Hotel Hostellerie Sainte Cecile

HotelWeer vandaag26°15°
Hotel Hostellerie Sainte Cecile

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie Sainte Cecile voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Hostellerie Sainte Cecile in het Nederlands

Parenthèse enchantée

NISIN Françoise
21-7-2018

Si vous souhaitez vous offrir une parenthèse enchantée dans un cadre bucolique, vous ressourcer dans un décor intérieur et extérieur empreint de charme, c’est à l’hostellerie Sainte Cécile que vous devez déposer vos valises. Outre le calme et la beauté des lieux, vous bénéficierez du professionnalisme et de la gentillesse de la patronne, Fabienne, et de son équipe avec, en « cerise sur le gâteau », la bonne humeur communicative et la chaleureuse bienveillance du maître d’hôtel, Said.

voor ons niet meer

jos
9-6-2018

zeer vriendelijke huisbazin mooie tuin proper kamer bed had doorgelegen matras.goed eten maar veel te laat s avonds

Découverte de la vallée de la Semois

JARCZAK Bruno
30-7-2017

Accueil souriant , disponibilité et service avenant , repas délicieux , dans un établissement tranquille et dans une chambre propre avec un décor original que certains pourraient qualifier de "kitsch". Bonne adresse.A recommander.

Bon Hotel

Bissot Corinne
28-3-2017

Bon Hôtel. Accueil par un Monsieur très très serviable, avenant et professionnel. Repas du soir très bon et bien servi. Carte des vins trop onéreuse (pas de bouteille en dessous de 35 euros)!

Chambre avec très bonne literie, bien entretenue.

Petit déjeuner sympathique mais sans plus.

Nous recommandons cet hôtel.

Les charmes de l'Ardenne

Depue - Neulens Georges
22-12-2016

Chambre un peu sombre malgré les éclairages.

Chauffage parfois insuffisant, en chambre et au restaurant.

Service en salle un peu lent le soir.

Une mention particulière pour l'amabilité et la serviabilité de SAID.

Séjour relaxant et gastronomique

Lambert Dominique
21-11-2016

Hôtel de charme tranquille et de bon goût,un personnel à l'écoute de la clientèle , superbe cuisine gastronomique élaborée par une jeune cheffe de talent

Petits détails : nous aurions préfère dans le restaurant un serveur portant une tenue plus adaptée au standing de la salle et la cuisine proposée, il serait de bon ton de ne pas dresser les tables pour le petit déjeuner alors que le service du soir n'est pas terminé et que les clients sont toujours à table occupés de manger .

Heerlijk!

Rimco
20-9-2016

We hebben hier 's avond heerlijk gedineerd in het restaurant en daarna heerlijk geslapen in de themakamer met de koeien.

Het diner was heerlijk, we kozen voor het menu arrangement met de aangepaste wijnen. Mijn partner drinkt geen rode wijn, maar daar werd prima mee omgegaan. We ontvingen ook per gang 2 glazen, werden iedere keer netjes bijgevuld.

Daarna heerlijk geslapen in een heerlijk bed. Het ontbijt is prima, heel veel keuze en producten uit de streek.

We komen hier zeker nog een keer terug.

PS De kunst in het hotel is gemaakt door de eigenaresse.

mooi en rustig hotel

lenavanboven
17-7-2012

Een beetje gereserveerde ontvangst doch correct en vriendelijk. Rustige ligging. Mooie ruime kamer en badkamer met ligbad. Alles heel net. Groot bed maar steenhard. Hotel is mooi gedecoreerd met veel kunst. Mooie grote tuin en terras. Eetruimte heel gezellig maar bediening wat stijfjes. Diner was heel lekker maar voor de grote eter misschien wat weinig, eerder voor de fijnproever. Ontbijt was goed en voldoende.Voor wandelroutes kan je best naar Herbeumont of Chiny.Restaurant La Vieille Ferme in Chassepierre is een aanrader en heeft een gezellig terras.

sfeervol en rustig

lenavanboven
26-6-2012

Eerder gereserveerde ontvangst doch correct en vriendelijk. Rustige ligging.Zeer sfeervol ingericht met veel kunstwerken. Ruime kamer met groot bed en zithoek. Nette ruime badkamer. Bij mooi weer kan je genieten van de gezellige tuin. Het diner was heel lekker. Voor de grotere eter echter misschien niet voldoende.De bediening een beetje stijfjes maar wel vriendelijk.Ontbijt lekker en voldoende. Weinig info over de omgeving en wandelroutes. Minpuntje: de steenharde matras.

Niet meer

Van Cutsem Roger
2-6-2012

Onvriendelijke ontvangst te vroeg hotel gaat pas open om 15u daar waar touroperator check in geeft om 13.30u. Ontbijt vanaf 8.30 en niet vroeger, gasten stonden te wachten in de gang. Ontbijt was wel oké maar kiwi's smaakten naar vis (in koelkast gelegen).

Geen gastronomie. Douche in bad zeer glad : gevaarlijk.

Heel donkere kamer plafond zwart geschilderd. Ligging rustig zonder enig café, winkeltje kortom in een verlaten dorp. Vriendelijkheid kon beter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie Sainte Cecile in Ste. Cécile, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie Sainte Cecile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hostellerie Sainte Cecile scoort een 7.96 uit 10 op basis van 15 reviews.