Géén boekingskosten

Meer villa info

23 Reviews over Du Bois

• 2Nicole29-06-2022

Niet aan te raden

Fijne tuin, ruime kamers. Hygiene door het hele huis is dramatisch. De badkamer beneden zit vol schimmel. Het beddengoed is heel smerig met vieze kringen en vlekken. Koelkast sluit niet goed. Combi magnetron werkt niet. Weinig zitruimte Vieze vliegenstrip in de woonkamer. Campingbedje zit geen matras bij. Diverse bedden waarbij de lattenbodem kapot is.

Erg jammer dat alles zo vies is en slecht onderhoudenwant anders echt een leuke plek.

• 4Natuur
  • 1Wal03-06-2022

Bedroevend slecht!

Bedroevend slecht! Op de foto's ziet het er mooi uit maar in het echt valt het vies tegen. Het huisje was niet schoon, en heel slecht onderhouden. Werkelijk aan alles in en om het huis mankeert wel iets. Schades, schimmel in de badkamer, overal liggen niet opgeruimde spullen, het water van de jacuzzi was vies, de matrassen zijn doorgelegen, de trampoline is oud en onveilig, vaatwasser werkt slecht, Nespresso machine werkt niet, zelfs de tuinslag is lek. Echt om te huilen.

Niet boeken, zonde van het geld!

• 1Natuur
  • 4Balemans15-05-2022

Tegenvaller

Slecht onderhouden verblijf. Enkele apparaten werkten niet naar behoren. Schimmel en vlekken op muren.

• 6Natuur
  • 9fam. van bezuiden24-01-2022

prima verblijf in luxe villa met mooie ligging

Deze villa ligt op een rustige locatie in de bossen. Vanuit de jacuzzi is er uitzicht op de grote tuin met bos. De villa heeft prima faciliteiten en ligt vlakbij het leuke plaatsje Hotton. De beheerster spreekt een mix van frans en nederlands, dat is soms wat lastig maar we kwamen er goed uit.

• 10Natuur
  • 1Marloes17-01-2022

Verschrikkelijk vies en alles was kapot

Vreselijk vies en gedateerd "luxe" villa. Van buiten ziet het er mooi uit maar als je binnenkomt straalt de ongezelligheid je tegemoet. We kwamen er al snel achter dat de jacuzzi niet aan stond dus de eerste avond(van de 2 avonden) konden we er niet in. Toen we er wel in konden waren de jets kapot! Verder: - behang laat los van de muur - BLOEDVLEK op het kussen waarop ik moest slapen - overal spinnenwebben - hygiëne was overal ver te zoeken vooral in de keuken - oven deed het heel slecht, 1 uur over gedaan om 1 stokbrood te bakken - pallets voor de palletkachel waren op dus die moesten we zelf kopen omdat de verhuurders niet bereikbaar waren(er staat dat deze bij de prijs zijn inbegrepen)

Kortom BOEK HIER NIET. Je betaald super veel(wij hebben ruim 1000 euro betaald voor 1 weekend) en alles is kapot of vies.

• 1Natuur
  • 3Christel17-01-2022

Nooit meer!!

Wat een smerige boel. Alles is oud en heeft achterstallig onderhoud. Op een kussen zat een bloedvlek zo groot als een mandarijn. De spinnenwebben hingen aan het plafond en in de jacuzzi kon ik mijn eigen benen nog niet zien. Daarnaast stond de jacuzzi niet aan bij aankomst, dus wij konden de eerste twee dagen er niet in. Een aantal keer gebeld, maar geen gehoor gekregen. Al met al een enorme tegenvaller waar wij als vrienden enorm van balen. Het bezit van een jacuzzi en sauna maakt een villa geen luxe villa!

• 6Natuur
  • 2Kees 't Hart27-09-2021

Wat een tegenvaller

Met onze kinderen en kleinkinderen vol verwachting naar deze zeer luxe villa. Nou dat was een tegenvaller. We kwamen in een gedateerde, vieze en slecht onderhouden groepshuis. De jacuzzi 2 van de 7 dagen niet kunnen gebruiken door kapotte filters, lattenbodems van de bedden kapot, sauna door open lamp valt uit. Alles vies en onveilig. De gebroeders van Deijck weten ervan, maar helen als ze al reageren hun schouders op. Foto's op hun site dateren van 2013. Matig ingericht, en zeker niet sfeervol. Kortom, niets boeken bij de mannen.

• 5Ruimte
  • 2C. 't Hart26-09-2021

Trap er niet in

De gebroeders van Dijeck beschrijven dit als een luxe villa terwijl ze weten dat het niet zo is. Een vakantiehuis wat veel achterstallig onderhoud heeft, een slecht werkende jacuzzi, matig ingericht, bedden met lattenbodems die kapot zijn, vies en losse stukken behang, te kleine koelkast, een rotte saunabarrel en een kleine groen uitgeslagen trampoline, en de gebroeders houden vol om dit te beschrijven als zeer luxe villa.

• 3Ruimte
  • 3GvR03-08-2021

Teleurstellend en zeer zeker niet luxe

Eenmaal aangekomen beland je in een hele normale groepswoning met slecht onderhoud en oude inrichting. Keuken is vies, wasmachine eveneens en eigenlijk alles. We hebben zelf maar de sop ter hand genomen en het leefbaar gemaakt. De website waarop gepretendeerd wordt dat alles luxe is, is een misleidende tekst. Nergens kon ik luxe vinden alles is oud en beschadigd. Ik heb na een telefoontje 20% korting gekregen. Niet bevredigend maar ja, weg gaan en stel op sprong iets nieuws vinden met een baby van 12 weken en een peuter zagen wij ook niet zitten. Nog 12 nachten en dan mag ik weer in mn eigen luxe huis met schone pannen koken.. joehoe...

• 6Keuken27-10-2018

Mooie woning met paar gebreken

Mooie omgeving. Echter zijn alle meubelen sterk aan vervanging toe. En de gehele woning mag van binnen een stevige schoonmaak krijgen (vooral de plafonds)

Villa Du Bois info

• CafeNiet beschikbaar