Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

7 Reviews over Er Even Tussen Uit

• 9Y Smit11-11-2015

Stukje paradijs!

Een heerlijke plek middenin de natuur. We zijn er nu een paar keer geweest, maar vergelijken sindsdien vaak dit huisje met t huisje waar we op dat moment verblijven. Kortom, een aanrader als t gaat om rust, natuur, vrijheid en gastvrijheid van de eigenaresse. We komen graag terug!

• 8Harry en Petra Slieker26-08-2015

Unieke ligging

Plus: midden in de natuur, goed geoutilleerd, hier vind je nog echte rust, centraal gelegen

Min: waterkwaliteit

Kortom:een aanrader voor natuurliefhebbers en rustzoekers We komen hier al sinds 2006, twee vakanties per jaar, en genieten elk jaar hier volop.

• 9Harry21-05-2014

Paradijs in Walonië

We komen al meer dan 10 jaar, 2x per jaar in dit heerlijke vakantiehuis. Waar vind je nog een huisje midden in de natuur. Hier hoor je nog echt de stilte. We komen hier graag omdat je er echt kan relaxen. De eigenaar staat direct voor je klaar bij eventuele problemen. Je kunt er wandelen, fietsen (ATB, langs rivieren of op de oude spoorlijnen: Ravel) enz.. We hopen nog vaak terug te komen in dit prachtige huis in deze mooie omgeving. Een aanrader voor de rustzoeker.

• 10Thera Mertens20-05-2014

Een Heerlijkheid!

Rust, ruimte, natuur ... Daar waren we naar op zoek en dat hebben we gevonden. Wat n prachtige plek, overal groen om je heen en achter het huis een geweldig uitzicht! Het huisje heeft de sfeer van vroeger; de mooie vloer, de schouw, de glas in lood ramen.dat voelde meteen goed. Een vriendelijk welkom bij aankomst voor ons en de hond en tips voor mooie wandelingen, dorpjes, stadjes... Het weer zat mee en we hebben heerlijk buiten gezeten, gewandeld en mooie dingen gezien! De hond mocht los rond het huis en heeft zich prima vermaakt! En s avonds ging de open haard aan om uiteindelijk rozig en wel in een heerlijk bed te stappen. Wat wil je nou nog meer? ... Terugkomen in het najaar om dit alles in herfstkleuren te zien!

• 10robenlily16-05-2014

We komen terug !

Wat een heerlijk huisje is dit in een prachtige omgeving. Eindeloze wandelingen gemaakt en als het weer tegen zat de fraaie open haard aan gedaan. Hebben ook wild gezien, een paar keer en eenmaal een wildzwijn, verder prima gegeten bij “Le Campagnar” in het dorp. De kinderen bouwden een takken-hut in het bos, ook de hond heeft genoten van het grote terrein om het huisje. Kortom, we hebben een fantastische week gehad en doen dat beslist weer een keer. PS We begrijpen niets van het commentaar van “Waldpiekje”.

• 9Irene02-04-2013

Aanrader

Prachtig sprookjesachtig huisje, heerlijk midden in de bossen. De stilte was overweldigend. Heerlijk weekend gehad. Huisje is met zorg ingericht, leuke details en de open haard was ook erg fijn.

• 3waldpiekje21-08-2012

Dit nooit meer !!

Het huisje zag er in eerste instantie leuk uit, maar al snel kwamen we er achter dat alles zeer smerig was. De thermoskannen, keuken, afzuigkap was zeer smerig. Alle vensterbanken in bijna alle vertrekken was zeer smerig. Ook werd pas bij aankomst gemeld dat het kraanwater eigelijk niet te drinken was (eigen grondwater met een zeer hoog ijzer-gehalte).Hier douche je dus ook onder. Zeer veel ongedierte > muizen ? s'nachts wordt je hierdoor wel wakker gehouden (muizenkeutels op de bedden). Zijn na twee nachten vertrokken, aangezien we het niet meer uithielden.

Vakantiehuis Er Even Tussen Uit info

• CafeNiet beschikbaar