Hotel Le Relet

Tonen op kaart

10 reviews over Hotel Le Relet

• 9François Taeymans17-06-2019

Super !

Liefhebbers van onvervalste natuur en een goed glas.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Ronald10-01-2019

fantastisch

prachtige locatie super vriendelijke mensen

Alleen gereisd in mei 2018

• 2017
      10Ronald29-10-2017

Mooie rustige plek

Uitstekend ontbijt, zeer vriendelijke mensen, huislijke sfeer, gezelige bar.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 9Thomas19-07-2017

Heel gezellig. We voelden ons zeer welkom

De ligging midden in het bos op een open plek omgeven door hoge bomen geeft dit adres iets beslotens en rustigs, wat ons goed beviel. Direct vanuit het hotel zijn er wandelmogelijkheden en de kans om wild te zien is groot. We stuitten de eerste ochtend al meteen op een roedel herten. Er is gelegenheid om buiten te zitten, maar ook om bij minder goed weer binnen in de gezellige bar of zitkamer een goed heenkomen te zoeken. Wij hadden twee bescheiden maar nette kamers boven een bijgebouw. Ze zijn bedoeld als onderkomen voor families en hebben samen een wc en badkamer. De waard is bijzonder hartelijk en heeft er plezier in zijn gasten het beste van de streek en uit eigen keuken voor te zetten, alles in onbekrompen hoeveelheden. De open ruimte waar je buiten kunt zitten, wordt aan een kant begrensd door het hotel. Aan de andere kant van het hotel heb je een fraai uitzicht over het dal, maar daar hoor je (afhankelijk van de wind) de doorgaande weg. Elders en in onze kamers hadden we daar geen last van. We hebben er heerlijk rustig geslapen. Op het erf lopen twee hondjes van de eigenaar, twee rustige vriendelijke beestjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

10Victor29-11-2015

Het is supergezellig , rustig en gewoon de max!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10smit584710-08-2013

Heerlijk oord!

Regelmatig "vlucht" ik naar Le Relet om te genieten van de rust aldaar èn de hartelijkheid van de eigenaar Yves Vanden Abeelen. Wat een geweldige sfeer heerst er in dit oude jachthuis: de geweien aan de muur, de jagershoedjes op de kapstok en de slagtanden van wilde zwijnen. Een prima, uitgebreid ontbijt en 's avonds genoeglijk nog wat drinken bij de knusse open haard. Ik kom hier heel graag! Jan Smit - Bodegraven

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Martha Meijer06-06-2011

een uniek jachtchalet

Het chalet heeft een heel bijzondere ligging, helaas wat ontsierd doordat de snelweg door het prachtige uitzicht loopt. Veel hertegeweien aan de muur, dus niet voor vegetariërs, een meer dan heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Martha Meijer08-09-2010

heel bijzonder huis

meer een B+B dan een hotel, om nooit te vergeten. Midden in het bos gelegen, Zwitsers jachthuis. Gastvrije ontvangst. Erg mooie kamers met veel eikenhout. Prima ontbijt met veel zorg samengesteld. Jammer dat je de snelweg, enkele kilometers verderop gelegen, ook 's nachts nogal hoort. Voor wie daar niet gevoelig voor is, is het een prachtige plek. Restaurant op enkele kilometers afstand aan de rivier de Lesse.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9hallaert31-10-2009

voor herhaling vatbaar

vrij centraal gelegen,rustig kader,leuke restaurants in de omgeving

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 8Rita10-09-2009

Schitterende natuur

Een kleinschalig, gezellig hotel. Een schitterende natuur, met heel veel wild in de omgeving. De hoteleigenaar is zelf een fervent jager. Een prima ontbijt, weliswaar geen buffet, maar er wordt regelmatig gevraagd of alles nog voldoende is. Het hotel ligt op bijna 5 autominuten van Kasteel de Resteigne en ongeveer 13 km van Han sur Lesse.

Gereisd met partner in september 2009

0 tips over Hotel Le Relet