Villa Du Bois

Villa Du Bois
8,4

13 reviews over Villa Du Bois in het Nederlands

Met vrienden

Pracht villa rustig geleg. in de bossen grote tuin

fam. van de Oudenhoven
12-8-2018

Zeer leuke woning met verrassende extra's zoals tafelvoetbal, nieuwe trampoline, leuke barrel sauna en jacuzzi natuurlijk. Wel handig om slippers mee te nemen want je moet buiten langs om de sauna te bereiken. Verder dien je zelf in haardhout te voorzien.

Geweldig genoten!

Rob
9-8-2018

Wij zijn al meerdere keren in verschillende villa's van Van Deijck geweest en elke keer is het prima in orde. Ik begrijp voorgaand negatief commentaar dan ook niet. Huis is prachtig gelegen, veel rust, bossen. Voldoende ruime slaapkamers en alle faciliteiten aanwezig. Wij hebben in ieder geval een topweek gehad!

Nooit meer!

Bram
10-7-2018

Deur kan niet op slot, sauna viel tijdens gebruik (!!) uit elkaar, meubels hebben hun beste tijd gehad en jacuzzi bubbelt niet! Reviews worden echter allemaal verwijderd!!! Dus je ziet alleen maar positieve reacties!

Goed huis.

Familie ardennes
29-10-2016

Veel pluspunten maar ook enkele minpunten.

Trampoline buiten kapot

2 badkamers maar enkel 1 douche

Tv en wifi storing.

Dus nog even de puntjes op de spreekwoordelijke I.

Woning beschikt over een woonkamer met keuken, goed uitgerust. Stabiel Internet. Tv hebben we alleen de eerste avond gekeken. Heerlijke ruime tuin waar onze hond zich helemaal kon uitleven. Lekkere hottub en sauna voor ontspanning. Barbecue is aanwezig waar we veel gebruik van hebben gemaakt. Er zijn 4 slaapkamers met prima bedden, het matras van 1 bed had een kuil in het midden, dus hebben we een andere kamer gebruikt. Toch 1 minpunt: de badkamer beneden heeft een raam dat uitkomt op een schuurtje waardoor die badkamer niet fris ruikt. Erg mooie omgeving, leuke uitstapjes naar Durbuy, chocoladefabriekje/museum, grotten van Hotton, La Roche, wandelen in de erg mooie natuur. Meer dan genoeg te doen en zien. Een aanrader! Met zes volwassenen is het een heerlijk ruim huis, echter in de winter met 10 volwassenen zal het minder royaal voelen.

Leuke villa, alleen niet in de winter

martin.annelies
16-9-2013

Du Bois is een mooie villa, goed gelegen voor uitstapjes zoals Durbuy. In de winter heb je zeker goede (winter)banden nodig om het smalle gladde toegangspad op te komen. De keuken is vrij nieuw en van alles voorzien, nieuwe sauna en goede jacuzzi. Alleen is met vergeten de elektrische installaties erop aan te passen. Je kunt dus niet koken en de sauna alvast aanzetten. Of in de jacuzzi terwijl de lampen/kerstversiering aan is etc. Tijdens ons bezoek is de electra er 18 keer uitgeknald. Niet fijn en gewoon niet acceptabel. De oplossing? Zet de verwarming maar uit.... In de winter dus...

Mooie verzorgde woning

Fam. Van Kerckhove-Nulens
13-9-2013

Wij hebben met het gezin een super weekend gehad in"Villa Du Bois" in Soy. Het is daar aangenaam vertoeven en men kan genieten van de rust!

Het is een echte aanrader.

Helemaal waard voor je prijs!

Moosie
3-9-2013

We zijn met een groep van 12 mensen een week geweest. Echt een super villa! Rustige ligging, leuke faciliteiten en het was optimaal genieten. Je zit dicht bij Durby en La rouche, leuke plaatsen! Als je hulp nodig hebt, kan je gemakkelijk contact opnemen. De kamers zijn modern, alleen je hebt één kamer met 2 2persoonsbedden. Dat vonden we wel jammer.

Maar verder was het echt geweldig en zeker waard voor de prijs!

Super weekend gehad!

Jeanet
5-6-2013

Villa ziet er mooi uit, alles was goed schoon, kindvriendelijk, ruimte genoeg. Heerlijke sauna en jacuzzi.

In de buurt genoeg te zien en te beleven. Kortom, een echte aanrader! Wij als vriendengroep zullen hier zeker nog eens terugkomen.

Volgend jaar weer

Mark
23-1-2013

Superweek gehad met grote vriendegroep.

Brouwerij op loopafstand, mooi fietsen in de omgeving, heerlijk bubbelbad en geweldige ruime sauna.

Goede service van de sleutelbeheerder,mooi schoon bij aankomst, ruime parkeergelegenheid.

Hartstikke bedankt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Du Bois in Soy , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Du Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.