Hotel Hostellerie Sainte Cecile

Hotel Hostellerie Sainte Cecile

7.9Goed

België, Luxemburg, Ste. Cécile

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie Sainte Cecile voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Hostellerie Sainte Cecile

• 2018
    7jos09-06-2018

voor ons niet meer

zeer vriendelijke huisbazin mooie tuin proper kamer bed had doorgelegen matras.goed eten maar veel te laat s avonds

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Rimco20-09-2016

Heerlijk!

We hebben hier 's avond heerlijk gedineerd in het restaurant en daarna heerlijk geslapen in de themakamer met de koeien.

Het diner was heerlijk, we kozen voor het menu arrangement met de aangepaste wijnen. Mijn partner drinkt geen rode wijn, maar daar werd prima mee omgegaan. We ontvingen ook per gang 2 glazen, werden iedere keer netjes bijgevuld.

Daarna heerlijk geslapen in een heerlijk bed. Het ontbijt is prima, heel veel keuze en producten uit de streek.

We komen hier zeker nog een keer terug.

PS De kunst in het hotel is gemaakt door de eigenaresse.

Gereisd met partner in september 2016

• 8lenavanboven17-07-2012

mooi en rustig hotel

Een beetje gereserveerde ontvangst doch correct en vriendelijk. Rustige ligging. Mooie ruime kamer en badkamer met ligbad. Alles heel net. Groot bed maar steenhard. Hotel is mooi gedecoreerd met veel kunst. Mooie grote tuin en terras. Eetruimte heel gezellig maar bediening wat stijfjes. Diner was heel lekker maar voor de grote eter misschien wat weinig, eerder voor de fijnproever. Ontbijt was goed en voldoende.Voor wandelroutes kan je best naar Herbeumont of Chiny.Restaurant La Vieille Ferme in Chassepierre is een aanrader en heeft een gezellig terras.

• 9lenavanboven26-06-2012

sfeervol en rustig

Eerder gereserveerde ontvangst doch correct en vriendelijk. Rustige ligging.Zeer sfeervol ingericht met veel kunstwerken. Ruime kamer met groot bed en zithoek. Nette ruime badkamer. Bij mooi weer kan je genieten van de gezellige tuin. Het diner was heel lekker. Voor de grotere eter echter misschien niet voldoende.De bediening een beetje stijfjes maar wel vriendelijk.Ontbijt lekker en voldoende. Weinig info over de omgeving en wandelroutes. Minpuntje: de steenharde matras.

• 6Van Cutsem Roger02-06-2012

Niet meer

Onvriendelijke ontvangst te vroeg hotel gaat pas open om 15u daar waar touroperator check in geeft om 13.30u. Ontbijt vanaf 8.30 en niet vroeger, gasten stonden te wachten in de gang. Ontbijt was wel oké maar kiwi's smaakten naar vis (in koelkast gelegen). Geen gastronomie. Douche in bad zeer glad : gevaarlijk. Heel donkere kamer plafond zwart geschilderd. Ligging rustig zonder enig café, winkeltje kortom in een verlaten dorp. Vriendelijkheid kon beter.

• 8Luc Dhont01-11-2011

Een plek om tot rust te komen

In een inpulsieve bui om ons hoofd leeg te maken zochten we een mooie uitvalsplek om in de bossen enkele wandelingen te maken. Geboekt, vertrokken en wat een verrassing. Sainte-Cécile is heel rustig, de omgeving prachtig, de locatie perfect. Niet te duur, aangename vlotte ontvangst, mooie verzorgde kamers in een kunstzinnig ingericht pand die misschien even wat gewenning vraagt, maar er heerst een rustgevende harmonie. De keuken is gewoonweg goed. Gebaseerd op lokale producten en telkens mooi en attent geserveerd. De wijnkaart is uitgebreid en opgesteld naar ieders smaak en beurs. Het ontbijt was ruim; lekker brood, lichte zoete broodjes, kaas, plaatselijke charcuterie, een eitje, taart, etc..

Kortom, wij hebben twee dagen genoten, raden het iedereen aan en komen zelf nog terug.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Renée10-06-2011

Al 5 xgeweest. Leuk voor een rustig weekendje

Wij hebben hier al 5 keer gelogeerd, telkens voor 1 of 2 nachten. Zeer vriendelijke uitbaters en een lekkere keukens. De kamers zijn zeer verzorgd. Verleden weekend waren wij in de buurt en zijn we er 's middags gaan eten. We zaten in de tuin, die doorkruist wordt door een riviertje en overal zijn er aparte prieeltjes. Het weer was stralend en we hebben er een hele aangename tijd gehad. Lekker eten in een aangenaam rustig kader. Een aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 9saelens roland15-11-2010

aanrader

het hotel is aan te raden voor zijn goede kwaliteit van het eten. de kamers zijn zeer verzorgd de gastvrouw is charmant en niet opdringerig bij het ontbijt dat uitgebreid is is het misschien beter eieren met of spek te voorzien in plaats van taart

Gereisd met vrienden in november 2010

• 7C & V28-07-2010

3 dagen 2 nachten juli 2010 - verkenning Gaume

Mooi charme hotelletje met mooie tuin. Het diner - waar ik me veel van voorstelde gezien de klinkende omschrijvingen op de kaart - is veel te duur voor wat op je bord komt. De wijnen variëren van 18 eur tot meer dan 400 eur. Het apart te betalen ontbijt voor 11 eur pp is ook te duur. De 2e avond zijn we gaan eten in het centrum van Florenville voor een meer norrmale prijs voor een eerlijk gerecht. Er zijn betaalbaardere hotelletjes in de omgeving, that's for sure. De Gaume streek is helemaal anders dan de Ardennen, veel vlakker en minder bebost. Verdere omgeving tot Virton weinig bezienswaardig.

Gereisd met partner in juli 2010

• 6C.12-07-2009

Niet meer in het weekend van 10 juli!

Kennelijk is er in Sainte Cecile een jaarlijks terugkerend feestweekend. Wij waren er dus net dat weekend. Klinkt leuk, maar als het feestgedruis (incl. keiharde disco muziek) 3 avonden lang tot diep in de nacht (1 nacht tot 05:00 's ochtends!) in je hotelkamer te horen is, is de lol er snel af.

Ik raad dus iedereen aan om niet in dat weekend Sainte Cecile te bezoeken. Op andere momenten is het een prima hotel in een mooie en rustige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Hostellerie Sainte Cecile info