Camping La Semois

129 reviews over Camping La Semois in het Nederlands

Genoten!

Boesjes
9-5-2018

We hebben meer dan een week aan de rivier gestaan met de caravan. Deze werd netjes door de eigenaar op zijn plaats gezet. Wat moet ik zeggen? Een hele mooie camping. Mooie omgeving. Aardige behulpzame eigenaren en personeel. Pech met auto/caravan: Geweldig geholpen door eigenaar. In oude reviews staat commentaar op eigenaar. Ligt waarschijnlijk aan de mensen zelf. Totaal geen last van. Yvonne is voor de sociale contacten en Klaas voor de camping. Heb je een probleem hij probeert het op te lossen. En ja er werd wat gezegd als er met zand/steentjes gegooid werd. Is toch normaal! En wanneer er met wc papier wordt gespeeld, mag er ook wat van gezegd worden. Ligt denk ik toch aan de opvoeding. Toiletgebouwen niet super modern (verwarmd), maar verwacht je dat op een camping? Dan kan je beter naar een hotel gaan. Ze waren altijd schoon en warm water. Dus met andere woorden wij hebben genoten en komen terug. Nemen we drop mee, dat missen ze!!!!

fantasties geweld perfect super mooi echt pragtig

pien vogels
8-5-2018

ik vond het echt te gek ik heb heel veel leuke dingen gedaan. ik heb gekanoot dat was echt heel erg leuk want je zit of aleen of met zen 2 of met zen 3 in een boor dat was echt gewelding want ik ging samen met papa en dei kan niet zo goed sturen dus toen vielen we bijna om. ook heb ik paardgereden dat was echt heel leuk want je kon met de beginers mee en dan wordt je paard vastgehouden als je dat wilt of met de half gevordeden en dan mag je los en dan ga je in het bos. of met de gevorderden en dan ga je in galop en in draf door het bos dat is echt heel erg leuk. ik ben echt heel blij dat we naar deze camping zijn gegaan. wij moeten 4 uur rijden om bij de camping te komen maar dat is niet erg want je heb overal prachtig uit zicht over de bergen en als je er dan emaal bent dan wil je ook niet meer weg. ook is er een restorant en daar kan je echt heel lekker eten halen.

Fantastisch nog 3maanden dan gaan we weer

John r
30-4-2018

Super gezellige familie camping in de natuur alles mag en niets moet je kan vissen zwemmen fietsen varen wandelen paardrijden en vuur maken voor je tent in een daar voor bestemde vuur ton. En aardige behulpzame eigenaren staan altijd voor je klaar. Er worden leuke dingen georganiseerd voor kinderen van alle leeftijden. Het is een mooie rustige camping voor iemand die van kamperen houd gr John r

Niet voor herhaling vatbaar

Jan Galle
10-4-2018

De camping is goed gelegen. Tot daar het positieve. We hebben de hele nacht geen oog dicht gedaan omdat de deur van de sanitaire blok de hele nacht stond te kloppen. En zoals velen hier ook ervaren hebben: de mannelijke eigenaar kan nog wat leren op vlak van klantvriendelijkheid. Wat een norse persoon is dat!

Super locatie, enkele minpunten

Karel Laasje
13-1-2018

Laatste zomer waren we te gast op deze camping die heel mooi is gelegen. De rivier is een toppertje en een meerwaarde voor deze camping. We misten wel de uitstraling van fiere campingeigenaars die trots zouden moeten zijn op hun project. Dit was een groot contrast vlwaar we net van kwamen. Onthaal was ok, locatie ook maar de communicatiestijl van de eigenaar en de jobstudenten die meehelpen liet de wensen over. Het sanitair kan een opknapbeurt krijgen. Een camping met veel potentieel maar we misten de echte campingsfeer. Pluspuntje. Er blijkt in augustus een leuk festival te zijn in het dorpje.

zalig gelegen camping, helaas nukkige beheerders

Jules Patat
9-9-2017

Camping is zalig gelegen, prachtige plaatsen aan het water, leuke speeltuin!

Alles ingrediënten voor een leuke geslaagde vakantie zijn aanwezig...

