Géén boekingskosten

Vakantiehuis Les Tilleuls

BelgiëLuxemburgSteinbach

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Les Tilleuls voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9.5Inrichting
  • 9.7Ruimte

Vakantiehuis info

4 Reviews over Les Tilleuls

• 10Sandra03-08-2013

Fantastische plek

Mijn schoonzus had dit geboekt , omdat haar moeder en tante uit de VS overkwamen voor een vakantie. Het was een heel geslaagde accomodatie.

• 8Toine20-11-2012

Prima huisje

Goede accommodatie. Ligt wel wat afgelegen, maar ideaal voor wie de rust zoekt.

• 10anne-marie19-07-2009

Echt een topper

We zijn net terug in Nederland, hebben echt genoten prachtig huis,schoon, netjes een geweldige tuin met een evenzo geweldig zwembad, voetbalveld. Zeer kindvriendelijk en een hele vriendelijke eigenaar.We kwamen aan met een baby van vijf maanden en kregen meteen een parasol tot onze beschikking, de eigenaar maakt elke dag het zwembad schoon en de tuin word erg goed onderhouden. Hij is veel aanwezig en je kunt hem alles vragen. Het huis is erg schoon en de bedden zijn heerlijk. Echt een aanrader voor mensen met kleine kinderen en het is er geweldig als je van rust houdt. De ligging is centraal dus er is genoeg te doen in de buurt.Wij waren met zijn achten en een baby en hebben ons prima vermaakt.

• 10Marcar31-03-2009

Perfecte Locatie!

Onlangs zijn wij een lang weekend naar dit huis geweest in de Ardennen/Steinbach. Echt geweldig, het is ontzettend schoon, mooi en luxe ingericht prachtige slaapkamers en idem badkamers. Heerlijke prive sauna, en een grote tuin, met prachtig terras en zwembad. Eigenaar was zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug, en dan voor een langere periode, een weekend was veel te kort!

Vakantiehuis Les Tilleuls info

• Adresgegevens