Camping La Semois

134 reviews over Camping La Semois in het Nederlands

Leuke camping!

Fam.Vos,
4-9-2018

Wij hebben 2,5 week op deze camping gestaan. Ruime plekken met veelal schaduw en ook wel zon. Wij hadden plek 89(autoluw), een prima plek waar een heerlijk boompje stond wat als parasol fungeerde. Wel veel hars op de tent van de dennenbomen. Het toiletgebouw bij ons was verouderd, maar wel schoon. Speeltoestellen voor wat oudere kinderen, veel klimmen en klauteren. Prima eigenaren, veel aan het werk! Leuke pilates lessen werden er gegeven.

De plekken autovrij dichter bij het water zitten wat meer op elkaar, maar ook nog oke hoor! Broodjes op de camping vanaf 8.00u en een klein winkel assortiment.

Leuke omgeving, wandelen, mountainbiken, Abdij van Orval, Boullion(kasteel en dierentuin), Sedan(vonden wij wat minder), zwemmen in de rivier, straattheater in Chassepiere, Brocante markt enz. Winkels (Lidl, Intermarche en Carrefour) in Florenville.

Een echte gezellige tenten camping :)(minimaal caravans gezien, toch opvallend!)

Heerlijke vakantie

Jh,
19-8-2018

Mooie grote plekken. Goede relaxe sfeer. Fijne mensen. Superactiviteiten voor pubers! Niet teveel, maar wat er georganiseerd werd was goed en spannend zoals een dropping. Geen muntjes nodig bij douchen.

Enige minpunt vonden wij de (verouderde) staat van toiletgebouw.

Fantastisch om regelmatig voor terug te komen

Henri & Renee,
7-8-2018

Camping de La Semois, Een geweldige camping aan de Semois, gerund door een geweldig & enthousiast vast Semois team van en de bezielende leiding van de eigenaren Klaas en Yvonne.

Wij komen al enige jaren, om de zoveel tijd terug naar deze heerlijke camping op een super mooie locatie & ambiance in de Ardennen. Een camping als deze tref je maar weinig in de Ardennen.

Er word altijd iets georganiseerd voor en door en samen met de kleintjes en de groteren, van sportieve activiteiten tot zeer spannende uitdagingen / spellen. voor ieder wat wils , jong en oud.

Je kan er ook nog een goed heel hapje eten van de kaart of lekker iets nuttigen in

de kantine of het terras.

Chapeau voor de energie om altijd te blijven streven naar vooruitgang en vernieuwingen. Wat trouwens ook leuk is om te zien als je terugkomt als er

weer en ander verbouwd, gebouwd of extra bijgekomen is aan faciliterende voorzieningen.

Groet, Uden.

Super!

claudia,
31-7-2018

Wat een geweldige camping! Ligt prachtig aan de rivier, mooie grote plekken, zon en schaduw. Schoon sanitair, warme gratis douches. Een gezellige ruimte met een terras, spelletjes en boeken. Hier kan je lekker eten voor weinig geld, of je drinkt er een Belgisch biertje. Verder een groot houten klimrek, een klimbos ( niet groot, maar leuk), pingpongtafel, klimmuur en natuurlijk de rivier waar je kan zwemmen, zonnen en dammen bouwen. Er worden leuke activiteiten georganiseerd door een leuk gezellig team voor alle leeftijden. Dan het vuurtje wat je mag stoken bij je tent, dat maakt het extra speciaal en sfeervol; De eigenaren zijn vriendelijke, gezellige mensen die heel hard werken. De eigenaar is niet nukkig of onbeschoft zoals velen hier beweren. Hij is duidelijk , maar nooit onaardig. De loslopende hond is een schat, die heeft geleerd de campinggasten met rust te laten. Kortom een echte tentencamping waar je nooit meer weg wil!

Mooi camping, maar onvriendelijke mensen

Annelotte,
11-7-2018

Camping in mooie omgeving, prachtig aan de rivier. Wij zijn niet gaan kanoën maar je kunt aangeven om te worden afgezet of opgehaald. Prima sanitair, gratis douches en vrij centraal. Er staan bolderkarren klaar om je spullen naar het autovrije gedeelte te brengen, handig. ‘S ochtends is het brood snel op, toen wij er waren was de camping lang niet vol (rustig zelfs) en om 08:30 uur slechts 1 baguette over. Bij ontvangst geen warm welkom, een goedendag kan er niet vanaf. Erg onvriendelijke meneer en acteert als de koning van het stukje land. Eigenaren hebben overigens een grote hond die losloopt zonder toezicht over de hele camping. Overige communicatie door eigenaren hebben wij als erg slecht ervaren en zullen helaas daarom niet meer terugkeren naar deze mooie plek.

