Vakantiehuis L'Amour Aveugle

2 reviews over Vakantiehuis L'Amour Aveugle in het Nederlands

superromantisch huisje

Gonnie Pellis
4-6-2011

het huis is heerlijk als je echt met zijn tweetjes wilt zijn, prachtig uitzicht vanaf de bank boven en enorme rust ,een lieve tuin en alles wat je nodig hebt is anwezig, geen superluxe maar veel comfort en romantiek, wij hebben daar enorm genoten, groet Gon

2008

Het huis ligt vlakbij een drukke weg (favoriet bij motorrijders) en vanwege de helling geeft iedereen daar flink gas, van de beloofde rust is dus weinig spraken. Het is jammer dat er alleen twee wazig foto’s op de website staan van veraf. Dichterbij, vanuit een ander hoek en de binnenkant van het huis zien er aanzienlijk minder romantisch uit. Het is een smoezelig en bedompt hok dat onfris ruikt. Geen aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis L'Amour Aveugle in Verlaine sur Ourthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis L'Amour Aveugle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis L'Amour Aveugle scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.