Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

150 Reviews over La Semois

• 4Raymond12-08-2022

Erg achteruit gegaan in 15 jaar!

We hebben een hele goede en mooie camping plek gehad, helaas waren de douches de eerste week dat wij er waren defect (lees heel soms warm water maar meestal koud). Hierbij 3 verschillende personen verhaal gehaald en alle 3 komen met een ander verhaal. Na een week is het probleem opgelost maar door andere camping gasten werd ons verteld dat het al meer dan 2 weken zo was. Verder gebruiken ze een paar privesanitair huisjes voor volwaardig sanitair gebouw. Of te wel een wc op de douche waar de buurman zijn behoefte heeft gedaan mag jij direct naast douche. Als deze tenminste niet bezet waren. Het enige grote sanitair gebouw was oud en smerig, geregeld geen toiletpapier aanwezig of de automaat zat vast. Voor zo'n camping word er gewoon te weinig schoongemaakt. Alles is net niet, een klimtoestel met defecten, de chemisch toilet spoelbak loopt over , afvoeren die losspringen. Afwas kranen die soms wel dan weer niet warm worden.

• 1Staat v/h sanitair
  • 8Gerdie10-05-2022

Mooie natuurcamping met vriendelijk personeel

We hebben in de mei vakantie 2 nachten op deze camping gestaan met onze camper. De camperplaatsen zijn op een apart veld. De tenten en overige verhuuraccomodaties staan verspreid over de rest van de camping en aan het water. Hele serene sfeer. Je mag zelf een kampvuur maken bij je tent of caravan/camper. Dat geeft een betoverend plaatje in het donker. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Je kan voor het avond eten terecht in de bar voor een patatje of een ijsje. Mooie omgeving. Kano varen, fietsen en wandelen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Jan09-12-2021

Geweldige vakantie aan de Semois

Ontzettend genoten van de Zuid-Belgische natuur op deze camping waar we ter plaatste konden kanoën en wandelen! 's Ochtends bieden ze in de kantine verse broodjes aan waar je in de avond voor drinken en een verse pizza terecht kon. Genoeg sanitair en gratis douche. Voor jongeren werden leuke activiteiten georganiseerd.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 2Lotte19-08-2021

Nieuwe plek toegewezen die onder water liep

Bekijk de website en plaats goed, informeer je op voorhand bij de eigenaars en bekijk het weer. We kregen een plek die nieuw bleek te zijn en aan het bos lag. Het bos bleek helemaal afgehakt en de plek was al enorm modderig. De buren kwamen ons hierover al inlichten. De plek lag naast het sanitair maar dat wisten we al en daarop hadden we ons al ingesteld wat lawaaierigheid betreft. We zijn een gezin van 5 en hadden hard gewerkt voor een leuke vakantie. De plek liep onder water door de regen. Je moest door diepe plassen voor je de tent in kwam. We zijn vertrokken , de eigenares zei dat ze de plek gaat afsluiten, want dit was te erg, maar een refund krijgen we niet , het is geen hoge nood zei ze en daarmee was het gesprek gedaan. We kregen dus een nieuwe plaats die nu niet meer bestaat maar geld of een deel krijgen we niet terug. We zijn intriest vertrokken. Hebben er nog een gezellige rit van gemaakt maar met een berg modder thuis

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 4Kries10-08-2021

Een beest van een eigenaar. Onbeschoft - onbeleefd

We zijn er zeker vier keer geweest tijdens het festival Chassepierre. Het ligt bij en de ligplaatsen zijn OK.Het werd echter elk jaar erger en erger. Vooral met de bitse, onbeleefde, arrogante houding van de eigenaar. Hij is onredelijk, snauwt je toe op lompe en onbeleefde wijze. Indien hulp moet aangeboden worden laat hij jou gewoon in de kou staan. In het begin laat je het gebeuren, maar op de duur stapelt het zich op.Als voorbeeld? Platte band met je caravan, trek je plan, zelfs als je vrouw hoogzwanger is. Eerste verwelkoming voor mijn zoon bij melding van een probleem 'Ik trek er mij geen reet van aan' (in bijzijn van kleine kinderen). Bij terugkomst van het festival goot het water, maar meneer sluit met binnenpretjes de bareel. In de wagen zitten ook 3 kinderen tussen 3 en 7 jaar. De "wetten" van de camping gaan voor alles.Wie het waagt hem hierover aan te spreken, wordt verwijderd van de camping. Een onmogelijke eigenaar.