Genoten!

Boesjes,
9-5-2018

We hebben meer dan een week aan de rivier gestaan met de caravan. Deze werd netjes door de eigenaar op zijn plaats gezet. Wat moet ik zeggen? Een hele mooie camping. Mooie omgeving. Aardige behulpzame eigenaren en personeel. Pech met auto/caravan: Geweldig geholpen door eigenaar. In oude reviews staat commentaar op eigenaar. Ligt waarschijnlijk aan de mensen zelf. Totaal geen last van. Yvonne is voor de sociale contacten en Klaas voor de camping. Heb je een probleem hij probeert het op te lossen. En ja er werd wat gezegd als er met zand/steentjes gegooid werd. Is toch normaal! En wanneer er met wc papier wordt gespeeld, mag er ook wat van gezegd worden. Ligt denk ik toch aan de opvoeding. Toiletgebouwen niet super modern (verwarmd), maar verwacht je dat op een camping? Dan kan je beter naar een hotel gaan. Ze waren altijd schoon en warm water. Dus met andere woorden wij hebben genoten en komen terug. Nemen we drop mee, dat missen ze!!!!

fantasties geweld perfect super mooi echt pragtig

pien vogels,
8-5-2018

ik vond het echt te gek ik heb heel veel leuke dingen gedaan. ik heb gekanoot dat was echt heel erg leuk want je zit of aleen of met zen 2 of met zen 3 in een boor dat was echt gewelding want ik ging samen met papa en dei kan niet zo goed sturen dus toen vielen we bijna om. ook heb ik paardgereden dat was echt heel leuk want je kon met de beginers mee en dan wordt je paard vastgehouden als je dat wilt of met de half gevordeden en dan mag je los en dan ga je in het bos. of met de gevorderden en dan ga je in galop en in draf door het bos dat is echt heel erg leuk. ik ben echt heel blij dat we naar deze camping zijn gegaan. wij moeten 4 uur rijden om bij de camping te komen maar dat is niet erg want je heb overal prachtig uit zicht over de bergen en als je er dan emaal bent dan wil je ook niet meer weg. ook is er een restorant en daar kan je echt heel lekker eten halen.

Fantastisch nog 3maanden dan gaan we weer

John r,
30-4-2018

Super gezellige familie camping in de natuur alles mag en niets moet je kan vissen zwemmen fietsen varen wandelen paardrijden en vuur maken voor je tent in een daar voor bestemde vuur ton. En aardige behulpzame eigenaren staan altijd voor je klaar. Er worden leuke dingen georganiseerd voor kinderen van alle leeftijden. Het is een mooie rustige camping voor iemand die van kamperen houd gr John r

Niet voor herhaling vatbaar

Jan Galle,
10-4-2018

De camping is goed gelegen. Tot daar het positieve. We hebben de hele nacht geen oog dicht gedaan omdat de deur van de sanitaire blok de hele nacht stond te kloppen. En zoals velen hier ook ervaren hebben: de mannelijke eigenaar kan nog wat leren op vlak van klantvriendelijkheid. Wat een norse persoon is dat!

Super locatie, enkele minpunten

Karel Laasje,
13-1-2018

Laatste zomer waren we te gast op deze camping die heel mooi is gelegen. De rivier is een toppertje en een meerwaarde voor deze camping. We misten wel de uitstraling van fiere campingeigenaars die trots zouden moeten zijn op hun project. Dit was een groot contrast vlwaar we net van kwamen. Onthaal was ok, locatie ook maar de communicatiestijl van de eigenaar en de jobstudenten die meehelpen liet de wensen over. Het sanitair kan een opknapbeurt krijgen. Een camping met veel potentieel maar we misten de echte campingsfeer. Pluspuntje. Er blijkt in augustus een leuk festival te zijn in het dorpje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Semois in Ste. Cécile, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Semois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.