Géén boekingskosten

4.6MatigScore uit 9 reviews

9 Reviews over De L'Abbaye

• 2dennis-ron22-09-2014

Wat een oude stinkzooi

Bij binnenkomst komt de muffe lucht je al tegemoet. Vervolgens stonden we een kwartier te wachten voordat iemand ons kam helpen. We waren daar met een grote groep en het Hotel bleek overboekt. Helaas waren wij niet degene die naar een ander hotel mochten. Medewerkers/eigenaar waren chagrijnig en niet erg behulpzaam.

• 7Luc23-12-2012

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Voor één nacht verbleven in dit eenvoudig hotel. Uitstekende ligging in het toeristische stadje Saint-Hubert. Kamer erg eenvoudig ingericht. Geluidsisolatie ontbreekt wel, dus afhankelijk van de gasten in de kamers naast je hab je al dan niet een goede nachtrust. Eenvoudige badkamer, wel netjes, handdoeken veel verschillende types en soorten. Excellent ontbijt, ruime keuze aan kaas en vleeswaren. Diverse dranken ook kindgericht.

• 1Fam van Hulzen08-08-2011

VRESELIJK, ga er niet heen aub

Hotel stinkt al bij binnenkomst. Receptie is 1 grote k...zooi. Eigenaresse sprak geen woord tegen ons en liet haar autischtische zoon ons naar de kamer brengen. Deze jongen rende naar boven met de sleutel en schreeuwde vreselijk tegen ons toen we vroegen waar we heen moesten. Zolderkamer met schuin dak. Je kon alleen maar bij de deur staan, verder bukken. Tv met slechte ontvangst. Kapot beddegoed aan elkaar genaaid. Ontbijt zeer sumier paar gewone boterhammen met kuipjes boter en jam die de avond ervoor al warm werden op tafel. Nog nooit zo slecht behandeld in een hotel. Absoluut GEEN 3 sterren. Ze mogen blij zijn met 1 ster.

• 6lien07-08-2011

oudbollig en verwaarloosd hotel

rommelig en zeer ouderwets hotel..wel schone slaapkamer*(zolderkamertje heel klein) ontbijt heel simpel..niets speciaals maar gewoon netjes. receptie is een en al wanorde. eigenaren zelf misschien maar 1a2 maal gezien. wel gemoedelijk en volgens ons kan en mag veel..je wordt niet 'in de gaten gehouden' als je van luxe houdt hoef je hier echt niet naar toe te gaan.. een bepaalde niet lekkere geur hangt er in het hotel rond. handdoeken etc. van alles wat. ook beddegoed enz. geen frisse geur maar wel schoon. (denken we) st-hubert vonden wij een saai/ingekakt dorp wel een hele mooie omgeving.

• 2philip26-12-2009

Faulty Towers in het echt

• receptie: de receptie is niet meer dan een kamer met tafel aan de ingang, tot hier toe nog niet erg ware het niet dat deze kamer van 's morgens to 's nachts bezet wordt door een groep plaatselijk kansarme dronklappen. De kamer sleutels worden ook op die plaats bewaart.
    • Als je 's avonds eet in het restaurant is de kans reeël dat er zich een plaatselijke dronkelap aan je tafel nestelt,
    • Restaurant / onbijt: het beste te vergelijken met een brasserie van lage kwaliteit.
    • Kamers: ronduit slecht, klein, afgeleefd, niet proper. Het linnen, de handdoeken, meubilair is een samenraapsel van verschillende stijlen.

Er is constant storing op de TV.

Er zijn verschillende aan- en afvoer pijpen door de kamer, als er iemand een bad neemt: eerst het gerammel van het toestromend water en later van het afstromend water.

• 8Celine van Noort29-04-2009

Heerlijk weekend gehad in gezellig hotel!!!

Gezellig hotel, mooie badkamer, heerlijke bedden, mooi uitzicht, vriendelijk personeel, leuk dorp, mooie basiliek en prachtige omgeving. Niet ver van Bastogne (mooie stad) en Luxemburg! We hebben echt genoten van het lekkere eten in een zwitsers restaurantje in het dorp zelf en de trappist met blokjes kaas en worst in het hotel is zeker een aanrader!

• 5Charlotte22-02-2009

Fawlty Towers !!

Receptie dient als rokersuimte en opvangcentrum voor lokale zwervers. Kamers beantwoorden totaal niet aan de website-fotoos : gordijnen verduisteren niet en kunnen amper dicht, beddegoed en handdoeken zijn onverzorgerd, kamers worden niet schoongemaakt, geen WC papier. Eigenaar drinkt te veel, keuken niet hygienisch. Alles flauw afkooksel van de fotoos en info op website.

• 5Inge17-11-2008

Slechte indruk

De kamer was vrij klein, geen kast, televisie stond veel te hoog, geen prullenbak.. wel een goed tweepersoons bed, een redelijk schone badkamer, maar vieze handdoeken (er zaten bruine vlekken in..) en om ontbijt moest je zelf vragen, er was geen lopend buffet. Het personeel was niet erg vriendelijk, je moest overal zelf om vragen..

• 5RvS.13-07-2008

Wat mij betreft kan er een ster worden ingeleverd. Krappe kamers, geen kast aanwezig. bedden werden niet opgemaakt, ook de handdoeken niet verschoont, televisie hangt tegen het plavond aan dus je krijgt een stijve nek als je er naar kijkt, gordijn met complete roe kwam tijdens het sluiten van de gordijnen spontaan naar beneden. Badkamers zien er redelijk uit zijn waarschijnlijk pas opgeknapt want het verbouwinggruis lag nog op de lampen ook ontbreekt er een douche gordijn waardoor de boel kletsnat werd. Het restaurant ziet er redelijk uit als je houd van opgezette dieren. Geen receptie alles doet erg rommelig aan en gaat met de FRANSE slag. Dit was echt het minste hotel wat wij tot nu toe hebben bezocht.

Hotel De L'Abbaye info

Het complex