Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

6 Reviews over Au bord de la source

• 10Jan Vermeir24-11-2019

ogen tekort

Gezellige B&B ,met nette kamer en badkamer,sfeervol ingericht.Je weet niet waar je eerst moet kijken,ontdekt altijd een nieuw detail,zowel in kamer als salon en ontbijtruimte.Siska en Kris doen dit met heel hun hart en dat voel je vanaf de welkom tot het buitengaan.Bedankt voor heerlijk weekend,komen graag terug!

• 10Nico24-03-2016

Super-B&B in mooi landschap.

Au bord de la source is een heel mooie B&B in een pastorie-woning met mooi uitgestrekt uitzicht. De kamer was zeer gezellig ingericht in landelijke stijl met veel oog voor detail. Het is ook heerlijk vertoeven bij de stoof in het gezellige salon. Uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijke eigenaren. Een aanrader!

• 9DEVREUX Christelle27-08-2013

Un vrai petit cocon pour amoureux

Nous avons passé un moment formidable. La maison est joliement décorée avec goût par deux passionnés. Nous avons été vraiment bien accueillis... Apéritif offert dans le verger et réservation au petit restaurant du coin... Bien connu pour ses bons petits plats!!! Que dire de la chambre!!! Merveilleuse et raffinée!!!! Enfin, le petit déjeuner du lendemain était...Juste comme il faut. Nous recommandons à chacun cet endroit hors du commun dans nos jolies Ardennes!

• 10Ssylvia De Groote09-12-2012

Zalig tot rust komen

Au bord de la source is buitengewoon zalig, een verscholen pareltje in een heel,mooie omgeving! Onze eerste reactie was al wauw en de kleine details overal in het huis bleven ons charmeren! Een zeer goede ontvangst van de gastheren, we voelden ons direct thuis, ook zeer behulpzaam toen we om uitstappen in de omgeving vroegen. Wij gaan er zeker terug en zoiden het iedereen aanraden.

Sylvia en Rony

• 10georges04-07-2012

B&B in hartje Belgische Ardennen

Hartelijke ontvangst met drankje, je voelt je meteen thuis. Gezellige romantische B&B in cottage stijl. Vanuit je slaapkamer geniet je van een mooie zondsondergang over de vallei van de Aisne. Sfeervolle slaapkamer met ruim en comfortabel bed. Prachtige badkamer in retro-stijl. Uitgebreid en zeer verzorgd ontbijt met o.a. zelfgemaakte jam, appelsap uit eigen boomgaard, huisgebakken brood, enz.... Tuin met vijver en zithoek, kleine boomgaard. Zeer landelijk, de koeien bekijken je doorheen het keukenvenster. Je kan de auto veilig parkeren op het domein. Perfect centraal gelegen om de ganse Ardennen te verkennen. Sfeervolle stadjes, tal van restaurantjes in de onmiddellijke omgeving.

• 10luron03-07-2012

Romantische B&B

Wij waren de eerste gasten in deze B&B waarvan de aanbouw op zijn einde loopt. De ontvangst was bijzonder hartelijk, je krijgt een drankje aangeboden en je voelt er je meteen thuis. Iedere kamer heeft een prachtige romantische cottage-stijl. De kamer waar wij verbleven, is sprookjesachtig ingericht, prachtige badkamer in retro-stijl. De ligging is zeer centraal om de Belgische Ardennen te verkennen. 's Avonds geniet je van een prachtige zonsondergang over de Aisne-vallei. Het ontbijt is overheerlijk met o.a. zelfgemaakte jam, appelsap uit eigen boomgaard, vers zelfgebakken brood, enz... Je kan je auto veilig parkeren op het terrein. Vele restaurantjes in de omgeving.

Bed & Breakfast Au bord de la source info

Het complex