Vakantiehuis Le Pommier

• Sauna
Meer vakantiehuis info

41 reviews over Vakantiehuis Le Pommier

• 9vd Bogaert14-05-2016

Fijn en compleet huis voldoende ruimte én tuin

Het huis is geschikt voor 8 personen, echter de slaapzolder is zo ruim dat daar gerust nog 1 a 2 personen bij zouden kunnen. Er is ook al 1 logeerbed extra aanwezig die daar gerust kan staan. Keuken is compleet, er zijn genoeg koelkasten in huis. de tuin is groot met een mooi buitenverblijf om te barbequeen e.d.. De bedden zijn goed en stevig.Matrassen zijn ook goed.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 8Lecarme04-01-2016

Heel aangename Kerstmis verblijf

Een mooie versierd en uitgerust huis met veel activiteiten voor kinderen (darts, gezelschapspellen, Wii spelconsole). Heel kalm omgeving.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 9wat een heerlijke vakantiewoning14-08-2015

Een hele fijne karakteristieke vakantiewoning.

een hele fijne woning, prachtige tuin, waar je heerlijk kunt zitten en waar de kinderen kunnen spelen en de hondjes kunnen rennen, zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze weg kunnen. Jammer is dat het plaatselijke supermarktje en bakker er niet meer zijn, en dat je het kasteel niet in mocht. wat betreft het huis, jammer dat er weinig ruimte was in de kasten om dingen die je meeneemt , zoals koffie thee suiker en zoals wij omdat we 14 dagen bleven brood en boterhamspullen op te bergen. Verder was de uitrusting voortreffelijk, alles was er tot een eierprikker of kookwekker toe. kortom een heerlijk huis.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Karin21-01-2015

Geweldige familie vakantiewoning

Zeer ruim opgezette vakantiewoning in nette staat. Alles aanwezig voor goed vermaak. Vooral de schuur, waarin ge-bbqt kan worden, met gezellige zit en het dartbord is top. Wij waren hier met 2 gezinnen tijdens kerst en oud & nieuw. De eigenaren hebben ons voorzien van heerlijke oliebollen op oudjaarsdag, zo leuk! Bij ontvangst kregen we ook nog een 2 flessen rode wijn. Het enige minpuntje is, het tikkende geluid van de verwarmingsbuizen en het aanslaan van de verwarming zelf. Maar al met al een top vakantiehuis!

Gereisd met vrienden in december 2014

• 9Chantal Bekkers16-11-2014

Mooi ruim huis, rustige ligging.

Le Pommier is een mooi ruim huis dat van alle gemakken is voorzien. Het contact met Rezy & Kees verloopt zeer goed. Ze reageren snel op mails en kunnen alle vragen beantwoorden. Bij aankomst stonden er zelfs 2 flessen wijn voor ons klaar! Wij hebben een zeer fijne familie-vakantie gehad en kunnen deze woning van harte aanbevelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 9Leo van Deventer24-05-2014

Geweldige locatie !!!!

Prima accommodatie, prachtig uitzicht in een heuvelachtig landschap. Inrichting was perfect, goede bedden, prima badkamers en toiletten. De (kleine) keuken was van alle gemakken voorzien. Mooie tuin met een grote schuur en een forse BBQ.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Laurent23-04-2014

Fijn vakantiehuis!

Ruim vakantiehuis in het rustig dorpje Steinbach. Leuk voor de kinderen omwille van schommel en grote schuur in de tuin. Leuk voor de ouders omwille van de sauna en de de blauwe mountainbike route die net naast het huis loopt!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Jan Wijn15-03-2014

Heel goed

Het vakantiehuis is 100% meegevallen nadat de eerste indruk buitenaf wat tegen viel mbt de insecten achter het raam. Dit bleek het raam te zijn van de garage, en had derhalve niets met het huis te maken. Iedereen was vol lof over de inrichting. We hebben voor en na onze wandelingen genoten van het huis wat van alle gemakken is voorzien. De omgeving is prachtig en het huis is rustig gelegen in het klein Ardens dorpje Steinbach. Vooral de wandeling vanuit Buret over een heuvelrug gaf ons veel mooie vergezichten. De afstemming met de eigenaren van het huis is voortreffelijk verlopen.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Leen Grevendonck06-03-2014

Gezellig, ruim vakantiehuis

Met mijn vrienden (in totaal 8) heb ik een weekend in Le Pommier doorgebracht. De ontvangst was hartelijk, met twee flesjes wijn. Het is een erg ruim vakantiehuis en het is smaakvol ingericht. De keuken is niet erg groot, maar er is wel een tweede koelkast voorzien in de berging. Een dikke plus voor mij is dat er genoeg zetels zijn in het salon, zodat je er met 8 kunt zitten. In andere vakantiehuisjes vind je vaak niet zoveel zetels en dan moeten er sommigen op een stoel zitten. Het huis is ook ideaal voor gezinnen, omdat er een apart hoekje (bibliotheek) is en de tuin omheind is. Een minder puntje is dat de verwarmingsketel 's ochtends vroeg aanslaat en dat er veel getik was in de buizen in de slaapkamers op het eerste verdiep. Ik zou Le Pommier zeker opnieuw boeken, het is een tof vakantiehuis!

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 9hansseeuws13-01-2014

Prima uitvalsbasis met alle comfort

We boekten Le Pommier tijdens de kerstvakantie, voor 6 volwassenen en 2 kinderen (-3j). Bij de vriendelijke ontvangst werd alle tot in de puntjes uitgelegd. Wat bij de reservatie beloofd was, klopt ook allemaal. Enkel de foto van de bibliotheek oogt ruimer dan in werkelijkheid. De kamers zijn ruim, de bedden comfortabel. De keuken beschikt over een oven, elektrisch vuur en microwave. We hadden een perfect verblijf. Ik scoor prijs/kwaliteit op 7 omdat de prijs per volwassene per nacht (all-in wel te verstaan) op 35€ komt tijdens de kerst. Ik heb echter geen vergelijkingspunt met andere huisjes, dus het zou kunnen dat dit toch goed meevalt. In vergelijking met andere huisjes in de regio, is het comfort, de ruimte en de afwerking superieur.

Gereisd met vrienden in december 2013

Vakantiehuis Le Pommier info