Villa Durbuy

Villa Durbuystersterstersterster

10Fenomenaal

Score uit 1 review

België, Luxemburg, Septon

Op vakantie geweest naar Durbuy?

10Fenomenaal

Tonen op kaart

1 review over Villa Durbuy

• 10Ingrid18-02-2012

Villa Septon te Durbuy

Weekje in de voorbije zomer geweeset en wat hadden we geluk met het weer!! Uitgebreid genoten van het grote terras en vooral het zwembad. De kinderen hebben zich geweldig kunnen uitleven! De dagen dat het minder goed weer was konden we in het ruime salon de kleine kinderen gemakkelijk bezig houden. We hadden zeker niet het gevoel opeen geprakt te zitten. Wij gaan zeker nog een keertje terug gaan! Het huis ligt in een rustige omgeving vlakbij het kasteel van de Hare Krishna waar de kinderen een speeltiun hebben. Het salon heeft, door het grote raam achteraan, een fantastisch uitzicht. De kamers zijn zeer ruim en bijna allen voorzien van een lavabo. 2 kamers kunnen gebruik maken va de grote badkamers met elk een bad en douche en lavabo's. Aan comfort zeker geen gebrek, wij hebben onze ogen uitgekeken in dit fantastische huis.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

0 tips over Villa Durbuy

1 vraag over Villa Durbuy

• Ingrid, 18-02-2012

Rechtstreekse boeking?

Ik vind het huis enkel terug op sites die het huis doorverhuren maar niet bij de rechtstreekse eigenaar! Is er iemand die weet of de eigenaars zelf ook verhuren of niet? Alvast Bedankt!

Tim, 18-02-2012

Jazeker! Wij hebben een site die jammer genoeg niet gemakkelijk gevonden wordt op het net, www.villadurbuy.be! Bedankt voor de positieve commentaar, wij zijn blij dat jullie een aangename vakantie hadden bij ons. Hopelijk tot ziens!

Villa info

• Aantal personenMeer dan 12