Bed and Breakfast Le ‘Ti ‘Bou de refuge

Bed and Breakfast Le ‘Ti ‘Bou de refuge

9.9Fenomenaal

België, Luxemburg, Sensenruth

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Le ‘Ti ‘Bou de refuge voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer bedandbreakfast info

10 reviews over Bed and Breakfast Le ‘Ti ‘Bou de refuge

• 9christophe_zutterman26-07-2016

Mooie locatie in het zuiden van de Ardennen

Wat het meeste bijblijft van ons verblijf in B&B Le 'Ti Bou de refuge is het enthousiasme en de vriendelijkheid van de gastheer en gastvrouw. Zij zorgen voor een glimlach, een goed en uitgebreid ontbijt.

Er zijn mooie wandelingen te maken in de buurt. In de B&B kan je ook electrische fietsen huren of een tocht maken met een segway.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Katrien en Patrick03-07-2016

We gaan er zeker terug!

We logeerden twee nachten in functie van trail die we liepen in Herbeumont. De B&B ligt maar op een twintig minuten rijden dus was voor ons ideaal. De gastheer spreekt perfect nederlands en is heel vriendelijk en geeft je heel veel uitleg over de streek en wat je er kan doen. We gaan zeker terug voor de segway tocht maar ook voor de jaccuzi en de e-bikes. Je kan er ook ideaal met een groep van 12 personen logeren want er zijn twee gites van 6.

De B&B ligt op zo'n 6 km van Bouillon waar je snel bent om 's avonds te gaan eten. Het ontbijt was ook lekker, zeker voldoende.

De kamers zijn zeer proper wat voor ons wel een must is. Elke kamer heeft zelfs een mini keukentje waar je iets klein kan koken. Ook is er een heel leuk terras waar je kan barbecuen. Kortom alles wat je nodig hebt voor een aangenaam verblijf.

Alleen gereisd in juli 2016

• 10Joris & Anniek08-03-2016

Zeer warm ontvangen !

We zijn hier jammer genoeg maar 1 nacht gebleven, maar we hebben ten volle kunnen genieten van een heerlijk weekendje ontspanning. Gastheer was zeer behulpzaam, met veel informatie over wat er allemaal te doen was en een zeer goede suggestie van een restaurant (La grange aux saveurs). We verbleven in één van de houtenwoonhuizen, samen met onze honden. Het was er heel gezellig. Onvergetelijk ontbijt met allemaal verse producten (zelfgemaakte confituur, kazen uit de streek,etc). Kortom: een echte aanrader !

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Marijke12-02-2016

Supervriendelijk en warm onthaal!

Leuke B&B, prachtig gelegen, supervriendelijk onthaal, mooie kamer, lekker ontbijt. Eigenaar geeft zeer nuttige info over de streek en de mogelijkheden in de buurt. Je kan met alle vragen bij hem terecht. Wij hadden vrij slecht weer maar met mooi weer moet het er super zijn!

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Ken21-09-2015

Rustig genieten

Absoluut een aanrader voor iedereen die van rust houdt en even wilt genieten. Zelf hebben wij in de Pipowagen gelogeerd, je zit rustig en gezellig samen. Het ontbijt is lekker en met veel zorg en liefde gemaakt, vers fruitsap en zelfgemaakte confituur (uit eigen tuin) zijn zeker een goed beging van de dag!

Voor iedereen die er logeert raadt ik ook de Segway rit aan! Het is een ongelooflijke ervaring, echt iets wat je gedaan moet hebben. Na de uitleg van de uitbater neemt hij je mee door de bossen op avontuur.

