Reviews over Verlaine sur Ourthe

Hier moet je geweest zijn !

Luc Michels,
    19-5-2015

Wij vinden het hier super ! Het ruime huis is van alles voorzien. Er is cv maar de pelletkachel maakt het nog gezelliger. En onze hondjes zijn er ook welkom ! Vanop het grote terras heb je een prachtig zicht op de bossen rond het dal van Sy (op 500 meter wandelen van Le Vieux Tribunal). Annette en Marcel zijn super-hosts, steeds bereid om te helpen. En wat voor een lekkere pizza's ;-) ! Verlaine-s-O is een heel rustig dorp. Je kan van hieruit overal naartoe wandelen (Sy, Palogne, Hamoir, Bomal). Er zijn een hele reeks wandelingen ter beschikking waarvoor je niet eens je wagen hoeft uit te halen !

superromantisch huisje

Gonnie Pellis,
    4-6-2011

het huis is heerlijk als je echt met zijn tweetjes wilt zijn, prachtig uitzicht vanaf de bank boven en enorme rust ,een lieve tuin en alles wat je nodig hebt is anwezig, geen superluxe maar veel comfort en romantiek, wij hebben daar enorm genoten, groet Gon

Top locatie voor wandelaars

Fam Van der Weerd,
    2-1-2009

Wij hebben de jaarwiseling doorgebracht in La Maison du Jardin. Zeer mooi en comfortabel huis. Voor onze kinderen, leeftijd 6 en 8, goed te doen. Voor kinderen onder de 5 iets minder geschikt ivm de open trappen. Huis ligt super centraal t.o.v. Barvaux, Durbuy, Bomal en ook Luik is in 30 min te bereiken. Voor wandelaars. De tukhus, het onderkomen van de NL alpinistenver. ligt op een kleine 10 min lopen. Aanrader deze woning.

Fam. Van der Weerd

Verlaine sur Ourthe scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews