Hotel Hostellerie Sainte Cecile

Kleine hotelsWeer vandaag12°3°
Hotel Hostellerie Sainte Cecile
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie Sainte Cecile voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Hostellerie Sainte Cecile in het Nederlands

voor ons niet meer

jos
9-6-2018

zeer vriendelijke huisbazin mooie tuin proper kamer bed had doorgelegen matras.goed eten maar veel te laat s avonds

Heerlijk!

Rimco
20-9-2016

We hebben hier 's avond heerlijk gedineerd in het restaurant en daarna heerlijk geslapen in de themakamer met de koeien.

Het diner was heerlijk, we kozen voor het menu arrangement met de aangepaste wijnen. Mijn partner drinkt geen rode wijn, maar daar werd prima mee omgegaan. We ontvingen ook per gang 2 glazen, werden iedere keer netjes bijgevuld.

Daarna heerlijk geslapen in een heerlijk bed. Het ontbijt is prima, heel veel keuze en producten uit de streek.

We komen hier zeker nog een keer terug.

PS De kunst in het hotel is gemaakt door de eigenaresse.

mooi en rustig hotel

lenavanboven
17-7-2012

Een beetje gereserveerde ontvangst doch correct en vriendelijk. Rustige ligging. Mooie ruime kamer en badkamer met ligbad. Alles heel net. Groot bed maar steenhard. Hotel is mooi gedecoreerd met veel kunst. Mooie grote tuin en terras. Eetruimte heel gezellig maar bediening wat stijfjes. Diner was heel lekker maar voor de grote eter misschien wat weinig, eerder voor de fijnproever. Ontbijt was goed en voldoende.Voor wandelroutes kan je best naar Herbeumont of Chiny.Restaurant La Vieille Ferme in Chassepierre is een aanrader en heeft een gezellig terras.

sfeervol en rustig

lenavanboven
26-6-2012

Eerder gereserveerde ontvangst doch correct en vriendelijk. Rustige ligging.Zeer sfeervol ingericht met veel kunstwerken. Ruime kamer met groot bed en zithoek. Nette ruime badkamer. Bij mooi weer kan je genieten van de gezellige tuin. Het diner was heel lekker. Voor de grotere eter echter misschien niet voldoende.De bediening een beetje stijfjes maar wel vriendelijk.Ontbijt lekker en voldoende. Weinig info over de omgeving en wandelroutes. Minpuntje: de steenharde matras.

Niet meer

Van Cutsem Roger
2-6-2012

Onvriendelijke ontvangst te vroeg hotel gaat pas open om 15u daar waar touroperator check in geeft om 13.30u. Ontbijt vanaf 8.30 en niet vroeger, gasten stonden te wachten in de gang. Ontbijt was wel oké maar kiwi's smaakten naar vis (in koelkast gelegen).

Geen gastronomie. Douche in bad zeer glad : gevaarlijk.

Heel donkere kamer plafond zwart geschilderd. Ligging rustig zonder enig café, winkeltje kortom in een verlaten dorp. Vriendelijkheid kon beter.

Een plek om tot rust te komen

Luc Dhont
1-11-2011

In een inpulsieve bui om ons hoofd leeg te maken zochten we een mooie uitvalsplek om in de bossen enkele wandelingen te maken. Geboekt, vertrokken en wat een verrassing. Sainte-Cécile is heel rustig, de omgeving prachtig, de locatie perfect. Niet te duur, aangename vlotte ontvangst, mooie verzorgde kamers in een kunstzinnig ingericht pand die misschien even wat gewenning vraagt, maar er heerst een rustgevende harmonie. De keuken is gewoonweg goed. Gebaseerd op lokale producten en telkens mooi en attent geserveerd. De wijnkaart is uitgebreid en opgesteld naar ieders smaak en beurs. Het ontbijt was ruim; lekker brood, lichte zoete broodjes, kaas, plaatselijke charcuterie, een eitje, taart, etc..

Kortom, wij hebben twee dagen genoten, raden het iedereen aan en komen zelf nog terug.

Wij hebben hier al 5 keer gelogeerd, telkens voor 1 of 2 nachten. Zeer vriendelijke uitbaters en een lekkere keukens. De kamers zijn zeer verzorgd. Verleden weekend waren wij in de buurt en zijn we er 's middags gaan eten. We zaten in de tuin, die doorkruist wordt door een riviertje en overal zijn er aparte prieeltjes. Het weer was stralend en we hebben er een hele aangename tijd gehad. Lekker eten in een aangenaam rustig kader. Een aanrader !

aanrader

saelens roland
15-11-2010

het hotel is aan te raden voor zijn goede kwaliteit van het eten.

de kamers zijn zeer verzorgd

de gastvrouw is charmant en niet opdringerig

bij het ontbijt dat uitgebreid is is het misschien beter eieren met of spek te voorzien in

plaats van taart

Mooi charme hotelletje met mooie tuin. Het diner - waar ik me veel van voorstelde gezien de klinkende omschrijvingen op de kaart - is veel te duur voor wat op je bord komt. De wijnen variëren van 18 eur tot meer dan 400 eur. Het apart te betalen ontbijt voor 11 eur pp is ook te duur. De 2e avond zijn we gaan eten in het centrum van Florenville voor een meer norrmale prijs voor een eerlijk gerecht.

Er zijn betaalbaardere hotelletjes in de omgeving, that's for sure.

De Gaume streek is helemaal anders dan de Ardennen, veel vlakker en minder bebost. Verdere omgeving tot Virton weinig bezienswaardig.

Niet meer in het weekend van 10 juli!

C.
12-7-2009

Kennelijk is er in Sainte Cecile een jaarlijks terugkerend feestweekend. Wij waren er dus net dat weekend. Klinkt leuk, maar als het feestgedruis (incl. keiharde disco muziek) 3 avonden lang tot diep in de nacht (1 nacht tot 05:00 's ochtends!) in je hotelkamer te horen is, is de lol er snel af.

Ik raad dus iedereen aan om niet in dat weekend Sainte Cecile te bezoeken. Op andere momenten is het een prima hotel in een mooie en rustige omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie Sainte Cecile in Ste. Cécile, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie Sainte Cecile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.