Villa Du Bois

10 reviews over Villa Du Bois in het Nederlands

Goed huis.

Familie ardennes
29-10-2016

Veel pluspunten maar ook enkele minpunten.

Trampoline buiten kapot

2 badkamers maar enkel 1 douche

Tv en wifi storing.

Dus nog even de puntjes op de spreekwoordelijke I.

Woning beschikt over een woonkamer met keuken, goed uitgerust. Stabiel Internet. Tv hebben we alleen de eerste avond gekeken. Heerlijke ruime tuin waar onze hond zich helemaal kon uitleven. Lekkere hottub en sauna voor ontspanning. Barbecue is aanwezig waar we veel gebruik van hebben gemaakt. Er zijn 4 slaapkamers met prima bedden, het matras van 1 bed had een kuil in het midden, dus hebben we een andere kamer gebruikt. Toch 1 minpunt: de badkamer beneden heeft een raam dat uitkomt op een schuurtje waardoor die badkamer niet fris ruikt. Erg mooie omgeving, leuke uitstapjes naar Durbuy, chocoladefabriekje/museum, grotten van Hotton, La Roche, wandelen in de erg mooie natuur. Meer dan genoeg te doen en zien. Een aanrader! Met zes volwassenen is het een heerlijk ruim huis, echter in de winter met 10 volwassenen zal het minder royaal voelen.

Leuke villa, alleen niet in de winter

martin.annelies
16-9-2013

Du Bois is een mooie villa, goed gelegen voor uitstapjes zoals Durbuy. In de winter heb je zeker goede (winter)banden nodig om het smalle gladde toegangspad op te komen. De keuken is vrij nieuw en van alles voorzien, nieuwe sauna en goede jacuzzi. Alleen is met vergeten de elektrische installaties erop aan te passen. Je kunt dus niet koken en de sauna alvast aanzetten. Of in de jacuzzi terwijl de lampen/kerstversiering aan is etc. Tijdens ons bezoek is de electra er 18 keer uitgeknald. Niet fijn en gewoon niet acceptabel. De oplossing? Zet de verwarming maar uit.... In de winter dus...

Mooie verzorgde woning

Fam. Van Kerckhove-Nulens
13-9-2013

Wij hebben met het gezin een super weekend gehad in"Villa Du Bois" in Soy. Het is daar aangenaam vertoeven en men kan genieten van de rust!

Het is een echte aanrader.

Helemaal waard voor je prijs!

Moosie
3-9-2013

We zijn met een groep van 12 mensen een week geweest. Echt een super villa! Rustige ligging, leuke faciliteiten en het was optimaal genieten. Je zit dicht bij Durby en La rouche, leuke plaatsen! Als je hulp nodig hebt, kan je gemakkelijk contact opnemen. De kamers zijn modern, alleen je hebt één kamer met 2 2persoonsbedden. Dat vonden we wel jammer.

Maar verder was het echt geweldig en zeker waard voor de prijs!

Super weekend gehad!

Jeanet
5-6-2013

Villa ziet er mooi uit, alles was goed schoon, kindvriendelijk, ruimte genoeg. Heerlijke sauna en jacuzzi.

In de buurt genoeg te zien en te beleven. Kortom, een echte aanrader! Wij als vriendengroep zullen hier zeker nog eens terugkomen.

Volgend jaar weer

Mark
23-1-2013

Superweek gehad met grote vriendegroep.

Brouwerij op loopafstand, mooi fietsen in de omgeving, heerlijk bubbelbad en geweldige ruime sauna.

Goede service van de sleutelbeheerder,mooi schoon bij aankomst, ruime parkeergelegenheid.

Hartstikke bedankt.

Fantastisch plekje!

Ron Wind
12-4-2012

Heerlijke villa met veel luxe, rustig gelegen en met je eigen bos.

Centraal in de ardennen met allerlei leuke activiteiten te doen in de directe omgeving.

Was een superweek!

Prachtige ruime luxe villa grote tuin

fam. Daemen
28-3-2012

De foto's op de website zien er fantastisch uit maar in het echt is het zelfs nog beter. Erg genoten van de buitensauna en jacuzzi. Mooi rustig gelegen, kinderen hebben zich prima vermaakt. Er staan ardeense koeien aan de overkant van de straat. Ook fijn dat er internet aanwezig is. De woning voelt verder nieuw aan, er is niet bespaard op de inrichting, goede bedden, etc.

Geweldige villa met alle luxe

Eduardus
4-11-2011

Deze villa heeft alles om heerlijk te genieten met je familie of vrienden. Rustig en bosrijk gelegen met een buiten jacuzzi en een buiten sauna. Heerlijk ontspannen en relaxen, helemaal tot rust komen. In je badjas voor het haardvuur relaxen tot het volgende sauna rondje. Drankje erbij. helemaal top. Dit wordt een jaarlijks bezoekje!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Du Bois in Soy , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Du Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Du Bois scoort een 9.14 uit 10 op basis van 10 reviews.