Géén boekingskosten

8.6FantastischScore uit 31 reviews

8.6FantastischScore uit 31 reviews

31 Reviews over 2G

• 9Noëlla Baeten19-04-2022

Ondanks negatieve reacties heel prettig verblijf

Ondanks de vele negatieve berichten toch geboekt voor dit hotel. Wij hadden een weekend geboekt met op vrijdag een 3-gangen menu en op zaterdag een 5-gangen menu. Bij aankomst werden wij vriendelijk verwelkomd door mevrouw die een aardig mondje nederlands praat. Wij kregen een kamer toegewezen op het 2e verdiep. De kamers zijn idd verouderd maar onze kamers waren proper. Ook badkamer! Wat betreft ontbijt. Dit is heel basic, salami, kaas, hesp, choco, confituur en croissants. Meer heeft een mens niet nodig vind ik. Echter 1 nadeel. Voor 12 mensen bij het ontbijt was er maar 1 brood voorzien. Misschien wat weinig. Er waren wel genoeg pisolets maar niet iedereen is hiervoor te vinden. Het avondeten was super! Zouden wij hier terug komen? Zeker!

• 9Dominique & Patricia23-07-2020

zeer lekker gegeten en een mooie kamer

Wij lezen veelal op voorhand de beoordelingen maar laten er ons eigenlijk weinigdoor beinvloeden en na ons verblijf moet ik zeggen blij dat we naar de minder goeie beoordelingen niet hebben gekeken , Het eten was superlekker s'avonds het ontbijt eenvoudig maar meer dan voldoende , mooie grote kamer en badkamer en appart toilet , uiteraard in de stijl van de ardennen wil je een supermoderne kamer ga er niet , maar dit is de sfeer van de rust die dit hotel uitstraalt , wat ouderwets maar dit heeft zijn charmes , en een supervriendelijke patron die zelfs nederlands spreekt , wij komen zeker terug

• 1Sophie08-04-2019

Nooit meer!

Vies en verouderd hotel. We hadden geen electriciteit op de kamer enkel 1licht in de badkamer werkte. Ontbijt was ondermaats. Borden niet proper,lauwe koffie,verkleurde fruitsalade uit blik,er werd niets aangevuld,... Hygiëne was een dikke nul. Ik zou de foto's die ik heb moeten posten ze mogen hun hotel sluiten.

• 9MARC CUFFEZ07-08-2018

Heel goed hotel en lekker eten

Mooie kamer met terras (kamer 22) met douche, lavabo en toilet aan de kamer gemaakt - lekker eten

• 1Kathleen27-05-2018

Geld niet waard!

90 euro vr een afgeleefde kamer! Tegels over tegels! Vloerbedekking over vloerbedekking! Dit geeft natuurlijk geurtjes! Wanneer je het restaurant binnenkomt overvalt het geurtje je al. Nee dank je nooit meer!

• 3victor cuypers24-05-2018

Nooit meer

Slechts 1 ding goed: het avondeten. Op de drank/eetkaart stond evenwel niet veel vermeld, wijn en desserten stonden er niet op hoewel het verkrijgbaar was maar naar de prijs heb je dan wel het raden of je moet er telkens de prijs van vragen, dit kan toch eigenlijk niet. Het enige positieve van de kamer waren propere handdoeken en beddegoed; voor de rest een kamer vol stof met een overversleten matras, heel het hotel heeft een muffe geur en smerige ramen ( eens heel deftig poetsen ). Ontbijt leek nergens op, er werd ook helemaal niets aangevuld, slechtste wat wij ooit op hotel kregen. Dit verdient geen twee sterren.

• 2Gregdecr26-07-2017

Horrible

Nous avons réserver dans cette hôtel car nous avions reçu un Bongo. Quelle erreur ! L'entrée, sombre et une désagréable odeur ! L'accueil sans plus .... La propreté, quelle catastrophe ... Dans les escaliers, nous avons trouver des toiles d' araignées, et dans notre chambre, les coins ont été oubliés d'être fait ! La chambre, se sont de très vieilles portes ... Nous avons remarqués quel la salle de bain a été refaire il n'y a pas longtemps, mais les finitions sont déplorable ! La literie, nous avions pris un lit double, mais nous avons remarquer que c'est deux matelas d'une personne , très mous !!! Notre dos à pris un coup . Les draps ne sentaient pas bon, les oreillers minuscules et et très peu confortable sans compter d'une espèce d’aération qui sert de tête de lit !!!! L'isolation catastrophique ! La TV minuscule ! Et la connexion Wi-FI inexistant ! Seul point positif la baignoire grande pour deux personnes, mais très vite l'eau devient froide ! Bref.... quelle belle arnaque

• 10Van Bastelaere - Mertens21-02-2017

Topkeuken en eerlijke service

• Persoonlijke begroeting door vriendelijke eigenaars
    • Gerenoveerde kamer
    • Gastronomisch diner van topniveau
    • Charmante bediening aan tafel
    • Kindvriendelijk
    • Perfect tweetalig N/F
    • Uitstekende ligging pal in het centrum van Saint-Hubert

De gemeenschappelijke delen op de verdiepingen zijn aan een opknapbeurt toe, maar qua prijs/kwaliteit-verhouding is dit etablissement onklopbaar.

We komen graag terug!

• 9pieter25-12-2016

Prima prijs kwaliteit verhouding, heerlijk eten!

Prettig authentiek net hotel met vriendelijke eigenaar.Voor mensen die op zoek zijn naar een 13 in een dozijn hotel langs de snelweg is het hotel wellicht minder geschikt. Het hotel ligt op een leuke plek in het centrum van een mooi historisch stadje. Het eten overtrof onze verwachtingen. De zorgvuldigheid van het uitserveren, zou niet misstaan in een restaurant met een Michelin ster, precies zoals het heurt! We hadden geboekt met bon waardoor een ongelofelijke prijs kwaliteit verhouding. Absoluut een aanrader en ik kom graag nog eens terug

• 8Irene03-10-2016

Eenvoudig maar prima

Als je op luxe uit bent moet je hier niet naar toe gaan, maar dit hotel is pico bello als je dat niet verwacht en levert waar voor zijn geld. Het is eenvoudig maar goed. Prima badkamer en dito bed en wij hadden een arrangement geboekt met 2x ontbijt en 2x diner en het eten was absoluut heerlijk. Bij aankomst was er een dubbel bed opgemaakt maar wij wilden liever 2 aparte bedden. Voor de avond was dit in orde gemaakt. Verder heeft t hotel een beetje nostalgische sfeer die echt bij de ardennen hoort. Uitstekende uitvalsbasis om vele wandelingen te kunnen maken. Wat mij betreft een plek waar ik zeker terug ga komen!

Hotel 2G info

Het complex