Camping Pont de Berguème

Tonen op kaart

39 reviews over Camping Pont de Berguème

• 9Raoul Van Bulck09-08-2019

Fantastisch!

Al jaren doen wij deze camping voor enkele dagen aan wanneer wij uit het zuiden terug huiswaarts keren Waarom? de gemoedelijke familiale sfeer, de Ardense rust, perfect onderhouden terrein en meer... Het sanitair wordt netjes onderhouden, en ja dat er wat damp hangt is normaal wanneer je te warm zeg maar te heet water gebruikt (dat veel te heet water is er dan ook voorradig voor de afwas) En dit alles voor een zeer democratische prijs Ik raad de beoordelaar van de negatieve review aan om voortaan op 5 sterren campings zijn heil te zoeken, dan zal hij merken dat hij al enkel met het verschil (waarschijnlijk niet ver van het dubbele)van prijs er niet veel beter af zal zijn Wie zorgt er voor dat het een varkensstal wordt en sommige dingen vuil en afgebroken worden achter gelaten??? Om deze camping zo in de grond te boren is heel ver van netjes, dat verdienen de eigenaren niet Patrice, Wouter, Luc en Chris goe bezig

Gereisd met partner in juni 2019

• 4Pieter Pontiac05-08-2019

Hygiëne is een smet op een in potentie leuke toko.

Leuke camping, mooi gelegen. Aardige mensen. Direct aan de Ourthe. Het sanitair is ronduit vies, ranzig en verouderd. Er zijn vast varkensstallen die properder zijn dan dit hok vol ranzige urinoirs, overal toiletpapier. Niet bijgehouden tijdens ons verblijf. Bij de dames ietsje netter. Al met al smerig.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Patrick27-11-2018

Fantastische camping! Absolute aanrader

Geweldig fantastische camping. Heerlijk stromend riviertje om af te koelen. Gezellige terras en bar met heerlijke biertjes van het vat en de fles. Geen zin om naar de bakker te gaan, ... geen nood, bestel het gewoon in het winkeltje of in de bar zodat je verder kan concentreren op het hoofdzakelijke: "zorgeloos genieten"!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Simcha04-08-2018

Kan niet wachten op volgende keer

Heerlijke, ruime plekken, met een heel groot veld aan de Ourthe met in het midden met een volleybalnet. Elke ochtend vers brood te halen, dat je de dag ervoor moet bestellen. Geen geluidsoverlast en toestemming om een vuurtje te stoken.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Filip09-06-2018

Super camping voor gezinnen met kinderen!

Kleinschalige camping maar heel gezellig! Zeer vriendelijke uitbaters die steeds paraat staan om te helpen waar ze kunnen :-) Zeer verzorgd sanitair en een leuke chalet waar je iets kan drinken en kleine versnaperingen kan nuttigen. Ligt ook vlak aan de Ourthe waar de kinderen volop hebben kunnen ravotten. Plaatsen zijn ruim genoeg en achteraan de camping is een zeer grote kampeerweide met volleybalnet. Ook hebben de uitbaters enkele kleine chalets die voorzien zijn van 2 slaapkamers met telkens een stapelbed (telkens 140cm breed), tafel met bank en stoelen, ijskast, spoelbak. Ideaal voor enkele dagen te verblijven. Camping ligt dichtbij winkels en dorpjes/steden maar op de camping zelf hoor je enkel de vogeltjes fluiten :-) Camping beschikt ook over een klein winkeltje waar je elke dag verse broodjes kan bestellen voor de dag erna.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2017
    6F23-08-2017

Prima

Simpele camping, veel vaste gasten. Sanitair bij de vrouwen was over het algemeen prima, alleen bij de mannen vaak vies. Douches beetje lauw. Aardige mensen, maar je moet geen wonderen van ze verwachten. Meer een overnachtingscamping (maar dat is mijn mening 😉). Over het algemeen een prima camping, maar niet voor herhaling vatbaar

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Franciska29-07-2017

Rustige camping

Rustig gelegen camping. Wij stonden op het tentenveld, en groot veld met alle ruimte voor je en dicht bij de Ourthe, wat heel leuk is voor de kinderen! Het sanitair is eenvoudig maar voldoet, wat ik miste is een ruimte waar je met je kinderen kan douchen. De prijs - kwaliteit verhouding is heel goed, je betaald niet teveel op deze camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9Franciska22-07-2016

Mooi gelegen camping

Camping Pont de Bergueme is een rustig gelegen camping aan de Ourthe. Je beleefd er rust en ruimte vind ik. Wij stonden op het tentenveld, heerlijk ruim opgezet. Ook leuke speeltuin voor kinderen. We hebben er genoten.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Bart24-07-2015

Mooie camping!

Vorige week hebben wij enkele nachten op deze camping gestaan! We willen deze camping graag aanraden, en we gaan zeker nog eens terug.

Aardig personeel en het sanitair is schoon. Wij stonden op het tenten veld wat een aanrader is. Dit veld is ruim, en ideaal voor kinderen. De rivier is erg mooi en leuk om in te spelen voor kinderen en honden! Erg leuk dat je een kampvuur mag maken in een tonnetje!

Minpunt is de erg luidruchtige kantine in het weekend. Echter hoor je hier op het tentenveld niets van! Caravan plaatsen leken mij een beetje " hutje mutje "

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2015

• 6W vd Kamp21-06-2015

redelijke overnachtingsplek

Pont de Bergueme heeft enkele plekken aan de Ourthe. verder 60 vaste plaatsen caravans en rest is seizoen. Het tentenveld is wel een aanrader. Sanitair is slordig bijgehouden, niet geheel proper. veel honden. Ourthe is nabij camping vervuild, modderige bodem, verderop stromend en ok. Beheer is vriendelijk. Kantine ok.

Gereisd met partner in juni 2015

3 tips over Camping Pont de Berguème

• Diana, 15-08-2013

Rond het hoofdgebouw is wifi, maar dit is , zeker overdag, niet erg sterk. Maar op zich was dit geen probleem want dan ga je de kantine in. En het winkeltje is erg klein, echt voor de hoognodige dingen. Maar wel campinggaz! Verder perfecte camping

• W vd Kamp, 21-06-2015

Voor kort verblijf of als doorgangskamp naar frankrijk geschikt. Ook voor kinderen goed kamp. Met tent zeker aantrekkelijk.

• W vd Kamp, 21-06-2015

Voor paar nachten te doen of als doortrekkamp Het is een vrij grote camping

1 vraag over Camping Pont de Berguème

• johan haitsma, 23-07-2017

internet

is er internet in de blokhut

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig