9,1

Weer vandaag1°-6°

4 reviews over Villa Chez Nous in het Nederlands

Heerlijke luxe met een prachtig uitzicht

annoeskaneyndorff, 5-5-2014

Met 14 man een midweek heerlijk genoten in dit vakantiehuis.

Meestal zijn de foto's mooier dan de werkelijkheid maar wij waren bij aankomst aangenaam verrast door de inrichting en de ruimte.

De ontvangst was ook super geregeld. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en we kregen een rondleiding met uitleg over het huis.

We hebben enorm genoten van de jacuzzi met het prachtige uitzicht.

De heerlijke luxe keuken en genoeg ruimte om met een grote groep te vertoeven. Voor ieders wel wat wils.

Durbuy ligt op een paar minuten afstand en is zo'n geweldig gezellig en mooi stadje.....echt een aanrader.

Wat een heerlijk huis en tuin.

Pluspunten: veel luxe, prachtige sfeervolle inrichting, veel faciliteiten, geweldig balkon met super uitzicht

Minpunten: internet werkt vaak niet en de sauna en de jacuzzi konden niet tegelijk worden aangezet. We misten een traphekje!

Fantastisch huis, super gezellig ingericht

Marjo Heeregrave, 3-5-2014

Wij zijn met 10 volwassenen en 4 kinderen een midweek geweest. We werden heel vriendelijk door een gastheer ontvangen die ons wegwijs maakte. Je kon hem overal voor bellen, hij was zeer behulpzaam. Min puntje we konden niet alle tv zenders ontvangen, en het huis is heel gehorig. Al met al een aanrader

Geweldig genoten op een perfecte locatie!

Sandra de Groot, 8-11-2013

Een fantastisch weekend gehad op een zeer gave plek. Wat een huis zeg. Ik verbaasde me iedere ochtend over het fantastische uitzicht, gewoon vanuit je bed de tuindeuren openslaan en genieten. Ook de kids hadden het perfect naar hun zin. Huis is van alle gemakken voorzien en erg sfeervol ingericht. Verder hebben we leuke uitstapje gemaakt in de omgeving, zoals het kasteel van de Hare Krishna en het gezellige plaatsje Durbuy. Kortom, een aanrader!

Deze luxe villa heeft alle luxe en is sfeervol ingericht. De ligging is rustig en op een heuvel met uitzicht over de vallei van Septon. De beheerder is zeer vriendelijk. Alle luxe zoals sauna, jacuzzi, internet, vaatwasser, wasmachine, etc aanwezig. We hebben ons ook perfect vermaakt met het biljart en voetbalspel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Chez Nous in Septon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Chez Nous zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Chez Nous scoort een 9.1 uit 10 op basis van 4 reviews.