Ste. Cécile

We hebben een aantal aanbieders voor Ste. Cécile voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ste. Cécile voor je op een rij gezet:

Reviews over Ste. Cécile

Leuke camping echt een aanrader

Robin r,
    4-1-2019

Super leuke camping mooi gelegen en vriendelijke eigenaren

Gereisd met vrienden in juli 2018

Leuke camping!

Fam.Vos,
    4-9-2018

Wij hebben 2,5 week op deze camping gestaan. Ruime plekken met veelal schaduw en ook wel zon. Wij hadden plek 89(autoluw), een prima plek waar een heerlijk boompje stond wat als parasol fungeerde. Wel veel hars op de tent van de dennenbomen. Het toiletgebouw bij ons was verouderd, maar wel schoon. Speeltoestellen voor wat oudere kinderen, veel klimmen en klauteren. Prima eigenaren, veel aan het werk! Leuke pilates lessen werden er gegeven.

De plekken autovrij dichter bij het water zitten wat meer op elkaar, maar ook nog oke hoor! Broodjes op de camping vanaf 8.00u en een klein winkel assortiment.

Leuke omgeving, wandelen, mountainbiken, Abdij van Orval, Boullion(kasteel en dierentuin), Sedan(vonden wij wat minder), zwemmen in de rivier, straattheater in Chassepiere, Brocante markt enz. Winkels (Lidl, Intermarche en Carrefour) in Florenville.

Een echte gezellige tenten camping :)(minimaal caravans gezien, toch opvallend!)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie

Jh,
    19-8-2018

Mooie grote plekken. Goede relaxe sfeer. Fijne mensen. Superactiviteiten voor pubers! Niet teveel, maar wat er georganiseerd werd was goed en spannend zoals een dropping. Geen muntjes nodig bij douchen.

Enige minpunt vonden wij de (verouderde) staat van toiletgebouw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch om regelmatig voor terug te komen

Henri & Renee,
    7-8-2018

Camping de La Semois, Een geweldige camping aan de Semois, gerund door een geweldig & enthousiast vast Semois team van en de bezielende leiding van de eigenaren Klaas en Yvonne.

Wij komen al enige jaren, om de zoveel tijd terug naar deze heerlijke camping op een super mooie locatie & ambiance in de Ardennen. Een camping als deze tref je maar weinig in de Ardennen.

Er word altijd iets georganiseerd voor en door en samen met de kleintjes en de groteren, van sportieve activiteiten tot zeer spannende uitdagingen / spellen. voor ieder wat wils , jong en oud.

Je kan er ook nog een goed heel hapje eten van de kaart of lekker iets nuttigen in

de kantine of het terras.

Chapeau voor de energie om altijd te blijven streven naar vooruitgang en vernieuwingen. Wat trouwens ook leuk is om te zien als je terugkomt als er

weer en ander verbouwd, gebouwd of extra bijgekomen is aan faciliterende voorzieningen.

Groet, Uden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super!

claudia,
    31-7-2018

Wat een geweldige camping! Ligt prachtig aan de rivier, mooie grote plekken, zon en schaduw. Schoon sanitair, warme gratis douches. Een gezellige ruimte met een terras, spelletjes en boeken. Hier kan je lekker eten voor weinig geld, of je drinkt er een Belgisch biertje. Verder een groot houten klimrek, een klimbos ( niet groot, maar leuk), pingpongtafel, klimmuur en natuurlijk de rivier waar je kan zwemmen, zonnen en dammen bouwen. Er worden leuke activiteiten georganiseerd door een leuk gezellig team voor alle leeftijden. Dan het vuurtje wat je mag stoken bij je tent, dat maakt het extra speciaal en sfeervol; De eigenaren zijn vriendelijke, gezellige mensen die heel hard werken. De eigenaar is niet nukkig of onbeschoft zoals velen hier beweren. Hij is duidelijk , maar nooit onaardig. De loslopende hond is een schat, die heeft geleerd de campinggasten met rust te laten. Kortom een echte tentencamping waar je nooit meer weg wil!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Ste. Cécile scoort een 7 uit 10, op basis van 6 reviews