Euro Space Center

1.9Onvoldoende

• 8Mieke Broeren05-08-2013

Euro Space Center

Leuke pitsstop onderweg naar Luxemburg of Frankrijk. De tentoonstelling geeft een goed beeld van wat er zoal in de ruimte vliegt ;@

juli 2013

• 6Yvonne16-09-2013

redelijk

Leuk om te zien, maar wel erg langdradige verhalen. Je kunt eigenlijk niet op eigen houtje rondlopen, maar de rondleiding via koptelefoon is erg langdradig en je kunt ook niet iets overslaan. Erg warm en benauwd binnen en slecht en duur eten.

juli 2013

• 7pieter Claes07-05-2014

euro space

goed voor 1 maal om de 5 jaar :)

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9wil groenen05-05-2012

Uniek

Eens weer een andere blik in de mogelijkheden die ons de ruimtevaart levert en heeft.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 6moeder van 2 kindjes 6 en 3 jaar05-08-2011

Weinig amusant voor kinderen jonger dan 10

Ik had verwacht dat het allemaal veel educatiever zou zijn voor kinderen. Kinderen onder de 10 jaar kunnen alleen plaatjes kijken. De voorstellingen duren te lang voor de kids en de entreeprijs is veel te duur...

augustus 2011

• 4annie driesmans17-07-2012

weinig te zien met kinderen

rondleiding met koptelefoon die bovendien pîjn deden. Kleinzoon van 12 vroeg na een half uurtje al of wij niet naar huis konden, terwijl hij in bv. in technopolis altijd wil blijven tot sluitingstijd. Saaie uitleg over tuigen waar ze niet op mogen. Het einde was een voorstelling met een tuig dat wij al eens gedaan hadden in disneyland "Space tours". Het was trouwens tamelijk duur en helemaal niet kindvriendelijk.

juli 2012

• 10Rudolf_Six08-04-2014

Gaaf!

zeker doen, wanneer je in de buurt bent!

augustus 2013

• 4Maaike18-08-2017

Zonde van het geld

Vandaag met twee kinderen van 6 en 8 naar euro space park gegaan. Helaas vantevoren niet de recensies op zoover gelezen. Het park heeft in potentie veel interessants te bieden. Helaas kunoen ze dit niet waarmaken. De "space route" met de koptelefoontjes was geen succes. Verkeerd taalgebruik echt gericht op volwassenen. De kids begrepen er niets van terwijl de beelden op zich best mooi waren en geschikt voor een interessant verhaal (ook voor kinderen). De moonwalk was leuk maar om 8 euro extra te betalen voor 2 keer op en neer hoppen is een keuze. Het planetarium voegde niets toe aan de eerdere beelden en exact dezelfde informatie werd gegeven. Al met al hebben we 64 euro betaald en eerlijk gezegd is het een enorme tegenvaller. Hopelijk blijft dit u bespaard.

augustus 2017

• 3Hans24-08-2011

Duur en niet leerzaam of leuk

Met kinderen van 3 tot 8 jaar bezocht: je krijgt een rondleiding met een koptelefoon, vervolgens krijg je met allerlei new age geluiden op de achtergrond (wat dat met de ruimte te maken heeft is mij onduidelijk) allemaal flitsende beelden te zien waar je niets van leert en ook niets van onthoudt. De boodschap lijkt vooral te zijn dat de Europese landen erg nuttige dingen doen in de ruimte. Er is geen mogelijkheid om zelf even rond te struinen. In een grote zaal vertelt een lijzig pratende Belgische astronaut via de koptelefoon over de apparaten in de zaal waar je je gewichtloos kunt voelen, maar daar mogen de kinderen niet in, dit blijkt gereserveerd voor kinderen die een space camp volgen. Maar waarom dan de kinderen tijdens de rondleiding lekker maken voor iets waar ze niet in kunnen? Met twee volwassenen en drie kinderen kost het ongeveer 50 euro, ik zou zeggen todat men de bezoekers om hun mening vraagt en wat zaken verandert, niet heengaan.

januari 2011

• 8Kristel21-04-2015

Informatief en boeiend

Een uitstap om met oudere kinderen te doen. Heel informatieve, gevarieerde rondleiding. De ruimtewandeling is minder.

april 2015

10 van de 31 reviews gezien