Vakantiehuis Château-Ferme de Laval

Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Château-Ferme de Laval

• 2018
      9Evelyne Noy14-08-2018

We hebben genoten van het kasteel en de omgeving.

Wij vonden het een leuke vakantie daar. we zaten in het oude gedeelte ,Het kasteel zelf. Ze hebben ook nog modernere appartementen . Er was een honderdjaar oude trap in het huis waar je niet met de schoenen op mocht lopen. we houden heel erg van dit soort karakterestieken elementen in oude huizen . De keuken zag er goed uit net als de badkamers.Wel jammer dat er geen bankstel in de kamer stond ,de stoelen die er nu stonden zaten iets minder lekker. De eigenaar was een vriendelijke man die goed nederlands kon. Het was fijn dat er een zwembad bij zit. de sauna is zelf te bedienen wat heel handig was. We hebben er een fijne week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Dijawa12-09-2015

Geweldige locatie

We zijn net terug van een heerlijke midweek bij Chateau de Laval. We hadden het 4 persoons Smidse gehuurd, maar omdat de 6-persoons Slotgracht nog vrij was, kregen we een gratis upgrade. Dat was een perfect begin van een mooie vakantie. De slotgracht was heel mooi, een geweldig terras achter en een heerlijke open haard. Er lag voldoende hout en ook buiten was nog een voorraad hout. Alle avonden heerlijk van de open haard genoten. De slaapkamers waren ook mooi en de bedden sliepen erg lekker! Wel even je pantoffels meenemen voor de bovenverdieping (vanwege de houten vloer). Ook de keuken was van alle gemakken voorzien. Op onze reservering stond dat het zwembad van 14.00 tot 18.00 uur open zou zijn, maar dat bleek al vanaf 10.00 tot 18.00 uur. Alweer een meevaller! We hebben elke dag heerlijk gezwommen en van de sauna gebruikt gemaakt. De omgeving is erg mooi. In Bastogne zijn veel leuke en lekkere restaurantjes, zoals Wagon Leo. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Marjan de Boer16-05-2013

Voor herhaling vatbaar

De vakantiemogelijkheid Château Laval is uitermate geschikt voor groepen zoals in ons geval een groot gezin met vrienden. Het is schoon, goed geaccommodeerd, aanvullende informatie wordt altijd gegeven al is het een voordeel dat je de Franse taal een beetje beheerst. Juist bij slecht weer is het zwembad een goede optie, zowel voor volwassenen als voor kinderen. Een goede voorbereiding is het halve werk. Wij hebben de gîtes tevoren gezien waardoor we precies wisten wat we konden verwachten. Voor ons gezin zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8Gerda02-09-2012

Prima vakantieplek

Wij hebben 2 weken vakantie gevierd in het 4 persoons appartement. Daar heb je een terrasje aan de zijkant van je huisje met volop zon. op ons terras ook WIFI ontvangst en binnen soms ook. Het huisje is ruim, de inrichting is eenvoudig. Eigenaar behulpzaam, we hadden bijv,. geen waterkoker en 's avonds had hij 1 voor ons gekocht. Er komt weinig zon naar binnen in dit huisje en dat is wel jammer. Het blijft koel in huis en 's avonds was het wat kil. Gelukkig is er een houtkachel, die bij ons vaak heeft aan gestaan.

Binnen een uur rijden kan je alles doen wat je in de Ardennen doet. Klimmen, kanoën, grotten bezoeken enz. enz.

Het zwembad is lekker om even af te koelen en de kinderen kunnen er fijn in spelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 2H.Muller14-04-2012

Dit nooit meer

De lokatie is prachtig echter de beheerder is een onfatsoenlijk mens. Bereikbaarheid met gsm niet mogelijk door dikke muren. Internet ook niet in appartement beschikbaar,slechts in een klein hokje bij het zwembad. Openingstijden zwembad aangepast omdat wij de enige gasten waren,2 uur per dag.De temperatuur in huis was te laag voor onze baby van 3 maanden.De beheerder gaf ons te kennen dat hij hier niets aan kon doen.Na ons protest wilde hij kwaad weglopen.Kortom geen aanrader dit kasteel. Na ons vertrek werd nog 50 euro van de borg afgetrokken wegens een z.g. kras op de slaapkamervloer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 9Peter01-10-2010

Wat een ruimte

Wij hadden appartement "de Toren" geboekt. Wat een ruimte in dit kasteel, mooie kamers met hoge plafonds en een heerlijke open haard.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Lonneke15-08-2010

Heerlijke plek

Wij zijn 2 keer in Chateau Laval geweest, voor het eerst in december 2006 en voor het laatst in december 2009. Met een grote vriendengroep gaan wij elk jaar naar Bastogne voor de herdenkingen van WOII. We hebben dan dus ook geheel chateau Laval afgehuurd. Een fantastische plek, alle huisjes zijn netjes ingericht, bedden zijn oke (niet super modern en zacht, maar ze voegen echt toe aan de charme). Alles is aanwezig in het huis, het is er netjes en schoon.

De grote zaal, waar boven ook nog slaapvertrekken zijn is heerlijk, super grote open haard verwarmt de hele ruimte en is zooo knus. Prettige (grote) keuken en meer dan voldoende zit gelegenheid.

De eigenaren zijn vriendelijk, nemen ruim de tijd om alle vertrekken na te lopen als je weer gaat. Zijn daarin streng maar rechtvaardig. Je moet je schoenen uit doen als je binnenkomt, ivm de mooie, oude houten vloeren. Doe je dat niet zullen ze het je zeggen en wat in rekening brengen. Terecht. Kortom een goede plek!

Gereisd met vrienden in december 2009

Vakantiehuis Château-Ferme de Laval info