Géén boekingskosten

Chalet info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer chalet info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Durbuy XL

• 10Marina De Rooy16-12-2019

Uniek in al zijn facetten!

Prachtige villa met alle faciliteiten voor jong en oud. Uniek uitzicht op wandelafstand van Durbuy. Jacuzzi reeds op temperatuur bij aankomst. Warm onthaal door beheerder! Villa werd door eigenaar reeds versierd voor de kerstperiode! Bedjes opgemaakt en alles zeer netjes. Fantastisch weekend met de familie en voor herhaling vatbaar. AANRADER! Marina

• 9Marnix04-03-2019

Super

Geweldig huis en keurige communicatie. Echt een aanrader!

• 9Bernard J13-07-2017

Leuk weekend in prachtige Ardennen

Samen 2 andere vriendenstellen en kinderen een leuk verblijf gehad in Chalet Durbuy XL. Een aardig welkom door de beheerder die een korte rondleiding door het huis gaf. Lekker ruim en sfeervol ingericht. Daarna geïnstalleerd en samen er op uit geweest om de omgeving te verkennen. Hoewel het weer niet helemaal mee werkte, hebben we ons in en om het huis goed vermaakt. Samen met de kids in de Jacuzzi, 's avonds lekker bijgepraat in de bar en spelletjes gedaan en we hebben genoten van de restaurantjes en sfeer in Durbuy. Dat gaan we zeker nog eens over doen!

• 10Familie Ruijter28-02-2017

Geweldig verblijf!

Prachtige villa met veel luxe, op één kamer na hebben alle slaapkamers hun eigen badkamer. Ontzettend aardige beheerder die tijdens het verblijf goed bereikbaar was als wij vragen hadden over de omgeving (Durbuy is vlakbij). Prima en snel werkende wifi, heerlijke jacuzzi in de tuin en zelfs een extra ruimte waar de kinderen kunnen spelen. Wij komen zeker terug!

• 4Petra Veenstra16-10-2016

Mooie ligging, mooie villa maar erg smerig

Het huis is prachtig gelegen en mooi van opzet. Het was alleen niet goed schoongemaakt, overal een stoflaagje. Nu het ergste: we hadden last van een serieuze vliegenplaag. De eerste dag alleen al in onze slaapkamer minstens 140 vliegen opgezogen en de tweede dag waren de vliegen in aantal verdubbeld het plafond in de woonkamer gonsde gewoon, echt smerig. Alles lag bezaaid onder de lijkjes en er bleven maar nieuwe komen. Daarnaast was de jaccuzi niet goed schoon, het water stonk toen we aankwamen. Ik zou dit huis ondanks de potentie welke dit bezit absoluut niet aanraden.

• 9Hans09-12-2015

Luxe en fijne (kerst)sfeer

Vorig weekend samen met vrienden en hun kinderen een weekend naar dit luxe chalet geweest. Durbuy was volledig in kerstsfeer (echt een aanrader in december!). We werden hartelijk ontvangen en rondgeleid door de vriendelijke beheerder. Zij bezorgde de volgende ochtend ook verse broodjes aan huis. Met het gebruik van de sauna en de jacuzzi voelde het echt als een luxe weekend. Ook voor de kinderen. Kortom, prachtig verblijf en erg tevreden!

• 7Frank16-10-2015

Mooie omgeving

Mooi huis op een prachtige locatie. Huis is echter geen 5 sterren waard, vanwege achterstallig onderhoud. Schoonmaak ook echt onvoldoende. Dit was jammer, want verder biedt het huis veel ruimte, heeft een fijne sauna, jacuzzi, grote tuin, moderne en luxe uitstraling en mooie keuken.

• 9Paul11-03-2013

Dit huis blijft een aanrader!

We hebben twee jaar geleden in dit zelfde huis gelogeerd. Ook dit keer was het weer feest. We hebben wederom genoten van het fantastische uitzicht, de heerlijke sauna en de jacuzzi buiten op het terras. Wat een fijne aanvulling was dat. Zelfs onze zoon van drie was er niet uit krijgen. Kortom; het blijft een aanrader!

• 9Ellen20-07-2011

Wat een huis! Echt genoten!

Heel fijn weekend gehad! Genoten van het adembenemende uitzicht, het bubbelbad buiten en de gezelligheid met elkaar. Niet eerder zo'n sfeervol huis gehuurd en we willen volgend jaar weer!

Durbuy ook een heel leuk plaatsje. 1 minpuntje; het weer was niet al te best.

• 9Bas08-04-2010

Aanrader!

Prachtig huis, nieuw, verzorgd, mooie ligging, ruim, de haard is erg fijn, etc. etc. Helaas was, ten tijde van ons verblijf, de sauna kapot en waren diverse douches niet helemaal in orde, maar verder top!

Chalet Durbuy XL info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Plateau du Soleil 14, 6940