Hotel Grandrustersterster

Onbeschrijfelijk, maar geen aanrader ... Anders komen er TE veel naartoe 😆

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10Geert Oosterlinck18-10-2014

Heerlijk verblijf

Katharina en Jacinto weten wat verwennen is! De ligging is top, het hotel en de kamers zijn super, de kookkunsten van Jacinto behoren tot de hogere klasse!! Wij gaan er volgende week voor de 4e keer weer naartoe, en kijkern er al weer naar uit.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Luc03-04-2014

Grandru is Hotel isFantastisch Goed...

Prachtig & rustig gelegen hotel...met mooi terras...goed uitgeruste nette kamers , Toffe vriendelijke en gedienstige vlaamse uitbaters , die zorgen voor een zéér smakelijke keuken & een voortreffelijk ontbijt... Hier krijgt men nog waar voor zijn geld met de glimlach...

Gereisd met partner in april 2014

• 9patrick merckx10-08-2013

schitterend hotel

Dit is een tophotel voor wandelaars zoals wij. Dit was ons vijfde bezoek en onze wandelweek was weer fantastisch. Ruime keuze uit wandelingen van allerlei afstanden. Uitstekend ontbijt en 's avonds een driegangenmenu om naar uit te kijken. Je kiest daags voordien uit 2 of 3 voor- en hoofdgerechten !!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Rob en Martine16-10-2012

Fantastische ligging

Hotel Grandru ligt midden in de natuur waar je heerlijk kunt wandelen of fietsen. De eigenaar geeft je tips en kaartjes van de wandelingen. Heerlijk rustig gelegen. Het ontbijt is heel uitgebreid en erg lekker.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Fam Tilburgs - Hillen02-08-2012

Héérlijk onthaasten.

Voor de 2de maal te gast in dit erg landelijk gelegen hotel voor 2 overnachtingen. Supervriendelijke, Vlaamse uitbaters die je graag info geven over wandelingen: de eigenaar bezit een mapje van uitgestippelde routes met verschillende afstanden. Lekker eten, prima ontbijtbuffet, nette kamers, mooi terras.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Fam. Tilburgs - Hillen28-07-2011

Héérlijk rustig!

Wij verbleven slechts 1 nacht in Hotel Grandru. Wegens omstandigheden kwamen we er te laat aan, maar de kok zorgde toch nog voor een lekkere maaltijd. De ligging is prachtig: het hotel ligt écht in de natuur met de koeien die rondom het gebouw staan te grazen. Het ontbijt was royaal en lekker. Kortom: hier komen we zeker nog eens naar toe!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9van wassenhove laurand04-01-2011

top hotel

hebben nieuwjaar arrangement geboekt en zyn super tevreden alles was super lekker en de eigenaars doen alles om de klanten te verwennen keren zeker terug

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Ghislaine lemmens06-11-2010

Onthaasting is hier troef !

Wie aan rust toe is en confortabel wil verblijven wordt hier bovendien nog cullinair verwend. Een aanrader voor ieder natuurliefhebber.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 9wilma27-08-2010

Groots!

We hebben genoten in hotel Grandru.Wat een heerlijk eten!De patron zou zo sterren kunnen koken!!Probeer ook eens de kaaskroketten bereidt op Ardeense wijze,verrukkelijk!Elke dag mag je kiezen uit 2 menu's voor de volgende dag. Prima uitvalsbasis om Luxemburg te bekijken.De eigenaars zijn erg behulpzaam,en weten veel auto/motor routes.Het hotel ligt zo'n 12 km. bij Bastogne vandaan.Een leuk stadje om te gaan winkelen. De kamers zijn keurig schoon. Jammer dat er geen horren in de ramen zitten.We hadden veel last van vliegen. De bedden zijn prima.Als je een kamer boekt voor 3 personen,dan slaapt de 3e persoon boven.Het is daar erg warm. Verder niks dan lof,het is een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

2 tips over Hotel Grandru

• Luc, 03-04-2014

Een Aanrader...voor motorrijden , fietsen & wandelen en/of tot rust komen...

• patrick merckx, 10-08-2013

Neem een grote kamer met uitzicht op de weide achteraan. Mooie duplex kamer met groot schuifraam van waaruit je regelmatig een ree of andere dieren en vogels kan spotten. vergeet geen verrekijker.

0 vragen over Hotel Grandru

Hotel Grandru info