• 4Staat v/h sanitair
  • 4Ilse Verheyen14-05-2021

Mooie camping maar geen welkom gevoel

De camping is mooi, langs de oevers can de Semois. Verzorgd sanitair.Sfeer is minder. Bij aankomst wordt je plaats getoond op een plannetje dat je niet mee krijgt. En verder mag je je plan trekken. Gedurende het verblijf passeert de eigenaar regelmatig, maar hij zorgt er zorgvuldig voor niet je richting uit te kijken. Een hoofdknikje of een begroeting zit er al helemaal niet in. Dit maakt dat je het gevoel krijgt enkel geduld te worden op de camping.Mevrouw zwaait wel vriendelijk.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9David08-08-2020

Wegdromen bij het heerlijke geluid van de rivier

Ik wil deze camping omwille van diverse redenen aanprijzen;

Eerst en vooral is er de geniale ligging aan de Semois. Niet alleen de kinderen maar ook volwassenen kunnen zich amuseren met het maken van dammen en stroomversnellingen.

Wie geen zin heeft om elke avond te koken of uit eten te gaan, kan op de camping eten. Het aanbod is beperkt maar zeer eerlijk, wat er aangeboden wordt is lekker en de prijs is democratisch. 's Morgens kan je om koffiekoeken of brood in het winkeltje, er is ook steeds meer dan genoeg zodat je niet een half uur voor openingstijd moet staan aan te schuiven.

Een derde reden is de mogelijkheid tot het maken van een vuurtje. Vele campings verbieden dit terwijl dit hier, mits enkele regels, wordt toegelaten. Een enorme meerwaarde!

De beheerders van de camping en het personeel is vriendelijk en behulpzaam, je krijgt het gevoel dat je er echt welkom bent!

• 9Eetgelegenheden
  • 5Rob L02-08-2020

Goed voor een paar dagen

Plus: grote plaatsen, veel schaduw en fijne bar. Ligging is prima. Sanitair is wat bizar maar wel proper.

Minder: rommelige camping, s nachts slaap je in de rook van de vele stooktonnetjes. Zeer duur voor wat het is.

We hadden geen slecht verblijf, maar ik zou er niet voor meer dan een paar dagen verblijven

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Fam Thoms31-07-2020

Geweldig leuke camping!

Prachtig gelegen camping deels aan rivier waar kinderen jong en oud zich prima kunnen vermaken. Leuke speeltoestellen voor kleinere kids, tafeltennis, skelters. Echt een camping waar rust en activiteit prima samen komt. Veel georganiseerd voor ook de oudere jeugd. Kamp-achtige activiteiten, erg leuk! Wij vonden de eigenaren erg aardig met hart voor hun camping, geen enkele negatieve ervaring mee gehad. Camping is prima qua sanitair, fijne douches en schoon. Overal desinfectie ivm Corona. Niet hypermodern maar dat heeft, vinden wij, juist zijn charme. Leuke originele overnachtingsmogelijkheden. 23 uur is het stil en de wat oudere jeugd kan zich nog gezellig uitleven op een lokatie in de buurt. Heeft niemand last van en zij hebben t naar hun zin. Wij stonden er 4 nachten met onze camper, hond en kids van 11 en 14 en komen zeker een keer terug! Prachtige plek!

• 9Familie oostveen/perdok26-07-2020

Topcamping met leuk outdoorprogramma voor tieners

mooi groene camping met grote bomen - veel zon en veel schaduw - direct aan de rivier de semois. De campins is deels autovrij en deels autoluw en daardoor heel rustig. De plekken zijn ruim en als sanitair staan er allemaal kleine units met douche, wc en wastafel. Die zien er goed uit en werden zeer goed schoongehouden, zeker ook met het oog op de corona-situatie zeer geruststellend. De camping heeft een gezellige ruimte met bar waar drankjes, hapjes te krijgen zijn. 's Avonds ook prima pizza en frites.

Er worden door de camping allerlei activiteiten georganiseerd. Het meest voor de jeugd. Onze tieners vonden het super: paintball, trekking, groepsspelletjes, levend strategy ... een beetje een kampgevoel op vakantie. Zeer leuk begeleid door het enthousiaste team van de camping. En met als bijzondere bonus het vervoer in een oude brandweertruck.

Camping La Semois info

Camping-informatie