Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

5 Reviews over Chez Nous

• 5Peggy02-06-2019

Prachtige tuin maar dit huis nooit meer.

Wij zijn hier geweest met 14 personen (8 volwassenen en 6 kids). Het uitzicht is fantastisch. De locatie is ook leuk. Veel dingen te doen in de buurt. Helaas ben ik over het huis minder enthousiast. De meubels zijn oud (behalve de keuken, die is top). De tuinmeubels zijn oud. Het is wat vies en beneden is het erg vochtig. Het huis is extreem gehorig. Als je loopt kraakt het hele huis. Er is beneden geen terras. Dat is heel jammer bij zo’n grote tuin. De tuin is geweldig net als de trampoline en het bubbelbad. Er staat in het huis 1 slaapbank voor 2 personen maar daar kun je onmogelijk op slapen en de andere matrassen zijn knoerhard. We hebben een heel fijn verblijf gehad (mede dankzij het mooie weer) met elkaar maar ik kom zeker niet terug. Vooral niet bij slecht weer en je binnen moet zitten.

• 8annoeskaneyndorff05-05-2014

Heerlijke luxe met een prachtig uitzicht

Met 14 man een midweek heerlijk genoten in dit vakantiehuis. Meestal zijn de foto's mooier dan de werkelijkheid maar wij waren bij aankomst aangenaam verrast door de inrichting en de ruimte. De ontvangst was ook super geregeld. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en we kregen een rondleiding met uitleg over het huis. We hebben enorm genoten van de jacuzzi met het prachtige uitzicht. De heerlijke luxe keuken en genoeg ruimte om met een grote groep te vertoeven. Voor ieders wel wat wils. Durbuy ligt op een paar minuten afstand en is zo'n geweldig gezellig en mooi stadje.....echt een aanrader. Wat een heerlijk huis en tuin.

Pluspunten: veel luxe, prachtige sfeervolle inrichting, veel faciliteiten, geweldig balkon met super uitzicht Minpunten: internet werkt vaak niet en de sauna en de jacuzzi konden niet tegelijk worden aangezet. We misten een traphekje!

• 9Marjo Heeregrave03-05-2014

Fantastisch huis, super gezellig ingericht

Wij zijn met 10 volwassenen en 4 kinderen een midweek geweest. We werden heel vriendelijk door een gastheer ontvangen die ons wegwijs maakte. Je kon hem overal voor bellen, hij was zeer behulpzaam. Min puntje we konden niet alle tv zenders ontvangen, en het huis is heel gehorig. Al met al een aanrader

• 10Sandra de Groot08-11-2013

Geweldig genoten op een perfecte locatie!

Een fantastisch weekend gehad op een zeer gave plek. Wat een huis zeg. Ik verbaasde me iedere ochtend over het fantastische uitzicht, gewoon vanuit je bed de tuindeuren openslaan en genieten. Ook de kids hadden het perfect naar hun zin. Huis is van alle gemakken voorzien en erg sfeervol ingericht. Verder hebben we leuke uitstapje gemaakt in de omgeving, zoals het kasteel van de Hare Krishna en het gezellige plaatsje Durbuy. Kortom, een aanrader!

• 10Hermans06-11-2013

Zeer sfeervolle luxe villa met uitzicht op vallei

Deze luxe villa heeft alle luxe en is sfeervol ingericht. De ligging is rustig en op een heuvel met uitzicht over de vallei van Septon. De beheerder is zeer vriendelijk. Alle luxe zoals sauna, jacuzzi, internet, vaatwasser, wasmachine, etc aanwezig. We hebben ons ook perfect vermaakt met het biljart en voetbalspel

Villa Chez Nous info

• CafeBeschikbaar (1)