Jammer genoeg maken de eigenaars er een verziekte boel van. Vooral de norse eigenaar is een afknapper! Hij is heel de dag bezig met zijn speelgoed ( brandweerwagen, jeep,..), of geeft op een boertige manier commentaar op de aanwezige kampeerders.

Tip; sta vroeg op of er is geen brood meer...

Leuke camping

ED
11-8-2017

Mooie tenten te zien op camping

Voor wandelen redelijk geschikt

Voldoende activiteiten voor jeugd

Summiere informatie over activiteiten

Nog een keer terug !

familie van der Meer
10-8-2017

Camping de la Semois is een gezellige familiecamping.

Het is er autoluw, wat bij sommige plekken betekent dat je er ook niet met de auto kan komen. Bij de receptie staan karren om je bagage in te vervoeren. Pluspunt is de rust op de camping. Ruime plaatsen. Fijn riviertje om in te spelen of vissen. Er is geen animatie maar er worden wel dingen georganiseerd zoals boogschieten , voetballen, klimmen, dropping. Yvonne is behulpzaam bij het uitvinden van dingen in de buurt. Naast kamperen is er de mogelijkheid om in van alles te slapen: yurt, tipi, woonwagen, dubbeldekker, wijnvat en nog veel meer. In het hoogseizoen kan het wat druk zijn bij de douches. Minpuntje is dat er geen broodlijst is maar dat je vroeg uit de veren moet om te kunnen kopen wat je wil en niet wat er nog over is.

In de kantine kan je spelletjes en boeken lenen. Wij komen nog wel een keertje terug.

Prachtige plek, botte mannelijke eigenaar

Jurre Postma
9-8-2017

De locatie was mooi, we hebben het als groep erg naar onze zin gehad. De kinderenen konden er lekker spelen, en savonds een vuurtje stoken. Sanitair was niet schoon maar daar valt mee te leven. De eigenaar was minder, we kwamen 15min te vroeg en omdat er nog niemand bij de receptie was zijn we alvast gaan kijken bij onze plek. De eigenaar kwam achter ons aan en verwees ons op een zeer onprettige manier op dat we daar nog niet naar toe mochten. De sfeer is gelijk gezet. Een andere camping gast heeft zijn 2 jarige kindje verschoont in een grote (circus) tent die naast het terras leeg (en open) stond, zonder te weten dat er met een groep gegeten zou worden, meneer kwam er misschien nog wel terrecht wat van zeggen maar op zn botte agressieve manier dat onze kleine kinderen er bang van werden.Bij de kantine liepen er verder vriendelijke jonge mensen rond die hun best doen,eten was redelijk. Vanwege de eigenaar komen wij niet meer terug, jammer want de camping is mooi.

Wederom geweldig!!!

Judith
31-7-2017

Voor de tweede keer, 3 weken gekampeerd op deze fijne camping. Ruime plaats om onze grote tent op te kunnen zetten. Sanitair voldoet prima (warm water in douche met een heerlijke harde straal!).

Onze kinderen van 15, 14 en tweeling van 12 jaar oud hebben zich prima vermaakt. Zeker de laatste 2 weken, toen er meer leeftijdsgenoten kwamen, was het elke dag feest! Doorsteektocht, dropping, levend stratego, kruisboog- en luchtbuksschieten, bootjesrace....er wordt goed rekening gehouden met leeftijden. Voor iedere leeftijdscategorie wordt voldoende georganiseerd.

Oudere kinderen worden betrokken bij de activiteiten voor de jongere kinderen (bijv. het dieren-geluiden-spel, vossenjacht). Dat vinden mijn kinderen leuk!!!

Er hangt een goede sfeer in de kantine, tussen medewerkers onderling, maar ook tussen medewerkers en gasten en dit werkt aanstekelijk.

In de omgeving van de camping zijn prachtige wandelingen te maken - prima bewegwijzerd!

Een aanrader voor gezinnen met kinderen die graag ontdekken en grenzen willen verleggen, tegen een stootje kunnen en niet bang zijn voor vieze kleren en natte schoenen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Semois in Ste. Cécile, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Semois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Semois scoort een 7.73 uit 10 op basis van 130 reviews.