Appartement Aux Champs des Oiseaux

Appartement
Weer vandaag2°-3°

Laatste review

Keurig en vooral ruim appartement op begane grond in het huis van de eigenaar. Voorkant pand is straatniveau en achterkant pand ligt lager. (zoals dijkhuizen) 1 slaapkamer die zo groot is dat onze kids op een tweepersoonluchtbed bij ons op de kamer hebben gelegen en er nog voldoende ruimte was om te lopen. Groot terras met ligbedden en uitzicht op koeienweide. Eigenaar heeft snackbarretje waar je lekkere vlaamse frieten kunt eten! Ontzettend lieve eigenaresse en haar man, spreken zelfs een beetje nederlands. Voldoende info aanwezig voor uitstapjes. Verder klein geitenweitje en een grasveld waar je vuurtje kunt stoken. Fietspaden in omgeving (wel heuvelachtig tot bergachtig!!). Auto is onmisbaar, je moet aardig rijden naar bezienswaardigheden.

1 review over Appartement Aux Champs des Oiseaux in het Nederlands

Super verzorgd appartemend op begane grond.

Familie E.
23-5-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aux Champs des Oiseaux in Ste. Cécile, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aux Champs des Oiseaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.