Géén boekingskosten

• 9Waardering

4 Reviews over Group-Hotel Château Le Duc

• 9dirk vanbelle23-03-2010

Topper

is echt een aanrader, fantastische gastvrouw en ook gastheer, leuke familiale sfeer, heel verzorgd en net, kortom zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Johny en Carina24-08-2009

Absolute aanrader

Gewoonweg uitstekend hotel. Zeer rustige ligging en supervriendelijke uitbaters. Als je gewoon tot rust wil komen is dit "the place to be". Zeer mooie kamers en zeer proper. Op slechts 8 km van het mooie stadje Bouillon waar je keuze te over hebt wat betreft gezellige restaurantjes. Wij gaan zeker nog eens terug!

• 9Jilks21-08-2009

Service met een hoofdletter S!

Wat een geweldige plek om te verblijven.

Het Vlaamse echtpaar dat dit fantastische hotel runt waren voor ons de hoofdreden waarom ons verblijf zo'n plezier was. Echt het gevoel alsof je bij familie op bezoek bent.

Het hotel zelf is schoon, mooi en sfeervol. De kamer was wat aan de kleine kant maar de bedden waren heerlijk!

Het ontbijt was lekker simpel maar wel lekker en vers

Kortom, een aanrader voor iedereen.

• 9Linsey Kempeneer22-07-2009

een aanrader!

Via bongobon zijn we bij dit hotelletje terecht gekomen. Onthaald in een warme, familiale sfeer. Lekker eten aan de mega lange, houten tafel, bib ter beschikking met gezelschapsspelen en cosy gemeenschappelijke woonkamer. Bar op gelijkvloers, eveneens sauna en jacuzzi. Wij hadden de flowerkamer. Prachtige, modern ingerichte kamer waar je helemaal tot rust kan komen! Alles wat men nodig kan hebben, is er! Hoteleigenaars (vlamingen) zijn ook zeer vriendelijk koppel en staan meteen voor je klaar als je wat nodig hebt, geven graag info over de streek/wandelroutes enz. Hotel ligt afgelegen in klein dorp, ligt tss enkele boerderijen met koeien. Bouillon en andere steden zijn makkelijk/vlug bereikbaar. Kortom: een echte aanrader!

Hotel Group-Hotel Château Le Duc info