014

Met 8 volwassen personen hebben wij een week prima kunnen vullen met activiteiten. Wij zijn onder andere naar de Watervallen van Coo geweest. De grotten van Hotton. Het zwembad van Sunparks hebben we bezocht op een regenachtige dag. Ook de midget golfbanen hebben we onveilig gemaakt. Er is ook tijdgemaakt om te moutainbiken. Bij de VVV in Vielsalm hebben ze prima route kaarten hiervoor. Ook Quad rijden onder begeleiding was een succes. Kortom een gebied waar je goed kunt vertoeven.

0 vragen over Vakantiehuis A Glain

Vakantiehuis info