Smuid / Saint Hubert

We hebben een aantal aanbieders voor Smuid / Saint Hubert voor je op een rij gezet:

vakanties Smuid / Saint Hubert

Reviews over Smuid / Saint Hubert

• 8Erik17-06-2015

Gezellig plaatsje met grandioze basiliek

Dit plaatsje heeft ons echt verrast. Midden in de ardennen in de middle of nowhere verrijst in 1 keer een geweldige basiliek waar menig kerk in een grote stad niet tegenop kan. Het plein voor de basiliek is ook erg mooi met leuke restaurantjes. Er zijn ook volop restaurantjes en terrasjes in de omliggende straten. Een bezoekje zeker waard!

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Erwin verrijt18-05-2015

Natuurpracht

Piepklein dorpje, maar heel centraal gelegen, alle bezienswaardigheden in een straal van 50 km En er kan niks tippen aan onze eigen Ardennen..

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10kris_helsen04-07-2014

Zeer leuke gemeente

Zeer leuke gemeente in een rustgevende omgeving.

• 10Omgeving
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 10pieter Claes07-05-2014

Het mooiste dorp in de Ardennen

Prachtige wouden waar je uitzonderlijk mooie fiets- en wandeltochten kan maken.

Toprestaurants in de buurt.

• 10Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9bvanbastelaere24-02-2014

Ardense specialiteiten

De "place to be" voor specialiteiten uit de Ardense jacht, met talrijke hotels en restaurants

• 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in februari 2014

• 9rainbow09-11-2013

Europese hoofdstad van de Jacht!

Als Europese hoofdstad van de Jacht en de Natuur kan Saint-Hubert prat gaan op een indrukwekkend en uitzonderlijk verleden. Talrijke monumenten herinneren aan de geschiedenis van de stad die, tussen de VIIde en de XVIIde eeuw, nauw verbonden is met deze van de abdij en met de legende van Sint-Hubertus. Echt de moeite om te bezoeken, zijn de Sint-Hubertusbasiliek , het Abtenpaleis, en even buiten de stad, het provinciale openluchtmuseum van Fourneau Saint-Michel.

• 10Cultuur

Gereisd in augustus 2013

• 9PATRICIA DERESE17-08-2013

prachtig om te wandelen/fietsen

Dit is een uitstekende bestemming voor mensen die houden van fietsen/wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Conny04-04-2013

mooi dorp in de Ardennen

Saint Hubert is een mooi dorp, gelegen in de prachtige belgische Ardennen. Er is een bezienswaardige kerk en er zijn een aantal horeca gelegenheden. In en rond het dorp kun je goed wandelen.

• 8Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in februari 2008

• 8Petry15-09-2012

Historisch hoogtepunt in de Ardennen

Leuke plaats met mooie kerk, wel echt een week-end bestemming begin van de week isvrijwel alles dicht. Maar dan ben je wel in de gelegenheid naar bijvoorbeeld Redu het boekendorp te gaan, of het openluchtmuseum of het wildpark in de buurt. Wandelen is ook altijd een aanrader natuurlijk

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7saskialems30-12-2011

plaatsje waar de tijd heeft stilgestaan

Mooi Ardens dorpje met prachtige grote gotische kerk. Paar aardige restaurants en hotels. Omgeving is prachtig om te wandelen en mountainbiken.

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur