Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgSeptonVakantiehuizen SeptonVakantiehuis Domaine de Bellevue

Vakantiehuis Domaine de Bellevue

BelgiëLuxemburgSepton

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Domaine de Bellevue voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 7 reviews

Meer vakantiehuis info

7 Reviews over Domaine de Bellevue

• 9L. Vergucht18-05-2015

goed om te vertoeven

Ideale, rustige omgeving midden in de natuur. Nieuwe eigenaars die alles gerenoveerd hebben zowel binnen als buiten. Kindvriendelijk; komen zeker terug.

• 9Lennart28-04-2015

Zeer leuke vakantie woning

Zeer leuk huis, als je in de woonkamer zit heb je het gevoel tussen de bomen te zitten. Het is een leuke rustige buurt en de sauna is heerlijk. Hier kan je echt tot rust komen en genieten van de omgeving.

• 8Fam. Rijken01-02-2010

Mooi, maar met onvolkomenheden

Mooi en modern ingericht huisje dat van vele gemakken is voorzien. Kanttekeningen: het was er niet schoon. Verder een aantal technische onvolkomenheden (slecht werkende puien, vochtige lucht in de slaapkamers) die naar onze mening eenvoudig te verhelpen zouden moeten zijn. Ook is het jammer dat het huis qua veiligheid voor kinderen niet voldoet. Er is geen traphekje en rondom het huis kunnen kinderen op diverse plekken een flink eind naar beneden vallen. Dat zou op zich gemakkelijk op te lossen zijn met hekwerken, maar helaas is daar (nog?) niet aan gedacht. Dit alles neemt echter niet weg dat het huis er prachtig uitziet en qua ruimte en indeling ideaal is. De stenen barbeque doet goed dienst en kruiden als rozemarijn, munt en salie groeien gewoon in de tuin. Kortom: het huis is de prijs waard, mits er afdoende is schoongemaakt en de technische- en veiligeidsmankementen zijn verholpen.

• 9van der meer12-01-2010

Een echt rustpunt

We verbleven hier in 2007, het was een mooi gelegen huis, met prachtige tuin, sauna, lekkere badkamer en een fantastische keuken. Ook de woonkamer met groot terras/balkon waren comfortabel. Voor kleine kinderen is het wat minder handig, omdat er een grote trap in de woonkamer is, zonder traphek. Daarentegen is de tuin juist wel heel fijn. Wij kwamen hier echt tot rust... zo stil dat je echt heel diep en lekker slaapt. Een aanrader voor mensen die weg willen uit de stress en het jachtige (Randstad-)leven.

• 8kalis14-12-2009

lekker huis

Lekker huis om in te verblijven. Het huis was alleen niet schoon! vond ik een enorme domper. Verder was het prima. mooi ingericht en een heerlijke sauna.

• 6ingrid lambregts23-09-2008

wouw effect is zo weg

Toen we aankwamen was het wouw!!!!!!!! wat een mooi huisje. Door een aantal gebreken en het was niet goed schoongemaakt was dit gevoel zo weg. Wij hadden ook de pech dat de kookplaat kapot ging en dit werdt niet netjes opgelost. Vooral als je niet kunt koken en je zit er met 2 kindjes, ligt het huisje overal ver vanaf. 10 km was het naar durby rijden om te kunnen eten. Omdat de kinderen het leuk hadden en we veel mooie dingen hebben gezien zoals de grotten van hotton hebben we toch nog een redelijke vakantie gehad maar dit kwam door de omgeving en niet door het huisje.

• 9Liesbeth30-07-2008

Geweldig

Ons chalet lag op de top van het dal, verscholen tussen de bomen en een schitterend uitzicht op het dal. Ruim en van alle gemakken voorzien. Septon ligt dicht bij Durbuy en andere bezienswaardigheden zoals de grotten van Hotton. Even rijden en je zit bij de watervallen van Coo waar ze tegenwoordig Plopsa van hebben gemaakt. Erg leuk voor de kinderen. Wij hebben hier ons prima vermaakt!

Vakantiehuis Domaine de Bellevue info

• CafeNiet beschikbaar