Hotel Le Relet

8 reviews over Hotel Le Relet in het Nederlands

Mooie rustige plek

Ronald
29-10-2017

Uitstekend ontbijt, zeer vriendelijke mensen, huislijke sfeer, gezelige bar.

Heel gezellig. We voelden ons zeer welkom

Thomas
19-7-2017

De ligging midden in het bos op een open plek omgeven door hoge bomen geeft dit adres iets beslotens en rustigs, wat ons goed beviel. Direct vanuit het hotel zijn er wandelmogelijkheden en de kans om wild te zien is groot. We stuitten de eerste ochtend al meteen op een roedel herten. Er is gelegenheid om buiten te zitten, maar ook om bij minder goed weer binnen in de gezellige bar of zitkamer een goed heenkomen te zoeken. Wij hadden twee bescheiden maar nette kamers boven een bijgebouw. Ze zijn bedoeld als onderkomen voor families en hebben samen een wc en badkamer. De waard is bijzonder hartelijk en heeft er plezier in zijn gasten het beste van de streek en uit eigen keuken voor te zetten, alles in onbekrompen hoeveelheden. De open ruimte waar je buiten kunt zitten, wordt aan een kant begrensd door het hotel. Aan de andere kant van het hotel heb je een fraai uitzicht over het dal, maar daar hoor je (afhankelijk van de wind) de doorgaande weg. Elders en in onze kamers hadden we daar geen last van. We hebben er heerlijk rustig geslapen. Op het erf lopen twee hondjes van de eigenaar, twee rustige vriendelijke beestjes.

Victor
29-11-2015

Het is supergezellig , rustig en gewoon de max!

Heerlijk oord!

smit5847
10-8-2013

Regelmatig "vlucht" ik naar Le Relet om te genieten van de rust aldaar èn de hartelijkheid van de eigenaar Yves Vanden Abeelen. Wat een geweldige sfeer heerst er in dit oude jachthuis: de geweien aan de muur, de jagershoedjes op de kapstok en de slagtanden van wilde zwijnen. Een prima, uitgebreid ontbijt en 's avonds genoeglijk nog wat drinken bij de knusse open haard.

Ik kom hier heel graag!

Jan Smit - Bodegraven

een uniek jachtchalet

Martha Meijer
6-6-2011

Het chalet heeft een heel bijzondere ligging, helaas wat ontsierd doordat de snelweg door het prachtige uitzicht loopt. Veel hertegeweien aan de muur, dus niet voor vegetariërs, een meer dan heerlijk ontbijt.

heel bijzonder huis

Martha Meijer
8-9-2010

meer een B+B dan een hotel, om nooit te vergeten. Midden in het bos gelegen, Zwitsers jachthuis. Gastvrije ontvangst. Erg mooie kamers met veel eikenhout. Prima ontbijt met veel zorg samengesteld. Jammer dat je de snelweg, enkele kilometers verderop gelegen, ook 's nachts nogal hoort. Voor wie daar niet gevoelig voor is, is het een prachtige plek. Restaurant op enkele kilometers afstand aan de rivier de Lesse.

voor herhaling vatbaar

hallaert
31-10-2009

vrij centraal gelegen,rustig kader,leuke restaurants in de omgeving

Schitterende natuur

Rita
10-9-2009

Een kleinschalig, gezellig hotel. Een schitterende natuur, met heel veel wild in de omgeving. De hoteleigenaar is zelf een fervent jager. Een prima ontbijt, weliswaar geen buffet, maar er wordt regelmatig gevraagd of alles nog voldoende is. Het hotel ligt op bijna 5 autominuten van Kasteel de Resteigne en ongeveer 13 km van Han sur Lesse.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Relet in Tellin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Relet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.