Géén boekingskosten

BelgiëLuxemburgSmuid / Saint Hubert

8.5FantastischScore uit 17 reviews

17 Reviews over Des Tilleuls

• 10Hendrik Cauwelier30-06-2018

Wat een prachtige omgeving!

Prachtig natuur doch hier zijn er helemaal geen winkeltjes, geen cafeetjes en dat is voor Bruggelingen ongewoon. Geweldig eten en uitbaters die er werkelijk alles aandoen om het je naar je wens te maken. Gastheer en gastvrouw met patie en arbeidsvreugde!

Hartelijke dank! De families Cauwelier Van Daele uit Brugge!

• 7Eddy29-07-2017

Aangename rust in gemoedelijk hotel.

Mooie streek, wandelgebied naast de deur van een kleinschalig maar comfortabel hotel. De eigenaars spreken Nederlands en in de buurt zijn wandelmogelijkheden te over. Mooie bossen en goed bewandelbare wegen. St.-Hubert en La Roche als mogelijke daguitstappen. Kamers zijn voldoende comfortabel uitgerust en eigentijds. Het restaurant is verzorgd, maar echte gastronomie moet je er niet verwachten. Vriendelijke ontvangst.

• 9Ruud25-08-2015

Gastvrij en gezellig

We zijn 1 nacht te gast geweest in dit hotel. 's avonds heerlijk gegeten en gezellig nagezeten. De bediening is prima en zeer gastvrij. De kamers zijn schoon en de bedden slapen heerlijk. Omdat wij 's morgens vroeg weg moesten is men zelfs bereid geweest om de verse broodjes eerder op te halen. Wat een service. Het ontbijt was heerlijk en ruim voldoende. Dit hotel is zeker een aanrader. Tot volgend jaar.

• 10Erwin verrijt18-05-2015

Gewoon Super

Gedurende het Hemelvaartsweekend het hotel bezocht met onze oldtimerclub. In één woord : Super!! Prima kamers, héél vriendelijk personeel en een voortreffelijke keuken ! Sterrenrestaurant waardig !! Wij gaan terug.....zeker weten...

• 9Michel Joseph17-02-2014

Hier komen we terug!

Vanaf de gratis afhaling aan het station van Poix St Hubert tot het terugbrengen waren we zeer tevreden over ons verblijf. De uitbaters doen er alles aan om het naar de zin te maken. De prijs-kwaliteit verhouding is bovendien uitstekend te noemen. Het enige minpuntje was de lange wachttijd tijdens de bediening van het avondeten, vooral als de hotelbezetting iets hoger lag.

• 10Huylenbroeck-De Brauwer05-08-2013

Dit schreeuwt om een bisnummer.

We maken er een punt van om nooit tweemaal naar hetzelfde hotel te gaan. Maar Hotel des Tilleuls in Smuid doet ons onze mening herzien. Mooie comfortkamer die nergens pijn aan de ogen doet en een gangenmenu waar je smaakpapillen een orgasme van krijgen. Prachtig ook hoe de gastheren en -vrouwen perfect een evenwicht vinden tussen hartelijkheid en discretie. Dit zal vroeg of laat een bisnummer worden.

• 7pcomanne11-12-2011

prima plek voor de omgeving

het is een gedateerd hotel, ook gehorig, eenvoudige kamers. maar de eigenaars doe hun best om je tevreden te stellen.

eten is goed, maar wel prijzig.

• 7Fap Let20-06-2011

Moyen à tous points de vue

Une enclave Hollandaise en Ardenne: proprio Hollandais et vieux clients Hollandais. Pas fort engageante comme clientèle, diner 4 services moyen mais certainement délicieux pour nos amis Nordiques.

• 8marc26-10-2010

gewoon" tof "

rustige ligging , voldoende parkeerruimte ontvangst vlot en in het nederlands, personeel heel vriendelijk kamers eerder wat klein , maar net en gezellig ontbijt en dinner FANTASTISCH , en de kok waagt zich al eens aan een speciaaltje , proficiat !! wijnen aan redelijke prijzen omgeving vraagt om te wandelen

• 9lhoebers11-04-2010

Sfeervol hotel

Afgelopen weekend tijdens een motortrip een overnachting gehad in dit gezellige en sfeervolle hotel. Het hotel bevind zich in het kleine dorpje Smuid (nog geen 200 inwoners). De Nederlandse uitbaters zijn zeer vriendelijk en altijd in voor een praatje. De kamers zijn relatief klein maar erg schoon. Het eten is prima, wij genoten van een uitgebreid tafel-wok menu. De motoren konden achter het hotel gestald worden. De omgeving leent zich prima voor wandelen en motorrijden. Dit hotel is zeker een aanrader !!

Hotel Des Tilleuls info

Het complex