De uitbaters zelf maken het verhaal compleet, je kan werkelijk alles aan hun vragen en doen over niets moeilijk, is het nu voor wat extra info over bezienswaardigheden of voor een dvd te huren (gratis)

Werkelijk een top locatie! Wandelingen zat, Tot volgende keer!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Michiel en Vinanda26-07-2015

Zeer gastvrij verblijf in een mooie omgeving

Deze Bed en Breakfast is zeker een aanrader! Het gebouw staat aan de rand van het dorp nabij de bosgrens. de eigenaar spreekt nederlands en kenmerkt zich door zijn enthousiasme en uitstekende kennis van de omgeving en horeca. De eigenaresse spreekt alleen frans maar is één en al vriendelijkheid. Dit echtpaar doet echt alles om je verblijf zo goed mogelijk te maken. De kamers zijn schoon en verzorgd. Op aanraden van de eigenaar hebben we in Bouillon gegeten bij een uitstekend en toch goedkoop restaurant. Het ontbijt in de B&B was samengesteld uit streekproducten. de eigenaar gaf er enthousiast uitleg bij en het smaakte ons voortreffelijk. De eigenaar verhuurt ook elektrische fietsen waarmee je in de omgeving een tocht kunt maken. Een aanrader is een begeleide tocht met de Sedgeways (terreinvaardig!) die je samen met de eigenaar kunt maken.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10petra joos25-05-2015

genieten !

in 1 woord... fantastisch!!! perfecte ligging, zalig ontbijt, genieten van de prachtige tuin. en vooral de uitbaters... petje af! ongelofelijk onthaald met een massa aan tips en uitleg. we hebben een zalig weekend gehad. dit herhalen we zeker!!! Petra & Renzo Dequae

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Landuyt johan08-05-2015

Prachtig verblijf gehad en schitterende uitbaters.

Le Ti Bou de Refuge is een echte aanrader om eens echt te genieten van de natuur, wandelingen uitstappen lekker eten enz. Ook de uitbaters zijn schitterende mensen die je bijstaan op alle momenten van de dag en die je steeds goede raad geven van waar je lekker kan gaan eten en wat er zo al te doen is bij hen en de omgeving. gewoon schitterend.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Bert05-05-2015

Heel mooie Bed and Breakfast

Contact voor aankomst was al zeer aangenaam. Toen we aankwamen hadden een zeer warme welkom. De kamer of beter gezegd de zigeuner kar was zeer mooi en aangenaam. Het avondmaal was zeer lekker in de zigeuner kar samen met een gehuurde DVD (gratis). Het ontbijt was heel lekker en hartig met veel verschillende streek producten zoals uitgelegd door de eigenaar. Eigenaar neemt de tijd om een babbeltje te slaan met de gasten zonder ze daarme lastig te vallen. Ze staan direct klaar om bezoek tips te geven en aan te raden. Was echt een heel leuke ervaring en zeker om nog eens terug te doen, daarom dat ik Le 'Ti 'Bou de refuge meer dan aanraad :)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10Frank Ceulemans08-04-2013

Fantastische B&B, goede prijs-kwaliteit verhouding

Wij zijn zeer tevreden over ons verblijf, onthaal en de service van deze B&B . Vriendelijk onthaal, goede service, lekker eten. We kozen voor een kamer met zicht op de tuin. De kamer was ruim en oogde modern en fris. De kamer en badkamer waren kraaknet en het bed was zeer comfortabel. Er was een tv en dvd speler op de kamer. Beneden was er een bar waar alles voorzien was. Het ontbijt was zeer uitgebreid, met koffie, thee, allerlei broodjes en beleg naar keuze: kazen, hesp, salami (streekproducten) en konfituren. Achteraan de B&B bevindt zich een terras met vijvertje en een grote tuin. 's Avonds namen we ter plaatse het avondmaal. We hebben heerlijk gedineerd aan een voortreffelijke prijs en we werden op onze wenken bediend. Je kan er gemakkelijk parkeren. De omgeving is zeer rustig en vanaf de B&B kan je direct beginnen wandelen door de bossen, zelfs tot in Bouillon. De B&B is kindvriendelijk en beschikt over een mini-kinderboerderij, een sauna en een buiten jacuzzi.

Gereisd met partner in april 2013

Bed and Breakfast Le ‘Ti ‘Bou de refuge info

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats