Géén boekingskosten

9.3FenomenaalScore uit 6 reviews

6 Reviews over l'Ancien Hôpital

• 10Baert Ronald13-11-2015

Buitengewoon

Zeer goede, top keuken, Hans en Ann ontvangen je op zeer persoonlijke manier, het is de Derde maal dat we er komen, eerst met vier, dan met zes, nu met10, allemaal vrienden, en ze waren enorm verrast door het hogeniveau.

• 10Pieter20-05-2013

TOP verblijf!

Drie nachten gelogeerd in Hotel Ancien Hopital. Zowel het hotel als het restaurant zijn echt wel de moeite waard om te bezoeken! Zéér persoonlijke aanpak en dat wordt zeker gewaardeerd.

Hier ga ik zeker terug!

• 9Petry15-09-2012

Magnifiek boutique hotel

Bijzonder opgeknapt oud Hospital, met zeer gastvrije eigenaars. Heerlijk eten en leuke kamer. Wij hadden een eenvoudige kleine kamer met mooie badkamer, ze hebben ook prachtige sfeerkamers helaas waren die bezet. Jammergenoeg kun er er woensdag en donderdag niet dineren anders waren we zeker langer gebleven. Saint Hubert is toch vooral een week-end bestemming.

• 9saskialems30-12-2011

Gastvrijheid op en top!

Tussen kerst en oud&nieuw verbleven wij in dit prachtige hotelletje. Een heel oud pand (oud hospitaaltje behorend bij de nabij gelegen abdij) mooi en met veel smaak gerenoveerd tot hotel met 6 mooie kamers. Verder een goed restaurant met grote open haard in het midden, zeer vriendelijke en gastvrije eigenaresse die 's ochtends het ontbijt klaarmaakte en klaarstond met tips over de omgeving. St Hubert is leuk plaatsje, in de omgeving zijn talrijke wandelingen te maken. Een aanrader voor wie er even tussenuit wil in een mooie en rustige omgeving en houct van lekker eten!

• 9Jan Beijer23-02-2011

Sfeervol romantiek hotel met prima restaurant

L'Ancien Hopital is het gastvrije bedrijf van An en Hans Swaan, die de onderneming met hart en ziel en veel liefde voor hun vak runnen. Het ligt mooi in het stadje, vlakbij de grote basiliek. Het echtpaar is bijzonder creatief, zoals blijkt uit de inrichting van de kamers. Het restaurant met centrale open haard biedt gastronomische kwaliteit voor een gemiddelde prijs. Super voor een weekendjeweg in de Ardennen.

• 9Anita Kuipers & Steve Vandenplas17-05-2010

Puur geniten

Het is tweede keer dat mijn man en ik hier voor een weekendje zijn geweest. Kleinschalig hotel met 5 luxueuze kamers en een gezellige bar/restaurant. Je voelt je hier meteen thuis. Hotelletje ligt aan de buitenkant van het centrum van St-Hubert en er zijn ook meteen wandelingen die van daar vertrekken. Goede service en vriendelijke eigenaars. We hebben genoten van het heerlijk uitgebreid ontbijt en de gezellige bar met het houtvuur in het midden. Zeker een adresje om nog eens terug te komen!

Hotel l'Ancien Hôpital info

Het complex